Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Restaurants....

fatimaMihakoesen
26-05-2003, 10:01

Ik ben op zoek naar een restaurant waar je lekker kan eten , dus als je enige tips hebt graaaaaaaag! ;) :zwaai: :zwaai:

Hafsat
26-05-2003, 10:05
Waar :confused:

bint_duh_bledie
26-05-2003, 10:13
Origineel gepost door fatima mihakoesen Ik ben op zoek naar een restaurant waar je lekker kan eten , dus als je enige tips hebt graaaaaaaag! ;) :zwaai: :zwaai: belgie brussel hoe heet die straat ook al weer ik dacht royal du brabant ofzoiets ben gisteren samen met mijn verloofde en mama en broer gaan eten echt lekker om je vingertoppen af te likken een marokkaanse restaurant en je gelooft me niet maar het was prop en prop vol en we bestelde kei veel en binnen een minuut lag het warm op tafel ik raad het je aan echt lekker eten van gevulde sardientjes tot een recept die jou mama ook maakt alles kan je bestellen

NAZAR_BONCUGU
26-05-2003, 12:52
meid, in welke stad zoek je restaurants? Als je in rotterdam zoekt kan ik je een paar Turkse en Marokkaanse restaurants aanraden! Laat maar ff weten als je wil!!! groetjes....:zwaai:

Marrakchia_86
26-05-2003, 13:07

Origineel gepost door fatima mihakoesen Ik ben op zoek naar een restaurant waar je lekker kan eten , dus als je enige tips hebt graaaaaaaag! ;) :zwaai: :zwaai: BAB MARRAKECH in Utrecht.... :Iluvu:

fatimaMihakoesen
26-05-2003, 14:54
Maar de plaats maakt nie uit als het maar in Nederland is.

iki_mocro
26-05-2003, 14:56
In parijs, le pere tranquille

Miss_Banana
26-05-2003, 15:15
Origineel gepost door fatima mihakoesen Ik ben op zoek naar een restaurant waar je lekker kan eten , dus als je enige tips hebt graaaaaaaag! ;) :zwaai: :zwaai: Meid, neem lekker een kijkje op deze (http://restaurant.pagina.nl/) site. Ik denk dat je daar je hartje op kunt halen :D

fatimaMihakoesen
26-05-2003, 15:47
Hé miss banana thnx!!!