Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse koekjes???? .....HIER!!!

XmaghrabiaX
26-05-2003, 15:58

Hoi allemaal, heb je binnenkort een feessie en je wil marokkaanse koekjes??? dan ken ik een onwijs leuke en gezellige meid van 26 jaar die traditionele, kwalitatieve koekjes bakt, voor een relatief goede prijs. ben je geinteresseerd???? stuur me dan een prive-mailtje...dan kan ik je haar gegevens mailen. Ze spreekt gewoon nederlands en ik heb haar koekjes voor mn eigen bruiloft gedaan en ze waren heerlijk, zelfs de gasten gaven ons complimenten. :chef: :zwaai: :zwaai:

bidi
27-05-2003, 13:57
hoi waar zit die vrouw ergens dan, ik ben wel geinteresseerd. wil vooral koekjes met honing en of suikerstroop.

crybaby
27-05-2003, 23:30
en wat is voor jou een redelijke prijs, want je hebt haar zelf meegemaakt dus dat weet je wel ongeveer....

XmaghrabiaX
28-05-2003, 08:48
deze vrouw is in den haag. en bij mij rekende ze ongeveer 300 euro voor 10 volle borden. maar ik moet wel zeggen dat ik voornamelijk koekjes had met moeilijke bereiding en louz. Ze is dus best goedkoop vergeleken met die cateringbedrijven!!!! als je meer koejes neemt die simpel zijn ,dan ben je iets goedkoper uit. maar je kan het beste gewoon met haar oveleggen.

XmaghrabiaX
05-06-2003, 09:30

als je haar nummer wil dan je me gewoon prive mailen.

riffiegirl
24-06-2003, 00:03
mag ik haar nummer want ik ben namelijk best geinteresseerd alvast bedankt en mijn emailadres is trouwens nadorlalala193@hotmail.com

moiself
14-08-2003, 23:29
ik zou ook wel haar nummer willen, graag zelfs x_nasrine_x@hotmail.com

naomi23
19-08-2003, 14:54
Origineel gepost door XmaghrabiaX Hoi allemaal, heb je binnenkort een feessie en je wil marokkaanse koekjes??? dan ken ik een onwijs leuke en gezellige meid van 26 jaar die traditionele, kwalitatieve koekjes bakt, voor een relatief goede prijs. ben je geinteresseerd???? stuur me dan een prive-mailtje...dan kan ik je haar gegevens mailen. Ze spreekt gewoon nederlands en ik heb haar koekjes voor mn eigen bruiloft gedaan en ze waren heerlijk, zelfs de gasten gaven ons complimenten. :chef: :zwaai: :zwaai: salaam, kun je me wat meer info geven???????? soekran alvast :zwaai: :zwaai:

Badrdin24
19-08-2003, 20:49
graag wel ik haar nummer heb naoualsbai@hotmail.com