Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen??? Zegt mij nixxxxxxxxx!!

Luiza
26-05-2003, 15:50

Trouwen! zegt me helemaal nixxxxxxxxxxxxxx De meeste jongens behandelen je eerst als een koningin, en zodra je die ring om je vinger hebt, is het over met de pret! Mijn zus (sen) hebben door zulke sukkels nu een rotleven. Ik begrijp het niet, waarom veranderen ze als ze gaan trouwen?? Ik begrijp het echt niet! please tell me!! love, hanan

Zin_Rabat
26-05-2003, 16:34
Origineel gepost door Luiza Trouwen! zegt me helemaal nixxxxxxxxxxxxxx De meeste jongens behandelen je eerst als een koningin, en zodra je die ring om je vinger hebt, is het over met de pret! Mijn zus (sen) hebben door zulke sukkels nu een rotleven. Ik begrijp het niet, waarom veranderen ze als ze gaan trouwen?? Ik begrijp het echt niet! please tell me!! love, hanan ik begrijp wat je bedoelt lieverd en dan begin je de vertrouwen kwijt te raken in mannen maar dat zijn de zieligerds onder de mannen

just_fouad
26-05-2003, 16:35
je hebt ook goie mannen :D aardige mannen :o sexy mannen :stout: en ik :D

salimma19
26-05-2003, 16:37
Niet iedereen over 1 kam scheren :jammer: Je hebt van die bedorven mensen helaas.....maar ik denk dat je zussen dat probleem zelf aan moeten pakken. Ik weet niet precies wat er gebeurd....maar ze moeten het niet pikken in ieder geval. Veel succes ermee en laten we hopen dat jij niet met zo'n debiel trouwt :goedzo: :zwaai:

House
26-05-2003, 16:38

Origineel gepost door Luiza Trouwen! zegt me helemaal nixxxxxxxxxxxxxx De meeste jongens behandelen je eerst als een koningin, en zodra je die ring om je vinger hebt, is het over met de pret! Mijn zus (sen) hebben door zulke sukkels nu een rotleven. Ik begrijp het niet, waarom veranderen ze als ze gaan trouwen?? Ik begrijp het echt niet! please tell me!! love, hanan Dan trouw je toch niet :rolleyes: Slechte vrouwen trouwen met slechte mannen; en slecht mannen trouwen met slechte vrouwen.

Zin_Rabat
26-05-2003, 16:43
oooooo :eek: wat ben jij hard :kwaad: :kwaad: :kwaad:

Zin_Rabat
26-05-2003, 16:53
Origineel gepost door yussef Hij is niet hard, dat staat in de koran. makkelijk he koraan en islaam en allah er bij te halen tuurlijk echt zielig hoor :confused: :confused: :confused:

House
26-05-2003, 18:41
Origineel gepost door Zin_Rabat oooooo :eek: wat ben jij hard :kwaad: :kwaad: :kwaad: Zo hard is het niet, ik bedoel als ze niets met trouwen heeft dan moet je gewoon niet trouwen klaar. Origineel gepost door Zin_Rabat makkelijk he koraan en islaam en allah er bij te halen tuurlijk echt zielig hoor :confused: :confused: :confused: Wat bedoel je hiermee?