Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Heeft Hier Op Marokko.nl Een Verhaal Geschreven!?!?!?!?!?

ze3maze3ma
26-05-2003, 14:50

wieeeee oww wieeeeee??? ik wil het lezen!!!!!!!!!! zo iemand zeg gelijk ook effe hoe die heet ga ik lezen!!!!!!

ze3maze3ma
26-05-2003, 14:58
Origineel gepost door NtoumaKadaba ik heb zovaak een verhaal geschreven onder MijnFansForum of Sexverlaafde :) verhaaaaalll?????? op verhalenrubriek!!!!!!?????? dat bedoel ik misschien?? :rolleyes:

Miss_Glitter
26-05-2003, 15:00
jah ....ik heb samen met andere een verhaal geschreven...het heet...."schrijf allemaal mee: mijn beste vriend....." ik zou zeggen lees het en laat ons weten hoe je het vindt.....en schrijf zelf ook mee.......

ze3maze3ma
26-05-2003, 15:05
Origineel gepost door Miss_Glitter jah ....ik heb samen met andere een verhaal geschreven...het heet...."schrijf allemaal mee: mijn beste vriend....." ik zou zeggen lees het en laat ons weten hoe je het vindt.....en schrijf zelf ook mee....... jaah heey jou heb ik nodig.......... ik heb dat verhaal gelezen maar ik snap er helemaal niets van gaat ze nou wel met die neef trouwen of niet maar..ok ik zal wel ijken of ik mee kan schrijfen bedankt :D

Miss_Glitter
26-05-2003, 15:08

Origineel gepost door zegmazegma jaah heey jou heb ik nodig.......... ik heb dat verhaal gelezen maar ik snap er helemaal niets van gaat ze nou wel met die neef trouwen of niet maar..ok ik zal wel ijken of ik mee kan schrijfen bedankt :D jah....dan begreep je het inderdaad niet.....over wie het je het sarah of yasmina??

ze3maze3ma
26-05-2003, 15:23
uhh..yasmin volgens mij :S

Miss_Glitter
26-05-2003, 15:46
Origineel gepost door zegmazegma uhh..yasmin volgens mij :S nee schat....dan heb je verkeerd gelezen..... sarah gaat trouwen met haar neef....yasmina met Tarik!!! verder wel een leuk verhaal of moeten we kappen :D

iki_mocro
26-05-2003, 15:50
Het mooiste verhaal: iki_mocro en Nourre Dean