Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat betekend het als...

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Miss_Banana
26-05-2003, 11:43

...een jongen om 01.00 uur 's nachts vanuit zijn woonplaats naar die van jou rijdt (wat 65 km verder is) om een rolletje snoep naar je te brengen. Die vervolgens precies voor je deur neer te leggen en dan weer naar zijn woonplaats rijdt, zonder dat hij jou gezien heeft? :D Wat zegt dat over die jongen?

just_fouad
26-05-2003, 11:45
player!!!!!!!! :D hij legt bij alle dames zakje snoep op de deurmat in jouw buurt!!!!!

Miss_Banana
26-05-2003, 11:47
Origineel gepost door just_fouad player!!!!!!!! :D hij legt bij alle dames zakje snoep op de deurmat in jouw buurt!!!!! Echt niet! Ik hoorde zelf dat hij de snelweg weer op reed door die Car-in systeem van hem. :lekkerpuh

bint_duh_bledie
26-05-2003, 11:48
Origineel gepost door Miss_Banana ...een jongen om 01.00 uur 's nachts vanuit zijn woonplaats naar die van jou rijdt (wat 65 km verder is) om een rolletje snoep naar je te brengen. Die vervolgens precies voor je deur neer te leggen en dan weer naar zijn woonplaats rijdt, zonder dat hij jou gezien heeft? :D Wat zegt dat over die jongen? nee echt waar dat heeft mijn verloofde drie weken geleden ook gedaan maar hij reed om twaalf uur van breda naar tilburg om beltegoed in de brievenbus te gooien zodat ik weer kom bellen en smsen en lieve meid dat betekend dat hij heel veel voor je over heeft en super veel van je houd

Miss_Banana
26-05-2003, 11:49

Origineel gepost door bint_duh_bledie en lieve meid dat betekend dat hij heel veel voor je over heeft en super veel van je houd Heb niet eens een relatie met hem. Denk je dat dat nog steeds dat betekend?

SaMiax
26-05-2003, 11:49
serieus?? achhh dat is pas liefde man... *ZuchT*...

Miss_Banana
26-05-2003, 11:50
Origineel gepost door SaMiax serieus?? achhh dat is pas liefde man... *ZuchT*... Maar ik heb niets met hem. Geen relatie, nooit gehad. Walou!

Noa
26-05-2003, 11:50
Origineel gepost door Miss_Banana ...een jongen om 01.00 uur 's nachts vanuit zijn woonplaats naar die van jou rijdt (wat 65 km verder is) om een rolletje snoep naar je te brengen. Die vervolgens precies voor je deur neer te leggen en dan weer naar zijn woonplaats rijdt, zonder dat hij jou gezien heeft? :D Wat zegt dat over die jongen? Ehmmm dat hij je net zo zoet vindt als snoep en dat hij daar heel wat voor over heeft :confused:

Sahra22
26-05-2003, 11:56
Ik vind het een rare manier om iemand te laten blijken dat je gek op hem/haar bent. Om 1 uur 's nachts een rolletje snoep voor de deur leggen. Mijn vader zou hem uit die auto sleuren en dat rolletje snoep in zijn strot duwen!! :D

Vin
26-05-2003, 11:57
Origineel gepost door Miss_Banana ...een jongen om 01.00 uur 's nachts vanuit zijn woonplaats naar die van jou rijdt (wat 65 km verder is) om een rolletje snoep naar je te brengen. Die vervolgens precies voor je deur neer te leggen en dan weer naar zijn woonplaats rijdt, zonder dat hij jou gezien heeft? :D Wat zegt dat over die jongen? a wat denk jij dan als jij dat ziet en b hij is een nerd die teveel films gekeken heeft en hij is een type die vroeger op school altijd gesloopt werd en van wie zijn lunchgeld altijd afgepakt werd. zo'n type die insecten hun pootjes eruitrekt als een soort van machtsgevoel. Een nerd dus :nerd:

Miss_Banana
26-05-2003, 11:59
Origineel gepost door Vin a wat denk jij dan als jij dat ziet en b hij is een nerd die teveel films gekeken heeft en hij is een type die vroeger op school altijd gesloopt werd en van wie zijn lunchgeld altijd afgepakt werd. zo'n type die insecten hun pootjes eruitrekt als een soort van machtsgevoel. Een nerd dus :nerd: Zo gemeen :verdriet:

T-ManiaC
Dat hij verliefd is... :D

SaMiax
Origineel gepost door Miss_Banana Maar ik heb niets met hem. Geen relatie, nooit gehad. Walou! :hihi: dat was voor bint duh bledie.. maaruhh... ik denk dat ie je dan leuk vind :confused: moet wel man.. anders zou ie dat moeite niet doen... Mijn vader zou hem uit die auto sleuren en dat rolletje snoep in zijn strot duwen!! :haha: wallah illa..

Hafsat
26-05-2003, 12:00
Origineel gepost door Miss_Banana ...een jongen om 01.00 uur 's nachts vanuit zijn woonplaats naar die van jou rijdt (wat 65 km verder is) om een rolletje snoep naar je te brengen. Die vervolgens precies voor je deur neer te leggen en dan weer naar zijn woonplaats rijdt, zonder dat hij jou gezien heeft? :D Wat zegt dat over die jongen? PSYCHO :D

T-ManiaC
26-05-2003, 12:03

Een bietje verliefd!!!!! :D Maar jij kent hem toch het beste.. jij weet heus wel waarom hij bepaalde dingen doet of juist laat. :)

Pagina's : [1] 2 3 4 5