Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom moet er altijd zo mee geshowd worden?!

Pagina's : [1] 2

zinalady
26-05-2003, 19:40

Wat ik me echt afvraag he waarom moeten boys altijd als ze een vriendin hebben dat aan de hele wereld....Ik bedoel aan al hun matties laten zien. EN je ziet ze dan ook echt zo kijken. Vaak zie je ze ook nog eens zo knipogend naar elkaar kijken. OF dan zegt een zo'n mattie van SSSSSaaaaaanggggg ziet er goed uit hoor! Dit vind ik echt zo zielig he :kwaad: IK Vraag me nu af wat is daar nou de echte reden van......Ik heb altijd gedacht dat boys dat doen omdat ze gewoon trots op hun vriendin zijn maar volgens mij zat ik er echt naast....I think dat ze het expres doen zodat dan meteen al zijn matties weten dat jij het bent en zodra ze dan dat meisje zien .......b.v met een andere boy dan kunnen zedat meteen doorgeven! Ewa guys heb ik gelijk of niet? Echt gewoon TRIEST Hoor! Beslama

Miss_Banana
26-05-2003, 19:41
Origineel gepost door zinalady Wat ik me echt afvraag he waarom moeten boys altijd als ze een vriendin hebben dat aan de hele wereld....Ik bedoel aan al hun matties laten zien. EN je ziet ze dan ook echt zo kijken. Vaak zie je ze ook nog eens zo knipogend naar elkaar kijken. OF dan zegt een zo'n mattie van SSSSSaaaaaanggggg ziet er goed uit hoor! Dit vind ik echt zo zielig he :kwaad: IK Vraag me nu af wat is daar nou de echte reden van......Ik heb altijd gedacht dat boys dat doen omdat ze gewoon trots op hun vriendin zijn maar volgens mij zat ik er echt naast....I think dat ze het expres doen zodat dan meteen al zijn matties weten dat jij het bent en zodra ze dan dat meisje zien .......b.v met een andere boy dan kunnen zedat meteen doorgeven! Ewa guys heb ik gelijk of niet? Echt gewoon TRIEST Hoor! Beslama Ze doen het zodat die matties kunnen KEUREN of ze wel goed en lekker genoeg is. C'est tout!

zinalady
26-05-2003, 19:43
Ewa waarom moeten die matties haar keuren dan? IK bedoel hij heeft er toch iets mee en niet zijn matties....... JOngens ik zal ze nooit begrijpen

DonnaBella
26-05-2003, 19:44
:confused: mischien willen ze met haar pronken????

Miss_Banana
26-05-2003, 19:45

Origineel gepost door zinalady Ewa waarom moeten die matties haar keuren dan? IK bedoel hij heeft er toch iets mee en niet zijn matties....... JOngens ik zal ze nooit begrijpen "Kijk wat voor chickie ik gescoord heb" en dat dan een paar keer achter elkaar. Dan krijgen ze status in dat debielenhanggroepjongerengroepje. (nieuw woord trouwens :hihi: )

zinalady
26-05-2003, 19:48
Hahahahah Walliehela a mIsbanana.....DIe is goed. EN ja status dat zal het wel zijn.......Maar ik blijf het echt onrespectloos vinden tegen over de lady. Tuurlijk als je verliefd bent mag heel de wereld dat aan je zien en weten....Maar ze keuren je net als een stuk vlees. En ze doenhet niet achter je rug maar ook nog eens heel erg overdreven van zehma compliment voor jezelf! :kwaad: :kwaad:

Miss_Banana
26-05-2003, 19:50
Origineel gepost door zinalady Hahahahah Walliehela a mIsbanana.....DIe is goed. EN ja status dat zal het wel zijn.......Maar ik blijf het echt onrespectloos vinden tegen over de lady. Tuurlijk als je verliefd bent mag heel de wereld dat aan je zien en weten....Maar ze keuren je net als een stuk vlees. En ze doenhet niet achter je rug maar ook nog eens heel erg overdreven van zehma compliment voor jezelf! :kwaad: :kwaad: Het is pas wat als hij zijn ECHTE vrienden aan je voorstelt of zijn broer of zus. Maar in zo'n situatie hoef ik die debielen niet te kennen. Is me gelukkig ook nooit overkomen. :D

GangstaLovin
26-05-2003, 20:00
Ja ben het helemaal met je eens met Miss_Banana :D

Lady_moi
26-05-2003, 20:26
is me nog niet overkomen :ego:

Lady_Cazawia
26-05-2003, 20:27
ow ja is dat zo..??..:confused:

Miss_Banana
26-05-2003, 20:38
Origineel gepost door GangstaLovin Ja ben het helemaal met je eens met Miss_Banana :D Wijze woorden :hihi: ;)

zinalady
26-05-2003, 20:43
Ewa lady moi blijkbaar heb jij een goeie smaak op dat gebied....... Want niet iedereen is natuurlijk zo ! Bye

chamalgirl
27-05-2003, 00:53
ten eerste ZIELIG en totaal geen RESPECT voor dat meisje meskiena...............als hij zegt ik wil je voorstellen ana me beste vriend ofzo ok begrijp ik, maar aan alle jongens die zama vrienden zijn, nou dan weet ik het al en zina volgende ker niet zo naief

minga
27-05-2003, 08:26
:confused: vreemd je kan wel trots zijn maar keuren? welke boerenplaats gebeurt dat dan??? :eek:

Tombie
27-05-2003, 08:28

Origineel gepost door zinalady Wat ik me echt afvraag he waarom moeten boys altijd als ze een vriendin hebben dat aan de hele wereld....Ik bedoel aan al hun matties laten zien. EN je ziet ze dan ook echt zo kijken. Vaak zie je ze ook nog eens zo knipogend naar elkaar kijken. OF dan zegt een zo'n mattie van SSSSSaaaaaanggggg ziet er goed uit hoor! Dit vind ik echt zo zielig he :kwaad: IK Vraag me nu af wat is daar nou de echte reden van......Ik heb altijd gedacht dat boys dat doen omdat ze gewoon trots op hun vriendin zijn maar volgens mij zat ik er echt naast....I think dat ze het expres doen zodat dan meteen al zijn matties weten dat jij het bent en zodra ze dan dat meisje zien .......b.v met een andere boy dan kunnen zedat meteen doorgeven! Ewa guys heb ik gelijk of niet? Echt gewoon TRIEST Hoor! Beslama Tssssst triest man zou me gelijk zo goedkoop voelen vind je niet??? En no respect at all!! :rolleyes:

Pagina's : [1] 2