Bekijk originele versie : Meiden de Babyliss haardroger/styler van tv
hanane_banane
07-05-2006, 12:08
Is die wat?? Hij is bij de kijkshop te koop voor 50 eurootjes. Ik heb nu zo een goedkope tang waar ik helemaal :maf: van wordt. Weten jullie een goede tang of is deze babyliss ook goed??
let me know PLEASEEE
en ja ik weet dat het slecht is voor mijn haar, maar ik wil ook zijdezacht stijl haar:traan1:
sWeEt_LaDy_
07-05-2006, 12:12
ik wil het ook wel weten..
Neila_Nador
07-05-2006, 12:24
Ik had hier eens een paar dagen terug gelezen..
Dat het alleen trOep was..
Bent_Helw
07-05-2006, 13:56
ik heb ene babyliss van 32euro van de mediamarkt die is wel goed maar bij mijn haar als ik het styl en na buite ga oeff:hihi: :maf:
hanane_banane
07-05-2006, 13:58
ik heb ene babyliss van 32euro van de mediamarkt die is wel goed maar bij mijn haar als ik het styl en na buite ga oeff:hihi: :maf:
Ja juist dat bedoel ik nou, dan styl je het en dan ga je naar buiten, kijk je in de spiegel en dan...........:eek:
Maar ik neem aan dat wij de verkeerde stylapparatuur gebruiken, want ik zie meiden die gewoon mooi stijl haar hebben DE HELE DAG DOOR en geloof mij dat is niet van hunzelf:moe:
dus meiden....pleasee........give me the key to beautiful long hair
SweetCheeks
07-05-2006, 15:36
Niet stylen is ook een optie. Ik doe het al jaren niet meer, alleen als ik naar een bruiloft ga ofzo...
hanane_banane
07-05-2006, 15:37
Niet stylen is ook een optie. Ik doe het al jaren niet meer, alleen als ik naar een bruiloft ga ofzo...
Ja meestal doe ik het niet, maar ik heb echt van die pijpenkrullen en heb nu de dode punten geknipt en dan krult het te veel op, dus niet stijlen is voor mij momenteel geen optie.
SweetCheeks
07-05-2006, 15:52
Ja meestal doe ik het niet, maar ik heb echt van die pijpenkrullen en heb nu de dode punten geknipt en dan krult het te veel op, dus niet stijlen is voor mij momenteel geen optie.
Nou...als je het net gewassen hebt, moet je het in een strakken knot doen, hoofddoekje op, en het een paar uur zo laten, dan krult jaar niet zo....werkt echt! Probeer maar...
hanane_banane
07-05-2006, 15:54
Nou...als je het net gewassen hebt, moet je het in een strakken knot doen, hoofddoekje op, en het een paar uur zo laten, dan krult jaar niet zo....werkt echt! Probeer maar...
oke zal het proberen, thx voor de tip:kus:
hanane_banane
07-05-2006, 22:34
UP!!! meiden graag advies over stijltangen!!
Mijn haar krult ook ontzettend erg, heb echt een hele bos krullen :o
Het is wel mooi, maar soms heb ik ook gewoon zin in styl haar .
Ik heb zelf de styltang van Princess (€30,00) en hij is KEI goed ! :goedzo:
Toen ik hem kocht, had ik gewoon een tijdelijke styltang nodig maar ik heb hem nu nog gewoon . Omdat die zo goed is .
Tip: gebruik van dat styl-olie voordat je je haar stylt (zonder die olie is het zó slecht voor je haar) .
Hoop dat je er wat aan hebt meiske :kus:
hanane_banane
07-05-2006, 23:10
Mijn haar krult ook ontzettend erg, heb echt een hele bos krullen :o
Het is wel mooi, maar soms heb ik ook gewoon zin in styl haar .
Ik heb zelf de styltang van Princess (€30,00) en hij is KEI goed ! :goedzo:
Toen ik hem kocht, had ik gewoon een tijdelijke styltang nodig maar ik heb hem nu nog gewoon . Omdat die zo goed is .
Tip: gebruik van dat styl-olie voordat je je haar stylt (zonder die olie is het zó slecht voor je haar) .
Hoop dat je er wat aan hebt meiske :kus:
en dat heb ik dus ook, heb krullen en ben er ook wel tevreden mee, maar soms wil ik stijl haar en heb het pas geknipt dus lijk nu net boukhari :hihi:
Maar waar heb jij die stijltang gekocht?dan ga ik het zeker proberen en welke style-olie gebruik jij??die van loreal??thanks meid!!
xxx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.