Bekijk originele versie : Latino's op Yasmina What The ****
Wat denk jij van latino's die infiltreren op onze site leave a message !!!! :zwaai: :zwaai:.
whahahaha taco has arived whahaha :D
gekieee
Shining_Star
26-05-2003, 12:34
whats wrong with latino's??
Miss_Banana
26-05-2003, 12:44
Origineel gepost door mingasteelo
Wat denk jij van latino's die infiltreren op onze site leave a message !!!! :zwaai: :zwaai:
I love Mexican food! :D
Latino's are gonna learn us to dance the flamengo :hihi:
Ik vind het net als turken die hier komen, nederlanders, belgen etc etc etc etc etc :rolleyes: :)
Origineel gepost door Mo_Marmita
niemand mag op deze site tenzij ze wteen wat marmita is!!!
en tenzij ze toegeven dat ....
berbers zijn de ghatarlijkste :stout:
berbers zijn de lauwste:stout:
Zo is het maar net vriend........... http://opkikkertje.nl/smilies/applaus/applaus004.gif
Origineel gepost door Jorginho
Ik ben latino (Portugees) en ik vind het hier wel grappig, mag dat? Als ik sommige stukjes lees denk ik: goed dat we ze het land uit hebben geknikkerd vroeger. Nogal extremistische stukjes etc. Dat is wel een minderheid gelukkig.
Op sommige stukjes zou ik willen reageren, maar het staat zo ver af van mijn denkwijze dat het gewoon geen nut heeft en dat heb ik zelden meegemaakt op fora. Ook hoe kritiekloos veel van het geloof wordt overgenomen. Voor jullie is kritiek erop net zo onlogisch als het voor mij logisch is. En om dan als enige kritiek te leveren. Ik deed het een keer maar vond het eigenlijk ongepast.
Ik lees toch weinig over de politieke zaken, maar misschien heb ik nog niet goed gekeken. Zelf ben ik nogal AntiAmerikaan pro Palestijn en ik had hier wel wat vuur en discussie erover verwacht, maar nog niet gezien.
Voor deze latijn hier is het toch echt een kijkje in een heel andere en daarom boeiende denkwereld, die zeker als het om man/vrouw zaken gaat mijlenver afstaat van mijn realiteit.
Cumprimentos,
Jorge
Hey sukkel ben jij niet toevallig uit Den Haag???? :confused:
Chatefemqemamu
26-05-2003, 14:38
uhh... als de latino ik kwestie lijkt op die van mariah carey's - sweetheart..:jeweetog:
:hihi:
Zin_Rabat
26-05-2003, 14:41
berbers zijn de ghatarlijkste :stout:
berbers zijn de lauwste:stout:
Jij Bent Ziek :D In Je Hoofd
:rolleyes:
Lady_moi
26-05-2003, 18:53
arabieren zijn de ghatarlijkste :stout:
arabieren zijn de lauwste:stout:
damn right! :stout:
RealCasawia
26-05-2003, 18:59
Aaaaaahahahahhaaha roebla hier....
Wat is er mis met Latino's ?!? Iedereen is welkom hier als ze maar niet racistisch zijn of tegen marokkanen en normaal met ons meediscussieren dan is alles :goedzo: toch ofniet ??
Ziekkkkkkkkk !!
In plaats dat we samen werken werken we tegen elkaar. Jammer hoor! Steek ik een mes in een arabier, steek ik een mes in een berber en steek ik een mes in een latino. Welk kleur krijg je dan bij een arabier, berber of latino??? (antwoord: rood!!!!!!)
Nu begrijp ik waarom veel Marokkaanse vrouwen hen heil zoeken bij niet Marokkanen.
malik25
Brownsugar
27-05-2003, 02:17
Origineel gepost door Chatefemqemamu
uhh... als de latino ik kwestie lijkt op die van mariah carey's - sweetheart..:jeweetog:
:hihi:
he's fineeeeeeee!!!!!!!! :D ;)
Beste Jorginho,
Wij Marokkaanse mannen zorgen ervoor met domme uitspraken en domme gedrag dat onze Marokkaanse vrouwen hen heil zoeken bij niet Marokkaanse mannen. Daarmee wil ik zeggen dat in anno 2003 wij als Marokkaanse man nog steeds niet veel hebben geleerd van onze fouten. Bv ga een dagje naar een salsa cafe en je ziet marokkaanse vrouwen met latino's dansen. Dit vind ik persoonlijk geen probleem!Maar wij domme marokkanen denken nog steeds dat onze zussen thuis zitten en Marokkaanse thee drinken. Er is een revolutie aan de gang en als wij Marokkaanse mannen niet met de tijd mee gaan zijn we onze zussen kwijt! Kijk maar naar brownsugar! De moderne Marokaanse vrouw die ieder man zou willen maar wij Marokkanen zijn daar bang voor!
whiehiee ja latino jullie horen het goed ja de eerste mexicaan op yasmina wajowwww en hij heet taco ;) dames?
:rolleyes: :giechel: :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.