Bekijk originele versie : Hoe romantisch zijn Marokkaanse mannen?? (voor de dames)
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Atlasleeuw
26-05-2003, 17:30
Dames vertel eens, denken jullie dat Marokkaanse mannen romantisch zijn/kunnen zijn of dat ze jaloerse ongeïnteresseerde apen zijn die alleen maar een goede marmita verwachten als ze thuis komen??
Ik zat gisteravond (voor het slapen gaan) te luisteren naar de radio en toen belde er een Marokkaanse meid (tja ze moeten altijd de vuile was buiten hangen.... :D .....geintje...) die wilde het uitmaken met haar "vriend". Het was allemaal mooi begonnen enzo, maar na een tijdje begon hij haar te zien als een "bezit". Ze moest hem vertellen waar ze heenging, ze moest toestemming vragen om naar de stad te gaan met haar vriendinnen (LET OP: Ze zijn niet eens getrouwd!!) en hij volde haar overal naartoe, het werd opeens allemaal NIET romantisch meer. Dus vandaar dat ik me afvroeg, of dat bij jullie ook zo is/was??
Ik zou het niet weten, no boyfriend, no husband, no love :traan1: :D
Ik hou niet van romantiek!! Ik hou van harde mannen ik hou van dominant!!! :Iluvu:
Atlasleeuw
26-05-2003, 17:42
Origineel gepost door Tombraider
Ik hou niet van romantiek!! Ik hou van harde mannen ik hou van dominant!!! :Iluvu:
Ok in de hoek jij :zweep: :D
Ben gewoon een boerin!! :boer:
Atlasleeuw
26-05-2003, 17:47
Ben gewoon een boerin!! :boer:
Nou da's fijn. Ok dus als je man elke dag van zijn werk thuiskomt, zou je dan al klaar staan met een teiltje warm water om zijn voeten te wassen?? (Nee denk het niet, vrouwen van tegenwoordig zijn bang om hun nageltjes te breken :D ......geintje....)
Ik ben een vrouw ik zou alles voor mijn man doen echt alles respecteren zal ik hem zeker doen een vrouw is goed als ze haar man gehoorzaamd en als hij thuis komt was ik zijn voeten en neem hem gelijk mee naar de slaapkamer grrrrr heerlijk!! :Iluvu:
laat ik het zo zeggen ...
I hope they are!!
Atlasleeuw
26-05-2003, 17:53
Ik ben een vrouw ik zou alles voor mijn man doen echt alles respecteren zal ik hem zeker doen een vrouw is goed als ze haar man gehoorzaamd en als hij thuis komt was ik zijn voeten en neem hem gelijk mee naar de slaapkamer grrrrr heerlijk!! :Iluvu:
beast :D zal ik je ff temmen :D
Mijn verloofde is de rommantische mannetje die er maar kan zijn.Welke jongen zou helemaal van nederland naar belgie toe rijden om een boeket rode rozen te leggen voor de deur.Hij had niet eens gewacht tot ik naar buiten zou komen.Hij was gewoon terug gereden naar huis ik had hem zelfs niet eens gezien.Maar dat kwam omdat het al veel te laat was.
Hij is gewoon een schatje!! :verliefd: :Iluvu: :Iluvu:
Atlasleeuw
26-05-2003, 18:19
Origineel gepost door saida40
Mijn verloofde is de rommantische mannetje die er maar kan zijn.Welke jongen zou helemaal van nederland naar belgie toe rijden om een boeket rode rozen te leggen voor de deur.Hij had niet eens gewacht tot ik naar buiten zou komen.Hij was gewoon terug gereden naar huis ik had hem zelfs niet eens gezien.Maar dat kwam omdat het al veel te laat was.
Hij is gewoon een schatje!! :verliefd: :Iluvu: :Iluvu:
zo gek als een deur :D
Lady_moi
26-05-2003, 18:24
goh ik zou het echt nie weten
Atlasleeuw
26-05-2003, 18:30
Origineel gepost door lady_moi
goh ik zou het echt nie weten
Je mag het ook voor Algerijnse mannen invullen :D
Lady_moi
26-05-2003, 18:33
oh hihihiih :hihi:
buh weet ik veel ik denk van nie
Atlasleeuw
26-05-2003, 18:45
Origineel gepost door Lamode
Marokkaanse Mannen + Romantiek = :toink:
:zwaai: :D
:hihi:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.