Bekijk originele versie : je krijgt een klap van je man....
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
loeloesch
26-05-2003, 16:43
zou jij het pikken als je man je na een jaartje getrouwd te zijn je een klap geeft tijdens een flinke ruzie?? Ik heb hier lange discussies mee gehad met een paar vriendinnen, ze vonden het allemaal niet zo heel erg...:maf2:, terwijl ik beweerde meteen mijn spullen bij elkaar te rapen, en naar pappie en mammie te gaan... :D
Dus nu jullie de vraag wat zouden jullie doen?????
hij krijgt een klap terug..
ClaudioLopez
26-05-2003, 16:45
sommige mensen doen alsof een klap het einde van de wereld is....
Ik zal nooit me vrouw slaan ofzo.... daar niet van ...maar ik vind het wel overdreven om dan meteen je spullen te pakken enzo....
ik zou mijn vrouw nooit slaan, tenminste nooit zonder goede reden
om naar ja papy en mamy te gaan daar ga je echt niets mee winnen hoor!
Goed uitspreken dat zal een oplossing zijn lieverd!!!
just_fouad
26-05-2003, 16:46
de kloot.zak !!!!!!!!!
WEGWEZENNNNN
Oeps ik ben zelf n man ik moet klap uitdelen
:hihi:
salimma19
26-05-2003, 16:47
1 Klap??????? Ik zou het hem vergeven.......maar hij moet het niet nog een keer proberen. Ik ben geen boksbal :stomp: :rolleyes:
just_fouad
26-05-2003, 16:48
Origineel gepost door salimma19
1 Klap??????? Ik zou het hem vergeven.......maar hij moet het niet nog een keer proberen. Ik ben geen boksbal :stomp: :rolleyes:
misschien wel :stout:
Bario_Woman
26-05-2003, 16:53
hahaha.
Hij zou in eerste instantie geen klap terug krijgen.
Ik zou hem blijven aan kijken...en een paar tranen laten vallen.
Na een tijdje....heel onverwachts geef ik hem een paar harde knallen met de deegroller.... :auw:
En dan niet op zn hoofd ofzo.... nee met de uiteinde van de deegroller tegen zn ogen ;) zodat iedereen kan zien dat hij een blauwe oog heeft.
en dan?Ja dan pleur ik zn spullen uit de slaapkamer en mag hij plaats nemen naast de hond :gniffel:
Ps...ik zou niet naar mn ouders gaan na een fixe ruzie. Ik zou ze er niet eens bij willen betrekken.
Oooo heerlijk je man slaan man! :Iluvu:
Zin_Rabat
26-05-2003, 17:03
Behda allah ie ster.... maar als het gebeurd
ik zou denk ik geen klap terug geven want dan ga ik mijn verlagen tot zijn niveau en dan ben ik het zelfde en zou voor geen goud vergeleken willen worden met dat soort zielige mensen
en dan pak ik mijn jas(en eventuele andere spullen die ik de komende dagen nodig zou hebben) en zou weg gaan naar mijn broer of zo of iemand waar bij ik mijn goed voel effe tot rust komen zowel ik als hij na een paar dagen denk ik dat hij wel zal bellen en dan gadie en nadmoe(hij zal er spijt van krijgen) zodat hij nooit meer zomaar zijn handjes laat zwaaien en als ik merk dat hij er echt veel veeel veel veel spijt van heeft dan zou ik overwegen om hem weer te zien en dan zien we van zelf wel
kijk je kan wel makkelijk praten waarom doe je zo moeilijk om 1 klap 1 klap worden er 2 en 3 en op een geven moment gaat iemadn er een gewoonten van maken en dan ga je alles normaal vinden
maar zover hoop je natuurlijk nooit te komen
en misschien zeg ik het allemaal wel zo leuk en aardig maar op dat moment weetje eigenlijk nooit wat je echt zou gaan doen maar goed daarom is het belangrijk om altijd kalm en koel te blijven tijdens ruzie's
beter voorkomen dan genezen :)
Origineel gepost door loeloesch
zou jij het pikken als je man je na een jaartje getrouwd te zijn je een klap geeft tijdens een flinke ruzie?? Ik heb hier lange discussies mee gehad met een paar vriendinnen, ze vonden het allemaal niet zo heel erg...:maf2:, terwijl ik beweerde meteen mijn spullen bij elkaar te rapen, en naar pappie en mammie te gaan... :D
Dus nu jullie de vraag wat zouden jullie doen?????
Of ik het zou pikken..................nou ik zou hem in stukje snijden!!! ;)
Wat nou slaan..............is ie helemaal uit het verkeerde hout gesneden.....zal hem een lesje leren (gelukkig dat ik op boksen zit)
Gr. M1noes
Lady_moi
26-05-2003, 17:49
ik doe dan gewoon niks hij zal het zelf wel inzien wat hij heeft gedaan maar hij moet niet verwachten dat ik er dan nog mee ga spreken
een echte man slaat geen dame!
in je case zou ik de slaande partij eerder categoriseren onder "slap excuus voor een vent"
:zwaai:
salimma19
26-05-2003, 18:14
Origineel gepost door lady_moi
ik doe dan gewoon niks hij zal het zelf wel inzien wat hij heeft gedaan maar hij moet niet verwachten dat ik er dan nog mee ga spreken
Dat is ook typisch iets voor mij. Kapot negeren die handel. Das het ergste dat je iemand aan kan doen. Ik zou het echt wekenlang vol kunnen houden. Doen alsof hij lucht is :ego: Dat zal hij dan zo erg vinden (hoop ik) Dan krijgt hij er spijt van........moet ie chocolaatjes voor mij gaan kopen....een maand mijn slaafje zijn......mijn voeten kussen ELKE DAG!!! En zal ik het hem vergeven.......en weer praten
:zwaai:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.