Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Relatie

LZN
26-05-2003, 14:50

Hoe hebben onze ouders het gedaan en nog steeds gelukkig alléé toch de meeste ... geen relatie niks nada Hoe doet deze generatie het de meeste relaties of uithuwelijking en ik zien het aan het resultaat vele echtscheidingen en stukgelopen relatie's ... :eek: Ik zie de resultaat zehma elkaar beter leren kennen ik zie het resultaat aan de echtscheidingscijfers van deze generatie :eek: .

misz_zineb
26-05-2003, 14:55
vraag je ouders hoe ze het met elkaar uithouden, vraag een gescheiden stelletje die mekaar kenden voor ze trouwden, en zoek de verschillen

mimia
26-05-2003, 14:57
mijn ouders? nou die waren echt niet normaal! (voor die tijd dan) ze gingen al maanden met elkaar voordat ze gingen trouwen.... schandalig gewoon....

just_fouad
26-05-2003, 15:13
je hebt wel gelijk zoveel huwelijk van de eerste generatie zijn gesloten zonder dat ze elkaar hebben leren kennen en toch altijd bij elkaar gebleven een wonder van allah je hoeft elkaar niet te kennen daar is de verloving toch voor??

chamalgirl
27-05-2003, 00:38

ja geef ik je gelijk in jemiena............best veel lopen op een scheiding uit,die met elkaar een relatie hebben gehad jammer genoeg en tja alles is bel mektab d'allah

Meryam20
27-05-2003, 00:47
Vroeger was het een schade als je een scheiding aan ging vragen. Dus je hield vol, ook al werd vernederd, geslagen ect. Vroeger gingen de vrouwen akkoord wat de man van hun verwachte. Nu niet. Aan een kant is het goed dat je een scheiding aan kan vragen (moet er niet aan denken dat als ik geslagen wordt dat ik er niet uit kan komen) aan de andere kant doe sommig er wel heel makkelijk over om een scheiding aan het vragen!!! Mensen tegenwoordig zien het huwelijk aan als een spelletje. Sommige weten niet wat een huwelijk daadwerkelijk inhoudt!!! Ze nemen sneller het besluit om te trouwen (meestal omdat ze dan vertelt zijn) en komen na een paar maanden er achter dat het niet is wat ze er van verwachten. Het huwelijk is niet alleen rozengeur en manneschijn!!!! Aan een huwelijk moet gewerkt worden!!!!!

ArabLady
27-05-2003, 02:16
mijn ouders hadden wel eerst 'verkering':hihi: