Bekijk originele versie : Waarom???
Salam iedereen,
Ik was aan het twijfelen om al dan niet mijn verhaal hier te plaatsen maar dacht om het toch te doen,al is het maar om jullie meningen hierover te horen.
Mijn relatie is stuk gelopen op een zeer pijnlijke manier en vooral zeer overwacht. Ik had dus een relatie met mijn beste maatje en nu is het tot een einde gekomen omdat ik van mensen hoor dat hij getrouwd is. Maar wat ik niet begrijp is dat hij dagdagelijks bij mij was een jaar aan een stuk en echt maar dan ook echt alles voor me deed. Iedereen wist van onze relatie en hij wou echt thuis afkomen maar omdat mijn zus binnenkort trouwt heb ik gezegd om wat te wachten tot haar bruilloft voorbij is.
We hebben samen echt moeten vechten voor onze relatie omdat heel wel veel jaloezie waren wat hij allemaal voor me deed. Maar plotseling kwam ik in contact met iemand die hem ook kende en die vertelde mij dat hij enkele weken geleden getrouwd is maar hij was altijd bij mij dus ik begrijp niet wanneer zijn bruilloft was.
Ik heb hem daarmee geconfronteerd en hij beweert van niet,ik begrijp niet waarom hij nog ontkent.Hij is er ziek van geworden en maakt met iedereen ruzie die dat hebben gezegt.Nou ik vroeg hem om mij te bewijzen dat het niet zo is anders zie je me nooit meer terug maar hij zegt dat hij het nog zal bewijzen.
Iedereen zag echt dat hij heel veel van me houdt en iedereen is echt telleurgesteld toen ze het wisten.
Ik heb er nu een punt achter gezet omdat ik toch wel die roddels geloof maar aan 1 kant hoop ik nog altijd dat het niet zo is maar dan denk ik weer van "waarom bewijst hij het dan niet"???
Hij zou getrouwd zijn met een nichtje van marokko(dhhh met wie anders..typisch :)) .Hij heeft me toen wel vertelt dat hij een ja woord heeft gegeven een jaar geleden onder druk van familie maar daarna heeft teruggetrokken.Dat wist ik wel maar dat zijn vrouw hier is en dat ze al getrouwd zijn daar wist ik niets van.
Nou ik hoop dat jullie me misschien kunnen helpen en me uitleggen waarom zulke mensen geen hart hebben en hun "geliefde" zulke dingen aandoen?????
Alvast bedankt
xxxx.
Omdat we mensen zijn. Alles gebeurt voor een reden.. hoe moeiolijk en onbegrijpelijk dat ook is.
just_fouad
26-05-2003, 13:13
omdat we marokanen zijn
Queen_latifaa
26-05-2003, 13:16
he meisje ten eerste jammer dat je het gelijk heb moeten uit maken eerst had je zelf alles uit moeten zoeken dan had je 100% bewijs en dan had je het terecht uit kunnen maken
en ten tweede jullie leven nou op een *** manier dat is tog geen fijn gevoel zo om met een gebroken hart verder te gaan ik denk dat je beter met hem kan gaan praten en alsnog te kunnen uitzoeken wat er echt aan de hand is
ik wens je veel sterkte
en hoop echt dat jullie bij elkaar zullen komen en een gelukkige en gezonde leven samen krijgen
Origineel gepost door Butterfly21
Hoe bedoel je om een reden,welke reden denk jij dan????
die reden zal zich met de tijd blootstellen. Je lot is al voorbestemd, al mekteb, alles is een test, dingen waar jij iets uit moet leren. Snap je?
appelsap
26-05-2003, 13:21
:) omdat ie een mother****ing flesser is.. :) ..die graag meerdere meisjes heeft ..en jou in de waan laat..zehma hij geeft om jou ..nou dan doet ie dit soort acties niet..volgens mij is het iets anders waar die steeds voor terug komt ;)
hij was toch altijd bij jou? dan kan hij toch niet op 'zijn bruiloft' zijn?
zoek eerst uit of het allemaal wel waar is...... je zegt het zelf 'roddels'
praat met hem en laat hem uitleggen hoe het precies is gegaan.
maroc_ladysiham
26-05-2003, 13:42
Origineel gepost door appelsap
:) omdat ie een mother****ing flesser is.. :) ..die graag meerdere meisjes heeft ..en jou in de waan laat..zehma hij geeft om jou ..nou dan doet ie dit soort acties niet..volgens mij is het iets anders waar die steeds voor terug komt ;)
:hihi:
echt weer iets voor jou he :D
appelsap
26-05-2003, 13:50
Origineel gepost door Mo_Marmita
hierin heb je ongelijk appelsappie, want het is bij mij zo gebeurt: ik had al een meisje en we hadden het leuk samen enzo, maar na een paar maanden werd ik weer verliefd op een ander meisje, daar kan je gewoon nix aan doen, je kan het negeren wat je wil maar je blijft gewoon aan haar denken, ik wou haar nooit meer zien maar het was hopeloos want ik zag haar gewoon steeds voor me.....ik wist wel dat ik van mn vriendin hou maar ik hield ook van dat andere meisje.....dat betekent niet dat je meerdere meisjes wil omdat ie een player is ofzo, maar het is gewoon gevoel, je kan er nix aan doen...
dan moet je een keuze maken tussen die twee..wees een MAN ..en niet aan het lijntje houden..dus wat je hier stelt slaat nergens op..het is het een of het ander..basta :)
Salam iedereen,
Ik was aan het twijfelen om al dan niet mijn verhaal hier te plaatsen maar dacht om het toch te doen,al is het maar om jullie meningen hierover te horen.
Mijn relatie is stuk gelopen op een zeer pijnlijke manier en vooral zeer overwacht. Ik had dus een relatie met mijn beste maatje en nu is het tot een einde gekomen omdat ik van mensen hoor dat hij getrouwd is. Maar wat ik niet begrijp is dat hij dagdagelijks bij mij was een jaar aan een stuk en echt maar dan ook echt alles voor me deed. Iedereen wist van onze relatie en hij wou echt thuis afkomen maar omdat mijn zus binnenkort trouwt heb ik gezegd om wat te wachten tot haar bruilloft voorbij is.
We hebben samen echt moeten vechten voor onze relatie omdat heel wel veel jaloezie waren wat hij allemaal voor me deed. Maar plotseling kwam ik in contact met iemand die hem ook kende en die vertelde mij dat hij enkele weken geleden getrouwd is maar hij was altijd bij mij dus ik begrijp niet wanneer zijn bruilloft was.
Ik heb hem daarmee geconfronteerd en hij beweert van niet,ik begrijp niet waarom hij nog ontkent.Hij is er ziek van geworden en maakt met iedereen ruzie die dat hebben gezegt.Nou ik vroeg hem om mij te bewijzen dat het niet zo is anders zie je me nooit meer terug maar hij zegt dat hij het nog zal bewijzen.
Iedereen zag echt dat hij heel veel van me houdt en iedereen is echt telleurgesteld toen ze het wisten.
Ik heb er nu een punt achter gezet omdat ik toch wel die roddels geloof maar aan 1 kant hoop ik nog altijd dat het niet zo is maar dan denk ik weer van "waarom bewijst hij het dan niet"???
Hij zou getrouwd zijn met een nichtje van marokko(dhhh met wie anders..typisch :)) .Hij heeft me toen wel vertelt dat hij een ja woord heeft gegeven een jaar geleden onder druk van familie maar daarna heeft teruggetrokken.Dat wist ik wel maar dat zijn vrouw hier is en dat ze al getrouwd zijn daar wist ik niets van.
Nou ik hoop dat jullie me misschien kunnen helpen en me uitleggen waarom zulke mensen geen hart hebben en hun "geliefde" zulke dingen aandoen?????
Alvast bedankt
xxxx
Je moet geen roddels geloven! dat zijn gewoon mensen die jaloers zijn en daar word ik echt ziek van !!!! in plaats van zelf een leven te leiden gaan ze iemand anders zijn leven verzieken door hun jaloezie!
Ga met hem naar de afdeling bevolking van het gemeentehuis en je zal weten of hij getrouwd is of niet!!!!!!
Succes ermee en laat je niet gek maken door zieke mensen om je heen!
Alez beslama :zwaai:
Meryam20
26-05-2003, 14:12
Salam iedereen,
Alvast bedankt
xxxx
Hoi,
Ik vind dat je te snel een conclusie heb genomen. En die conlcusie is gebassert op roddel van derde. Zoals je wel weet zijn er veel mensen die uit jaloezie die roddels willen verspreiden!! Je had ook gewoon een uitreksel op kunnen vragen bij de gemeente!!!
En mocht het dan waar zijn dan raad ik je aan om afstand te nemen, en dan is hij niet de moeite waard om je eigen daar nog druk over te maken!!!
En trouwens als je echt wil weten of het niet waar is, laat je hem gekomen bij je ouders komen!!! Aangezien hij dat al van plan was en dat jij hem daar tegen hebt gehouden!!! Dan weet je gelijk waar je aan toe bent!!!
Succes!!!
omdat zijn ouders hem hebben gedwongen!!!
er is namelijk maar 1 persoon in de wereld die de relatie tussen jou en die jongen kapot kon maken: ZIJN MOEDER!!!!!
dus had je problemen met haar dan weet je wat er aan de hand is.
hij is ook dom geweest. hij heeft zichzelf verloofd in marokko.
en jij bent dom omdat je buitenstaanders eerder geloofd dan hem.
wat stelt een relatie nou voor als je elkaar niet vertrouwt??
bousa
lieve meid..
hoe klote het ook is leg je je erbij neer,,
ga niet afvragen waarom,,is echt het zo ,,etc etc ..
echt waar het maakt je all1 maar gek..
terwijl er uiteindelijk uitkomt..het is een klootzak(punt)
als dat niet zo is de tijd zal het leren..en dan zie je hem vanzelf wel bij je ouders verschijnen ;)
ewa meissie het is echt klote,,ik weet !
maak je niet druk om die jongen,,genoeg jongens,,denk aan de leuke herinneringen,,niet aan de klote tijden
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.