Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verslag Yasmina-uitje!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

touraya
02-06-2002, 21:51

nou mensen het is alweer voorbij......het uitje naar efteling ik zal julli eens een kort verslagje geven...... wij kwamen een eitsie pietsie te laat( pannenkoek, miss kebdani en ik)...nog zorry voor het te laat komen beetje laat maar geeft niet..... okey eenmaal daar aangekomen zaten de anderen daar al te wachten (waaronder mina20, jamila, soussiasaisa, naima, onze grapjas dinteloxx en zijn vrienden)...... we hebben ons effe aan elkaar voorgesled en hebben effe wat staan praten vervolgens hebbn we effetjes gewacht, maar niemand kwam ......toen zijn we naar binnen gegaan en was leuk hoor....we gingen als eerst in de piton......en onze longen eruit geschreeuwd....(vooral mina20, meid je kan schreeuwen...mai mai)...... toen we eruit waren kwamen onze lieve cina (met der schattig gezichtje) en haar zus....ook deze damens waren leuk en gezellig...... na even wat onduidelijkehden en een paar keertjes gezemelijk wat rondejs lopen in het park zijn we eindelijk.....de andre groepje tegengekomen ( de vrienden van de modorators en de zogenaamde dakka marakshia.....moet er nog steeds om lachen maar goed)....... toen ginegn we weer gezamelijk het de hele bende naar ....uuuuuuh hoe heet dat ding nou..mohiem kan er nu niet op komen maar was in indergeval een soort achtbaan in het donker....toen we daar in de rij stonden gingen ze wat spelen met hun mooie darboekha..was wel leuk....en verder toen wij daaruit kwamen liepen we richting de eettenten....en hier heeft de grote groep zich gesplitst....wij gingen wat bij de vist tent eten ( voornamelijk eerste groepje)....tijdens het eten was het leuk we hebben wel gelachen....ook om wat blunders ahahahahah....en daarna heb ik afscheid moeten nemen, want moest vroeg weg!...en dat was het wel zoo een beetjeee........... kortom was een leuk dagje, alleen jammer dat er weer mensen zijn geweest die niet zijn komen opdagen en vooral de modoratorss...grrrrrrr maar goed.....next time better...!!!!!! :zwaai:

Cina
02-06-2002, 22:03
Ik zal wel een vervolgje schrijven na het vertrek van onze lieve Touraya :) Nadat Touraya ons had verlaten...snik snik...als ik eraan denk, krijg ik nog tranen in mijn ogen...., gingen we gezamenlijk een bezoekje brengen aan de leukste attractie (MET de langste rij) Genaamd: la Toilette, in ABN: de wc! Na de gezellige en drukke Toilette, gingen we richting de Pegasus (houten achtbaan) en hebben we onze longspieren weer erg getraind! Daarna gingen we even wat drinken of een suikerspin halen en hebben we weer een paar erg leuke fotootjes geschoten! Onze reis werd vervolgd: en dit keer gingen we de Fatima Morgana in ( ik moet er nog steeds om lachen, die dinteldox is echt zwaar gestoord en moet nodig bij het RIAGG ingeschreven worden :D) En nu maar hopen dat ie dit niet leest! De volgende atractie was de bobslee, ook errug leuk! En tot onze grote spijt (onze= Pannenkoek) was daarna de pirana gesloten.... Daarna kwamen de zoentjes en handjes en was het: daaaaaaaaaaaag, tot de volgende keer!!!

touraya
02-06-2002, 22:07
hmmm...ik heb dus veel gemist.........

OUIDAD1
03-06-2002, 10:20
AHHH WAS DUS LEUKIES......................KUNNEN JULLI EDIE FOTO'S PLAATSEN AL SZE ONTWIKKELD ZIJN??? BEN BENIEUWD!

MissyR
03-06-2002, 10:26

Ik vind het erg jammer da ik niet ben geweest, maar je kent marokkanen toch met hun afspraken, nou ik had alles al geregeld vervoer en al, en dan belt diegene die ons zou brengen die ochtend dat ze niet komt, en toen konden we niks meer regelen, boehoehoehoe maar ja volgende keer beter

DintelOx
03-06-2002, 10:34
dus ik ben zwaar gestoord yek haha oke oke leuk om te weten, by the way het riagg wil me niet aannemen dus vandaar, anders zat ik er wel haha..... maar het was wel gezelig hoor.............althans dat vond ik dan de groetjes cioaaaaau

miss_kabdani
03-06-2002, 11:10
:zwaai: Salaam Aleikom, :zwaai:

miss_kabdani
03-06-2002, 11:34
Salaam Aleikom, Ik ben ook meegeweest gisteren, en het was heeeeeeeeeeeeel leuk :party: We waren met een leuke groep. Alleen jammer dat Touraya vroeg weg moet... :traan2: Ik vond het ook nog heel leuk toen mijn nicht wel heel erg laat, ook kwam. Haha, met Dentelox hebben we echt gelachen :maf2: Iemand vroeg of we foto's op de site willen plaatsen, maar dat willen we niet doen. Als jullie die zien gaan jullie gek worden :maf3: omdat jullie dan zien wat je allemaal hebt gemist! Haha.

pannenkoek
03-06-2002, 12:37
haaaaaaaaaiii. ik ben net wakker, en weet je hoe dat komt, ik heb echt de hele nacht misselijk met die gore vis in mijn keel gezeten, en die ik vannochtend vroeg uit had moeten spugen. (was wel opluchting) en toen hoorde ik inneens stemmetjes in mijn hoofd hoe jullie mij de achtbaan in hebben gelokt, wie o wie waren dat eigenlijk, owee owee als ik die te pakken krijg, dan..........................vul zelf maar in. ik zei nog; de achtbaan is nie goed voor mij, maar neeeee hoor jullie wouden nie luisteren he. oh jahhh..........allereerst wil ik ff iedereen bedanken die er waren, en ik moet ook zeggen dat ik het echt wel naar mijn zin had. alhoewel ik de laatste uur best wel dood op was, maar dat konden jullie wel zien denk ik. en voor mijn grote vriend DINTELOX, de riag wil je nie aannemen he, weet je dat er ook soortgelijke instanties zijn die je gedwongen aannemen, ik zal je aanmelden ok dussssss.................als je een keer plotseling op straat/werk/thuis of waardan ook mannetjes met witte kleren ziet en van die riemen moet je gewoon meewerken ok. mensen leuk jullie gezien te hebben groetjes van een pannenkoek

Goudmeisje
03-06-2002, 13:49
Hee Pannenkoek, het spijt me echt voor je dat je zo beroerd bent geworden door die achtbaan. Ik heb je ook een beetje gelokt, dussssss....bij deze het spijt me echt voor. Ik zal het nooit meer doen oke. Verder vond ik het ook hartsteke gezellig om jullie ontmoet te hebben. Groetjes van 1 van de 2 zusjes

Pebbles
03-06-2002, 14:16
nou, ik was gisteren dus in de efteling, ik had me niet opgegeven, maar ben met me eigen people geweest, dus ik vertellen, joh de leden van 't forum gaan vandaag ook naar de efteling mischien komen we ze wel tegen. Dus ik de hele dag in de efteling lopen, en wat denk je, ik zie weer geen ene marokaan, wel een hoop turken, maar GEEN marokanen. Dus ik zeg, joh weten jullie zeker dat dat Turken zijn, jaaaaaaaa, het waren echt turken want ze hadden platte hoofden en platte billen. Dus of ik heb met me neus zitten kijken of 't was maar een klein kluppie dat daar was. Anyway, het was leuk alleen jammer dat ik jullie niet heb gezien. Ps; waar kwamen al die turken vandaan????

OUIDAD1
03-06-2002, 14:21
Origineel gepost door miss_kabdani Salaam Aleikom, Ik ben ook meegeweest gisteren, en het was heeeeeeeeeeeeel leuk :party: We waren met een leuke groep. Alleen jammer dat Touraya vroeg weg moet... :traan2: Ik vond het ook nog heel leuk toen mijn nicht wel heel erg laat, ook kwam. Haha, met Dentelox hebben we echt gelachen :maf2: Iemand vroeg of we foto's op de site willen plaatsen, maar dat willen we niet doen. Als jullie die zien gaan jullie gek worden :maf3: omdat jullie dan zien wat je allemaal hebt gemist! Haha. ahhhh.toe nou.......laat aub die foto's zien.................misschien dat het mij overhaald volgende(als die komt) keer mee te gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!

miss_kabdani
03-06-2002, 14:35
Nee, sorry. We hadden met de groep besloten dat niet te doen.

mrs_jamila
03-06-2002, 16:44
Afgelopen zondag waren we met een aantal yasminaleden naar de efteling geweest!! Ik heb sommige reacties gelezen van de leden die toen aanwezig waren. Wat ik erover kwijt wil is: Ik vond het erg gezellig...jammer dat we in het begin veel tijd hadden verloren door een groepje te zoeken..die eigenlijk niet met ons wilden optrekken. Dit groepje waren de oprichters en de modellen van bab marrakech. Ik wil vooral niet negatief praten over de oprichters van Yasmina..want ze hebben hun werk echt goed gedaan. Hun namen weet ik helaas niet...Maar die jongen met de darboeka en die jogen met die blauwe bloes en witte linnenbroek aan..hebben het een en ander uitgelegd. De T shirts die we zouden krijgen.,....De bedoeling was dat er een aantal leden een t shirt zouden krijgen, Mina20 zou er zowiezo 1 krijgen...daarbij mocht zij er 4 andere leden bij kiezen die ook een tshirt kado kregen. Wat Mina 20 had geschreven is dat alle leden een t shirt zouden krijgen...dit was niet waar!! Maar goed niemand heeft dus een t shirt gekregen...(niet dat ik dat jammer vind ofzo..zou hem toch niet op straat dragen..maar het ging om het idee.) Uitleg van een van de jongens was: De persoon die de t shirts zou leveren..is niet komen opdagen..wat eigelijk heel gewoon is bij Marokkanen. Over Dekka Marrakchia... Ja dat begrijp ik nog steeds niet ...Maar die jogen die een Derboeka bij zich had..Speelde het fantastisch...kon mooi zingen!! :duim: Klasse hoor...en dat helemaal in je eentje!!! Wat ik ook aardig vond is dat er een jongen op het einde nog ff bleef om met ons te praten. FF uitlegde dat de jongens de oprichters waren van Yasmina..en dat er bijv om de 5 uur een paar moderators zijn die tyoezicht houden..en berichten of topic verwijderen die niet kunnen. En als wij klachten hadden of opmerkingen of vragen of wensen enz enz enz..wij altijd een mailtje konden sturen..en dat je in iedergeval altijd een reactie terugkrijgt!!!!!!! En Hij bood zijn excuses aan voor de gedrag van de anderen,,,,en dat vond ik ook erg lief!!! Wat betreft onze leden.... Leuk om iedereen te ontmoeten was erg gezellig..veel gelachen..lekker gek gedaan.... Veel fotos gemaakt!!!! Heeel leuk allemaal. ..en Cina ja je ziet er gewoon heel lief uit. Haar zus..ook een lieverd DIntelOx...gekke mafkees...maar lieve jongen :D Pannekoek...nooit zo een rustige jongen gezien. Miss kabdana ...leuk accentje...Madam met haar boodschappentas,,,, :D soussiasaida..onze moddeltje..uhmm...ja daar heb ik niets meer over te zeggen... Kickgirl...heeft gewonnen van DintelOx met handje drukken Touraya...een lieve meid Al met al het was erg gezellig!!!!

DintelOx
03-06-2002, 16:47

HE DAT OVER DAT HANDJE DRUKKEN ZOUDEN WE TOCH VOOR ONS HOUDEN!!!!!! EN ZEG MAAR TEGEN KICKIE I WANT A REMATCH hahahahah he de groetjes allemaal

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9