Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : leden die hier veel aandacht krijgen!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

beppie_truus
26-05-2003, 14:07

ik heb gemerkt dat een aantal leden die hier veel aandacht krijgen van andere, dat ze dan naast hun schoenen gaan lopen. ze raken er helemaal vol van en gaan dan ook denken dat ze all that zijn en vergeten dat ze net zo veel waard zijn als elk andere mens op deze aardbol.

minora
26-05-2003, 14:09
noem eens een paar :stout:

cheima
26-05-2003, 14:10
Origineel gepost door beppie_truus ik heb gemerkt dat een aantal leden die hier veel aandacht krijgen van andere, dat ze dan naast hun schoenen gaan lopen. ze raken er helemaal vol van en gaan dan ook denken dat ze all that zijn en vergeten dat ze net zo veel waard zijn als elk andere mens op deze aardbol. :goedzo: Valt mij ook op ;)

beppie_truus
26-05-2003, 14:10
Origineel gepost door minora noem eens een paar :stout: hmmmmmmm dat zou ik best willen maar doe het niet :D degene die ik bedoel die weten het wel dondersgoed van zich zelf ;)

Noa
26-05-2003, 14:12

Origineel gepost door beppie_truus ik heb gemerkt dat een aantal leden die hier veel aandacht krijgen van andere, dat ze dan naast hun schoenen gaan lopen. ze raken er helemaal vol van en gaan dan ook denken dat ze all that zijn en vergeten dat ze net zo veel waard zijn als elk andere mens op deze aardbol. Dat is me ook al opgevallen de laatste tijd... Ewa matekber rir e zoubija zoals ze dat op zijn Marokkaans zeggen.

Meryam20
26-05-2003, 14:13
Dat valt mij ook op ja!!! P.s. leuke avatar trouwens Beppie!!! :zwaai:

beppie_truus
26-05-2003, 14:14
Origineel gepost door Meryam20 Dat valt mij ook op ja!!! P.s. leuke avatar trouwens Beppie!!! :zwaai: thank's :zwaai: :zwaai:

TwinkleEye_19
26-05-2003, 14:20
Origineel gepost door beppie_truus ik heb gemerkt dat een aantal leden die hier veel aandacht krijgen van andere, dat ze dan naast hun schoenen gaan lopen. ze raken er helemaal vol van en gaan dan ook denken dat ze all that zijn en vergeten dat ze net zo veel waard zijn als elk andere mens op deze aardbol. Inderdaad, kzal geen namen noemen :ego: :hihi: :engel: Helemaal mee eens meid :goedzo: We zijn allemaal elkaars gelijke :blauwkus:

Chatefemqemamu
26-05-2003, 14:21
Origineel gepost door beppie_truus ik heb gemerkt dat een aantal leden die hier veel aandacht krijgen van andere, dat ze dan naast hun schoenen gaan lopen. ze raken er helemaal vol van en gaan dan ook denken dat ze all that zijn en vergeten dat ze net zo veel waard zijn als elk andere mens op deze aardbol. wehehehh :hihi: ik zeker zo, best wel trieste gevalletjes op zich enzow... hey maar als ze door deze gebakken lucht gaan denken dat ze wat zijn etc.. --> dan hebben ze echt issues in het dagelijkse leven, so let them be :hihi:

cheetah
26-05-2003, 14:24
:hihi: BEPPIEEEEEEEEEE,LUNATICCCCCCCC :D shiettt zomaar hebben jullie het over mij :ego: :D

cheima
26-05-2003, 14:24
:melig: :melig:

Chatefemqemamu
26-05-2003, 14:26
Origineel gepost door cheetah :hihi: BEPPIEEEEEEEEEE,LUNATICCCCCCCC :D shiettt zomaar hebben jullie het over mij :ego: :D jahman jij loopt zwaar naast je schoenen jij nie normaal meer :jammer: btw gefeliesiteert met je dochtertjeeeee :D

cheetah
26-05-2003, 14:29
:) dank je wel :) wanneer komen jullie beschuit eten?

Chatefemqemamu
26-05-2003, 14:32
Origineel gepost door cheetah :) dank je wel :) wanneer komen jullie beschuit eten? ow nodig me maar uit dan ben ik onderweg ... t is niet zo alsof ik serieus iets te doen heb.:hihi:

cheetah
26-05-2003, 14:33

:hihi: ik ken het :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7