Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Damn!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

SaMiax
26-05-2003, 11:05

come on people!!!! waar is die sfeer gebleven die er vroeger hier hing??? pff.. het is hier echt saaaaaaaaaai geworden!! kom we gaan shiie leuke acties hier plegen ofso zodat het wat gezelliger en leuker word :engel: Ik heb een MOP voor JULLIE>>> Een man komt elke avond rond 12 uur 's avonds thuis en wil dan elke avond met zijn vrouw naar bed. maar op een dag heeft zijn vrouw even geen zin om methaar man naar bed te gaan, dus gaat ze naar de winkel en koopt een opblaasbaren pop. en o weee als jullie deze topic negeren :kwaad: :D

cheima
26-05-2003, 11:08
:boogie: :boogie: :boogie: :boogie:

SaMiax
26-05-2003, 11:09
Origineel gepost door smartie2 Hij is droog :rolleyes: heheheheheheheh wat is droog?? :huil:

Sahra22
26-05-2003, 11:10
Ok, wat is het gevaarlijkste dier ter wereld????? Een HOOLIGANS!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

shirien85
26-05-2003, 11:11

Er waren eens twee gekken in een gekkenhuis. Samen zijn ze de beste vrienden, altyd waren ze samen. Op een dag wandelden ze in het grote tuin van de gekkenhuis dat wel een park leek. Daar bevond zich een vijver dat wel een paar meters diep was. Opeens viel de ene gekke erin en hij ging kopje onder want hij kon niet zwemmen. Zijn vriend was in paniek en dook erachter en redde hem door reanimatie!! Zijn vriend werd naar de directeur geroepen. Deze zegt tegen de gekke: wel, vandaag heb je je bewezen dat je in een noodsituatie jezelf kunt beheersen en normaal kunt denken. Bij deze wil ik je zeggen dat je naar huis mag gaan!! maar ik moet je wel erbij zeggen, dat je je vriend voor niks hebt gered!!! De gekke vraagt: hoezo? de directeur: wel hij heeft zich zojuist opgehangen in de kamer hiernaast zegt de gekke: MAAR NEE gij, ik heb hem daar laten drogen!! __________________________________________________ _____ Een dokter in een gekkenhuis beslist om de toestand van zijn patienten te testen.Hij had een casstte met Koran opgezet om te zien hoe ze zouden reageren .Iedereen begon te dansen behalve een.Hij zat rustig op zijn stoel.De dokter dacht eindelijk iemand genezen .Hij stapt ernaar toe en vraagt waarom ie niet mee danst.De patient zegt:Sst,ana lala el hroesa __________________________________________________ __________ Een turk en een marokkaan gaan naar een uitverkoop van een onderbroekenwinkel. De turk koopt 12 onderbroeken en de marokkaan 7. Vraagt de turk aan de marokaan : ewa marokaan , waarom jij koopt 7 onderbroek? Zegt de marokaan : ah, je weet toch: maandag, dinsdag, woensdag, enz elke dag vers.. Vraagt de marokaan zo van: Ewa kardasch , waarom jij koopt 12 onderbroek? Zegt die turk ah je weet toch januari, februari.. __________________________________________________ _______________ Een marokkaan en turc en een nederlander krijgen 20 jaar cel straf. maar ze mogen allemaal een wens doen. de mocro wenst 1000 vrouwen hij krijgt ze en wordt opgesloten. de tata wenst 1000 flesjes bier hij krijgt ze en wordt opgesloten. de turc wenst 1000 pakjes sigaretten hij krijgt ze en wordt opgesloten. 20 jaar later maken ze de deur van de mocro open en je ziet allemaal kleine kinderen er uit lopen. daarna maakte ze de deur van de tata open en hij kwam er dronken uit. en toen maakte ze de deur van de turc open. en hij zij mag ik een vuurtje!!!!! (hahahah deze doetttt hahaha) __________________________________________________ ___________ Een belg komt in Amerika. Een man van de FBI doet zijn jas open en zegt "FBI". De belg doet zijn jas open en zegt "C&A" __________________________________________________ _ De koning nodigd eBeatrix uit om bij hem in Marokko te dineren. Zo gezegd zo gedaan, Beatrix komt heel luxe naar Marokko en dineert met de koning. Onze koning maar pronken over Marokko, dat het het zo mooi is, zo schoon, zo prachtig bla bla bla......Beatrix vindt het maar niets, toen ze terug naar Nederland kwam, stuurde ze een geheim agent om alle vieze plekken van Marokko te fotograferen........... Volgende dag is de geheime agent terug met een doos fotos over hoe vies Marokko is. Beatrix keek plezierig naar de fotos. Toen nodigde zij onze koning uit............Onze koning kwam en dineerde met Beatrix, dit keer was het Beatrix haar beurt om te pronken over Nederland...... En maar pronken en maar pronken......Onze koning thuis aangekomen, vond het maar niets dat Beatrix zo pronkte.....en ook hij stuurde een geheime agent om fotos te maken van de vieste plekken in Nederland. Eerste dag geen gehoor van de agent, tweede dag nog steeds niets, na een week kwam de agent moe van het zoeken in Marokko aan........Zegt hij tegen de koning; Ik heb maar een foto kunnen maken Majesteit, dit is de enige vieze plek in NL........De koning bekeek de foto en zei: Dien mok!!!! Wat heb je gedaan!!!Dit is een foto van de Marokkaanse consulaat!!!!! __________________________________________________ __________ Er staat een Belg bij een automaat. Hij gooit er een euro in en trekt het deurtje open. Helemaal in zijn sas en juichend eet de Belg zijn snack op. Vervolgens doet hij dat nog een keer en nog keer, totdat na 7 frikandellen, 4 kaassoufflés, 8 kroketten, 4 bamischijven, 3 gehaktballen, 11 kipcorns en 2 nasiballen de cafetaria eigenaar zich er mee gaat bemoeien. "Zeg vriendelijke kerel", begint de eigenaar, "heb je nu nog niet genoeg?" Antwoordt de Belg, iets wat getergd: "Zo lang ik win, ga ik door." __________________________________________________ _____ Rijden 4 Belgen in een auto over de wallen. Vraagt de voorin zittende Belg aan een hoertje: "Wat kost het bij u?" Waarop het hoertje zegt: "50 van voor en 100 voor van achter." Gelijk draait de achterin de wagen zittende Belg zijn raam open en zegt: "Waarom moet ik meer betalen?" __________________________________________________ ______________ Een Belg een Nederlander en een Duitser zitten in een vliegtuigje. Op eens komt de piloot zeggen dat het vliegtuigje neerstort. Maar er is een probleem, want er zijn maar twee parachutes. de Belg en de Duitser pakken een parachute en springen uit het vluigtuig. Even later komt springt de Nederlander uit het vliegtuigje. Na een paar minuten suist de Nederlander heel hard langs de Belg naar benenden. Als de Belg dat ziet, doet hij zijn parachute uit en zegt tegen de Nederlander: "Ik wist niet dat we een wedstrijdje deden." __________________________________________________ _____________ In België is onderzoek gedaan naar veiligheid in de bouw. Uitkomst was dat het veiliger is om een pet te dragen in plaats van de nu voorgeschreven veilgheidshelm. Het onderzoek vond plaats bij de bouw van een torenflat, er werden gelijktijdig een helm en een pet van de twaalfde etage naar beneden gegooid. Beneden aangekomen was de helm kapot en de pet was nog heel!!! De conclusie kan alleen maar zijn dat helmen veel onveiliger zijn dan petten, aldus de Belgische professor. __________________________________________________ __________________ Waarom heeft een belgisch condoom gaatjes ??? A: geen aids, wel kinderen __________________________________________________ ____________ Een belg en een hollander gingen samen jagen. Toen er een hert voorbij liep schoten ze natuurlijk allebei... De Nederlander riep: "IK HEB RAAKGECHOTEN, IK HEB RAAKGESCHOTEN!!!", maar de belg riep hetzelfde... Omdat ze allebei het hert wilden moesten ze maar iets verzinnen, dus zei de hollander: "Ik weet iets, we schoppen elkaar zo hard mogelijk in elkaars ballen en wie NIET huilt mag hem hebben." De belg ging akkoord. En toen de Nederlander hem KEIHARD in z'n ballen schopte huilde hij gelukkig niet... Maar toen de belg de nederlander wilde schoppen zei hij: "ACH HOU DAT HERT MAAR..." __________________________________________________ __________________ yEaaaaAaaah iK bEn geVaArliJk.

SaMiax
26-05-2003, 11:13
Origineel gepost door smartie2 de mop whoehahhahahahahaha we komen in aanwezig zo iedereen loopt te kijken samia waarom ik zo snel tik hehehehe grappig :huil: ey mijn mop is niet droog jah!! hij is masterlijk :bril: Een belg komt in Amerika. Een man van de FBI doet zijn jas open en zegt "FBI". De belg doet zijn jas open en zegt "C&A" oud maar hij blijft goed :lol:

shirien85
26-05-2003, 11:14
Mohammed een kleine Marokkaanse jongen zit op de lagere school en >wil graag Nederlander worden. Dus hij naar zijn meester en vraagt >aan hem "Meester ik wil zo graag Nederlander worden." >Dus die meester zegt "Nou Mohammed je bent nu eenmaal Marokkaan dus >ik denk niet dat dat mogelijk is, maar, zegt de meester, als jij nou >voor Nederlands en rekenen minimaal een 9 haalt dan ben je voor mij >een Nederlander." Dus Mohammed leren, studeren, (hard) werken en uiteindelijk haalt ie >dan voor rekenen en Nederlands een 9 op zijn rapport vol trots laat >ie dat de meester zien en zegt... "Nu ben ik een Nederlander he?" >"Ja hoor,zegt de meester, jij bent nu een Nederlander." Mohammed vol >trots naar zijn huis(je) en laat het rapport aan zijn vader zien... vader >trots en hoort tot zijn verbijstering dat Mohammed zegt... "Pa ik ben nu >Nederlander!" Waarop zijn vader hem een paar rake hoeken geeft en zegt: "Praat niet zo >raar je bent nog steeds een Marokkaan!" >Met een dik oog gaat Mohammed naar zijn moeder en laat ook haar zijn >rapport zien en zegt ook: "Mam ik ben nu Nederlander...!" Zijn moeder geeft hem >nog een paar klappen en zegt : "Nietes je bent gewoon een Marokkaan!" >Mohammed gaat woedend naar zijn kamer en denkt: "Ik ben nog geen 10 >minuten Nederlander en heb nu al een hekel aan Marokkanen!!!"

SaMiax
26-05-2003, 11:15
http://******************/jossjosjos/hpbimg/014.jpg jajaj!!!! nietdrinken als je nog moet vliegen :lol:

SaMiax
26-05-2003, 11:17
http://******************/jossjosjos/hpbimg/reset.jpg :hihi: wil ik weleens doen... kijken of ze dan echt uitvalt :lol:

TwinkleEye_19
26-05-2003, 11:19
Thanx shirien85, kheb me kapot gelachen http://opkikkertje.nl/smilies/lachen/lach010.gif Voor degene die deze niet kennen ;) Twee vrouwen doen samen boodschappen. Zegt de een tegen de ander: "Moet je kijken wat een aanbieding! Twee wc-borstels voor de prijs van een!". Na enig aandringen laat de ander zich overhalen tot de aankoop van een borstel. Na een paar weken komen de twee elkaar weer tegen: "En, hoe bevalt je borstel?" -"Nou, niet echt. Als 'ie op is, koop ik weer gewoon wc-papier!".

SaMiax
26-05-2003, 11:23
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Thanx shirien85, kheb me kapot gelachen http://opkikkertje.nl/smilies/lachen/lach010.gif Voor degene die deze niet kennen ;) Twee vrouwen doen samen boodschappen. Zegt de een tegen de ander: "Moet je kijken wat een aanbieding! Twee wc-borstels voor de prijs van een!". Na enig aandringen laat de ander zich overhalen tot de aankoop van een borstel. Na een paar weken komen de twee elkaar weer tegen: "En, hoe bevalt je borstel?" -"Nou, niet echt. Als 'ie op is, koop ik weer gewoon wc-papier!". :haha:

TwinkleEye_19
26-05-2003, 11:25
Origineel gepost door SaMiax http://******************/jossjosjos/hpbimg/reset.jpg :hihi: wil ik weleens doen... kijken of ze dan echt uitvalt :lol: :lol: :lol: http://ww2.tiki.ne.jp/~jhonny/cg/deedee.gifWoooooooo... what's that button do :D

SaMiax
26-05-2003, 11:29
Origineel gepost door TwinkleEye_19 :lol: :lol: http://ww2.tiki.ne.jp/~jhonny/cg/deedee.gifWoooooooo... what's that button do :D :lol: :lol: DeeDee in action!!!!

SaMiax
26-05-2003, 11:31
Meneer de Jong wordt met hevige buikpijn in het zieken huis opgenomen. Na de operatie vraagt de dokter:,,Weet u wat ik in uw maag heb gevonden,meneer De Jong? Achtien theelepeltjes. ''Meneer de Jong:,,Maar dokter, dat heeft u zelf voor voorgeschreven! Driemaal daags een theelepel!!

TwinkleEye_19
26-05-2003, 11:39

Origineel gepost door SaMiax Meneer de Jong wordt met hevige buikpijn in het zieken huis opgenomen. Na de operatie vraagt de dokter:,,Weet u wat ik in uw maag heb gevonden,meneer De Jong? Achtien theelepeltjes. ''Meneer de Jong:,,Maar dokter, dat heeft u zelf voor voorgeschreven! Driemaal daags een theelepel!! http://opkikkertje.nl/smilies/februari/3lol.gif hahhahahhaha :haha:

Pagina's : [1] 2