Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraag je over trouwen op nederlandse wet!!!

Pagina's : [1] 2 3

gzenayaanse
07-05-2006, 19:52

ik heb een paar vraagjes en ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen inshallah! als je in marokko bent geboren maar je hebt nederlandse paspoort moet je dan ook geboorteakte meenemen? is er altijd een wachtlijst van ongeveer 2 maanden? kan je niet sneller trouwen bijv binnen 2 a 3 weken?. bedankt alvast :kus:

xxMirjam
07-05-2006, 22:40
ik heb een paar vraagjes en ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen inshallah! als je in marokko bent geboren maar je hebt nederlandse paspoort moet je dan ook geboorteakte meenemen? is er altijd een wachtlijst van ongeveer 2 maanden? kan je niet sneller trouwen bijv binnen 2 a 3 weken?. bedankt alvast :kus: hey hey dat zou ik eigenlijk ook wel willen weten! ben zelf ook in marokko geboren maar wel nederlands paspoort

gzenayaanse
08-05-2006, 13:00
hey hey dat zou ik eigenlijk ook wel willen weten! ben zelf ook in marokko geboren maar wel nederlands paspoort niemand die wil helpen wakila :o

loubiaaa
08-05-2006, 13:06
Mn nicht is in marokko geboren en eerst werd er gezegd dat ze de geboorte akte moest hebben etc. maar uiteindelijk was het nie nodig..Ik zou zeggen bel naar het marokkaanse consulaat en dan heb je gelijk alle nodige informatie;) Komen jij en je man uit dezelfde gemeente?? Als dit niet zo is kan je kijken of er in zijn gemeente een kortere wachttijd is..:D Allah ykemmel b lkhir inshaAllah voor jullie beide :sjans:

chahidaatje
08-05-2006, 13:08

Ja je moet ook een geboorteakte meenemen als je gaat trouwen.... Dat heeft mijn man wel moeten doen toen we voor de ned wet gingen trouwen.... Maar vraag het gewoon na bij je gemeente wat je nodig hebt, ze kunnen het je gewoon uitleggen....voor dat andere weet ik niet, dat moet jemaar effe vragen aan je gemeente.. Veel succes liefs Chahidaatje:goedzo:

NABILA2004
08-05-2006, 13:11
ja je moet een geboorte akte halen uit marokko! met een stempel van rabat! en je moet een uitrijksel inleveren pasport kopie en daarna ga je ondertrouw tekenen daarna mag je na twee weken trouwen voor de wet!! het duurt niet lang dus als je alle papieren hebt trouw je binnen 3 weken..

gzenayaanse
08-05-2006, 13:16
hey bedankt allemaal voor informatie ik en mn aanstaande wonen allebei in rotterdam ik denk dat de w8tijden hier wel erg lang zijn.:( ik heb hamdoulah met mijn geboorte akte al.:)

loubiaaa
08-05-2006, 13:18
hey bedankt allemaal voor informatie ik en mn aanstaande wonen allebei in rotterdam ik denk dat de w8tijden hier wel erg lang zijn.:( ik heb hamdoulah met mijn geboorte akte al.:) Hee je hoeft niet perse in het stadhuis te trouwen..Kijk bij de kleinere gemeentehuizen. Mijn broer is getrouwd bij de oosterhof in de buurt..;) Suc6!

gzenayaanse
08-05-2006, 13:36
Hee je hoeft niet perse in het stadhuis te trouwen..Kijk bij de kleinere gemeentehuizen. Mijn broer is getrouwd bij de oosterhof in de buurt..;) Suc6! ow kan je me nu stap voor stap uitleggen wat ik moet doen :D ik heb gehoord ondertrouwen? moet je daarvoor eerst een afspraak makem? en hoe gaat het daarna in zn werking.? sorry dat ik zo veel vraag maar heb er echt geen idee bij. :(

loubiaaa
08-05-2006, 13:46
ow kan je me nu stap voor stap uitleggen wat ik moet doen :D ik heb gehoord ondertrouwen? moet je daarvoor eerst een afspraak makem? en hoe gaat het daarna in zn werking.? sorry dat ik zo veel vraag maar heb er echt geen idee bij. :( Ondertrouw is alleen het inleveren van al je documenten...na 2 weken kan je voor de wet trouwen ;) Dus je moet minstens 2 weken voordat je wilt trouwen in ondertrouw gaan...

gzenayaanse
08-05-2006, 13:52
Ondertrouw is alleen het inleveren van al je documenten...na 2 weken kan je voor de wet trouwen ;) Dus je moet minstens 2 weken voordat je wilt trouwen in ondertrouw gaan... sokran je bent een schat :kus:

sanae_mae
08-05-2006, 14:06
moet je ook perse een papiertje hebben dat je nooit getrouwd bent geweest??

gzenayaanse
08-05-2006, 14:08
die moet jij en je aanstaande tijdens het ondertrouwen tekenen. als ik het goed heb als ik het fout heb moeten jullie me verbeteren:)

loubiaaa
08-05-2006, 14:13
Als je wel eerder getrouwd bent geweest..dan moet je ook een scheidingsakte hebben

oem_ayman
08-05-2006, 14:24

hey bedankt allemaal voor informatie ik en mn aanstaande wonen allebei in rotterdam ik denk dat de w8tijden hier wel erg lang zijn.:( ik heb hamdoulah met mijn geboorte akte al.:) voor gratis trouwen is er een lange wachtijd die zelfs 5 maanden kan zijn maar als je betaald trouwt, kan het direkt. dat laatste was bij mij het geval, wilden niet zo lang wachten. het gratis trouwen is maar 2 a 3 dagen in de week en iedereen wil het natuurlijk gratis doen, daarom zitten ze altijd vol voor de komende paar maanden maar voor de betaalde dagen, is er altijd en altijd plaats zo snel je wilt, de kosten waren twee jaar geleden toen ik trouwde 260 euro en op de zaterdag 300 euro. en ja je hebt een geboorteakt nodig, met stempels van nederlands consulaat te rabat, als je in maroko bent geboren

Pagina's : [1] 2 3