Bekijk originele versie : wat zouden jullie doen
ben al aantal jaren getrouwd,ben ook heel snel tijdens me trouwen achter gekomen dat me schoonfam de waarheid niet zo nauw neemt.ze liegen en bedriegen.maar heb altijd zoiets gehad van zolang ze met rust laten.en ik heb het goed met me man.kan goed overweg met me schoonma .dat ze zo is daar kan ze niets aan doen dacht ik altijd.ze hebben me altijd met rust gelaten .maar nu proberen ze mij erbij te betrekken ,nou dan hebben ze een verkeerde.want dan blijf ik niet meer beleefd.heb al een maand geen contact met ze me man staat achter mij.als hij naar zn fam wil gaan mag .ik ben wel de laaste die hem gaat vertellen dat hij zn fam niet mag zien.hij heeft wel goed contact met ze hij weet ook hoe ze zijn.pas geleden zijn een van de dames bevallen.me man vroeg net of ik mee wilde .maar ik vertik het.als ik ga dan gaan ze gewoon door dan denken ze dat ze alles kun maken wat ze sowieso toch al denken.ik voel ook helemaal niets voor ze.heb ze altijd geholpen .klaar gestaan en wat krijgen je van ze een mes in rug.ik moest dit even kwijt.ik ben ook niet perfect.maar het enigste wat ik wil is rust.en die heb ik nu.heb altijd geleerd dat je schoonma als je ma moet zien .maar dat is nu helemaal weg:jammer:
ik kan dit ook niet maken maar ze hebben me zo veel pijn bezorgd.wat ik doe is niet goed .dat weet ik ook wel .maar naar ze toe gaan kan ik ook niet.het liefst wil ik dat me kinderen die mensen ook niet meer zien,maar dat kan ik ook niet maken.hoe je het ook went of keert het is en blijft familie jammer genoeg,
Souraida
06-05-2006, 12:35
Ik wens je veel sterkte toe en weet helaas niet wat ik hierop moet zeggen. Moge Allah swt je sbar geven inshAllah.
Estee_Lauder
06-05-2006, 15:55
Ik denk dat jij zelf 't beste kunt inschatten hoe jij je in deze situatie het beste kunt gedragen. Maar goed, persoonlijk, zou ik het contact niet helemaal verbreken, vanuit islamitisch oogpunt moet je je familiebanden zoveel mogelijk onderhouden. Maar je weet nu hoe ze zijn, en daarom is het inderdaad geen slecht idee een respectabele afstand te bewaren. Dus ga wel langs en doe je ding, gun je kids hun grootouders en vice versa, maar hou de eer aan jezelf en ga niet mee in hun gedrag. Een bepaalde afstand in stand houden is soms zo slecht nog niet...Succes in ieder geval.
Ik denk dat jij zelf 't beste kunt inschatten hoe jij je in deze situatie het beste kunt gedragen. Maar goed, persoonlijk, zou ik het contact niet helemaal verbreken, vanuit islamitisch oogpunt moet je je familiebanden zoveel mogelijk onderhouden. Maar je weet nu hoe ze zijn, en daarom is het inderdaad geen slecht idee een respectabele afstand te bewaren. Dus ga wel langs en doe je ding, gun je kids hun grootouders en vice versa, maar hou de eer aan jezelf en ga niet mee in hun gedrag. Een bepaalde afstand in stand houden is soms zo slecht nog niet...Succes in ieder geval.
Héél goed advies! :goedzo:
Mister_Ferrari
06-05-2006, 16:23
Koop een bazooka en blaas ze op. :hihi:
Koop een bazooka en blaas ze op. :hihi:
:moe:
Mister_Ferrari
06-05-2006, 16:27
:moe:
Geen goed advies? :hihi:
Geen goed advies? :hihi:
wat denk je zelf :jammer:
Mister_Ferrari
06-05-2006, 17:10
wat denk je zelf :jammer:
Je weet nooit met boze vrouwen :hihi:
Je weet nooit met boze vrouwen :hihi:
Heb je zo´n negatieve beeld van vrouwen,dat je zo bang voor ze bent :hihi:
TheMansion
06-05-2006, 17:24
He meissie,
Wat vervelend voor je!! Ik zit in dezelfde situatie en heb al een aantal jaar geen contact meer met mn schoonfamilie.....dus ik begrijp je heel goed.
Wat ik vooral knap van je vindt is dat je meteen de knoop heb doorgehakt en afstand heb genomen.....ik liet ze jaar na jaar over me heen lopen...onder het mom van altijd respect voor je schoonouders bla bla bla....en het heeft me daar gebracht, waar jij nu ook bent....
Ik zou zeggen, doe geen moeite als zij het ook niet doen...
Allah hatik sbar inchallah
kuss
_Lady_widjan_
06-05-2006, 17:35
wat een situatie.. :maf:
Mister_Ferrari
06-05-2006, 19:19
Heb je zo´n negatieve beeld van vrouwen,dat je zo bang voor ze bent :hihi:
Goed geraden :hihi:
heel erg bedankt voor jullie reacties en tips.(opblazen)hihi.:)
het is alles behalve leuk zo een situatie.als het niet anders kan .en over je heen laten lopen dat mag niemand doen.ik hebt altijd sbar gehad maar op een gegeven moment is dat ook op.we trouwen toch om gelukkig te zijn en te worden en blij te zijn om een eigen gezin te stichten ,toch niet om lastig gevallen te worden.:(
Goed geraden :hihi:
Vertel eens hoe komt dat???:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.