Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ° -_*Ben je blij met jezelf?! *_- °

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Mar0cia_17
06-05-2006, 20:30

Je ziet veel topics met ik wil dit ik wil dat maar zijn jullie eigenlijk wel tevreden met jullie zelf want ik denk altijd het kon veel erger Dus doe de poll;)

Mar0cia_17
06-05-2006, 20:32
En zeg waarom:) En als je Ja zegt wil niet gelijk zeggen dat je hoogmoed hebt:)

Bella_Mafia
Ik wel hoor, hamdoulillah:)

dolfijn1977
ben wel blij met me zelf, ben allah dankbaar... Niemand is perfect Elke mens is Uniek..

Superficial
06-05-2006, 20:43

Ik ben blij met hoe Allah mij geschapen heeft. Iedereen is voor mij mooi. :sjans:

MissAnGeL
06-05-2006, 20:44
ben wel blij met me zelf, ben allah dankbaar... Niemand is perfect Elke mens is Uniek.. I agree..:)

lamiatjeuh
06-05-2006, 20:55
ik ben ook wel tevreden elhamdoelillah..koesje

_Lady_widjan_
06-05-2006, 21:13
Ik zeg eerlijk dat ik "neeh" heb gestemt :o Natuurlijk ben ik blij dat ik hartstikke gezond ben.. en niet de lelijkste ben..:hihi: en hoe allah swt mij geschapen heeft.. Maar om egt blij te zijn met mezelf?? :confused: als ik kon zou ik er heel wat aan veranderen!! :) Mijn haar.. I HATE IT!! Mijn figuur :moe: Mijn intillegentie.. mijn broer doet er paar minuutjes over om iets vanbuiten te leren terwijl ik er tog wel 2 uur over moet doen.. maar tog doe ik een zwaarder richting ;) alleen baal ik dat ik er zoveel moeite moet doen, terwijl andere van mijn klas sommige dan niet veel doen, sommige moeten er ook veel voor doen hoOr ;) Maar goed.. ik ben gezOnd en daarom moet ik alhamdoulilah zeggen ;) :) *x* widyen :sjans:

Mar0cia_17
07-05-2006, 10:56
']Ik zeg eerlijk dat ik "neeh" heb gestemt :o Natuurlijk ben ik blij dat ik hartstikke gezond ben.. en niet de lelijkste ben..:hihi: en hoe allah swt mij geschapen heeft.. Maar om egt blij te zijn met mezelf?? :confused: als ik kon zou ik er heel wat aan veranderen!! :) Mijn haar.. I HATE IT!! Mijn figuur :moe: Mijn intillegentie.. mijn broer doet er paar minuutjes over om iets vanbuiten te leren terwijl ik er tog wel 2 uur over moet doen.. maar tog doe ik een zwaarder richting ;) alleen baal ik dat ik er zoveel moeite moet doen, terwijl andere van mijn klas sommige dan niet veel doen, sommige moeten er ook veel voor doen hoOr ;) Maar goed.. ik ben gezOnd en daarom moet ik alhamdoulilah zeggen ;) :) *x* widyen :sjans: Ik vind het knap dat je hebt toegegeven

Superficial
07-05-2006, 11:10
']Ik zeg eerlijk dat ik "neeh" heb gestemt :o Natuurlijk ben ik blij dat ik hartstikke gezond ben.. en niet de lelijkste ben..:hihi: en hoe allah swt mij geschapen heeft.. Maar om egt blij te zijn met mezelf?? :confused: als ik kon zou ik er heel wat aan veranderen!! :) Mijn haar.. I HATE IT!! Mijn figuur :moe: Mijn intillegentie.. mijn broer doet er paar minuutjes over om iets vanbuiten te leren terwijl ik er tog wel 2 uur over moet doen.. maar tog doe ik een zwaarder richting ;) alleen baal ik dat ik er zoveel moeite moet doen, terwijl andere van mijn klas sommige dan niet veel doen, sommige moeten er ook veel voor doen hoOr ;) Maar goed.. ik ben gezOnd en daarom moet ik alhamdoulilah zeggen *x* widyen :sjans: Natuurlijk heeft iedereen zulke twijfels. Je wilt niet weten hoe erg ik ermee zit met het feit dat ik dingen moeilijk in m'n hoofd kan stampen! :moe: Verder moet je ook beseffen dat het anders met je kon lopen. Je had misschien wel een afwijking kunnen hebben of geen armen [ Laystar ]. De mensen die het zo slecht getroffen hebben hebben niet dezelfde klachten als wij hebben. DIe zijn tevreden met wat ze hebben. So am I ! -x- Nawal

Mar0cia_17
07-05-2006, 11:15
Ja :goedzo: Ik ben wanne be Nawal:stout: -X- Fatiima

Superficial
07-05-2006, 11:18
Ja :goedzo: Ik ben wanne be Nawal:stout: -X- Fatiima Hahaha, En ik ben wannabe Fatimaaaaaa -x- Nawal

AyourInou.
07-05-2006, 12:08
Het gaat erom hoe Allah swt. je geschapen heeft.Hetgene wat hij je heeft gegeven.Iedereen is Uniek vanuit hun eigen wijze.Ieder heeft zijn smaak.Ieder heeft zijn hart.... Het gaat om wie je bent en je dankbaar vertoont aan Allah swt... Iedereen heeft wel een paar oneffenheden die diegene wilt veranderen... Maar zo is het geschied.... Allah swt. heeft je zo geschapen en zo keer je ook terug... Wees blij zou ik zeggen... :) Ma3a Salama,

Neila_Nador
07-05-2006, 12:26
Ik ben alhamdoulilah..tevreden met mezelf;..

_Lady_widjan_
07-05-2006, 13:33

Ik ben alhamdoulilah..tevreden met mezelf;.. :hihi: zou ik oOk zijn als ik Neila was!! :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5