Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Positieve dingen van Marokko..!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

latifa_soussia
06-05-2006, 10:07

Ik lees alleen de negatieve dingen van Marokko hier de laatste tijd, dus het leek me wel leuk om een topic over de leuke dingen van Marokko te openen, zodat de mensen die dit jaar gaan, er toch nog zin in hebben en een vakantie gevoel er aan overhouden....:moe: Ik begin wel :D : (Eerst effe diep denken) Marokko is goedkoop, Je kan er alles vinden wat je nodig hebt, De winkels zijn 7 dagen 24 uur open, Alles heb je in de buurt, je hoeft nooit ver te reizen voor iets, In de zomer hangt er een gezellige sfeer en zijn de mensen daar (voor 5 dirham) een paar uurtjes aardig tegen je..:hihi: Dat was een grap..:o Oke NEXT!! :D

Mfelsa_nr1
06-05-2006, 10:27
Lekker weertje en een gezellige sfeer!:banana:

_Lady_widjan_
06-05-2006, 10:28
ahahaha het enige wat leuk is als je in de LA COTE zit in agadir!! maar denk niet dat je daar elke dag zit, anders word je het beuu en thuis enzo.. :moe: pfffffff heb er egt geen zin in :o maar om op jou vraag tebeantwoorden!!! ik vind het leuk daar dat ik naar het strand en naar terrasjes en kamelen berijden etc.. :D en natuurlijk dat de cd's enzo daar spotgoedkoop zijn!!:D en dat je je kan voelen als bent elgariezz :cool: dat is natuurlijk toppunt eh..:hihi: iedereen denkt dat ik shii vila heb hier in belgie met wa7ed ferrarii!!!! en 10 kuisvrouwen :haha: Maar helaas schijn bedriegt als je eenmaal de douane van belgie binnekomt!!:hihi:

Souraida
06-05-2006, 10:28
Lekker weer, lekkere eten en gezellig tot laat in de avond.

halouba
06-05-2006, 10:33

hmmm iets leuks aan marokko..... uuuhh..... hmmmmmmmmmmmm....... pfffffffffffff uh de vis is het altijd lekker vers en uuuhhh lekker weer? tjaah verder kom ik echt niet :hihi:

latifa_soussia
06-05-2006, 10:36
']ahahaha het enige wat leuk is als je in de LA COTE zit in agadir!! maar denk niet dat je daar elke dag zit, anders word je het beuu en thuis enzo.. :moe: pfffffff heb er egt geen zin in :o maar om op jou vraag tebeantwoorden!!! ik vind het leuk daar dat ik naar het strand en naar terrasjes en kamelen berijden etc.. :D en natuurlijk dat de cd's enzo daar spotgoedkoop zijn en dat je je kan voelen als bent elgariezz dat is natuurlijk toppunt eh..:hihi: iedereen denkt dat ik shii vila heb hier in belgie met wa7ed ferrarii!!!! en 10 kuisvrouwen Maar helaas schijn bedriegt als je eenmaal de douane van belgie binnekomt!!:hihi: :hihi: Ik ben elke dag in souk el7ad te vinden, op een gegeven moment kende iedereen me daar, het leek wel alsof ik een kraampje daar had..:hihi: Ze moesten eens weten hoe we hier leven, weloo luxe....:moe:

latifa_soussia
06-05-2006, 10:37
hmmm iets leuks aan marokko..... uuuhh..... hmmmmmmmmmmmm....... pfffffffffffff uh de vis is het altijd lekker vers en uuuhhh lekker weer? tjaah verder kom ik echt niet :hihi: Komop denk effe goed na....:haha:

latifa_soussia
06-05-2006, 10:37
Lekker weer, lekkere eten en gezellig tot laat in de avond. :goedzo: En niet te vergeten, als je daar bent vergeet je al je kopzorgen van NL...:moe:

_Lady_widjan_
06-05-2006, 10:39
:hihi: Ik ben elke dag in souk el7ad te vinden, op een gegeven moment kende iedereen me daar, het leek wel alsof ik een kraampje daar had..:hihi: Ze moesten eens weten hoe we hier leven, weloo luxe....:moe: Wollah ila.. maar mehliesh meid..geniet van je aandacht daar.. jah ik ben ook vaak in souk el7ad..alleen weet je wat kut is, ik heb in mijn omgeving.. ik woon in "bensergaou" als je dat kent..:D geen meiden zijn van mijn leeftijd ongeveer.. EN IK HAAT HET OM MET MIJN NICHTEN TE GAAN!! ze denken dat geld op rug groeit!! ze gaan zehma met je winkelen..maar ondertussen hebben ze geen ene cent op zak.. want ze zijn tog met bent el gariezz die een villa heeft daar!! :haha: waar woon jij ergens? woon je dichtbij el7ad?? bij ons is het 10 minuutjes rijden ongeveer met de autoo..of minder.. :maf:

Nysha
06-05-2006, 10:41
de landschap :love:

_Lady_widjan_
06-05-2006, 10:42
de landschap :love: niet veel aan :hihi: alleen zwarte zakken die je overal ziet.. :D

latifa_soussia
06-05-2006, 10:44
']Wollah ila.. maar mehliesh meid..geniet van je aandacht daar.. jah ik ben ook vaak in souk el7ad..alleen weet je wat kut is, ik heb in mijn omgeving.. ik woon in "bensergaou" als je dat kent..:D geen meiden zijn van mijn leeftijd ongeveer.. EN IK HAAT HET OM MET MIJN NICHTEN TE GAAN!! ze denken dat geld op rug groeit!! ze gaan zehma met je winkelen..maar ondertussen hebben ze geen ene cent op zak.. want ze zijn tog met bent el gariezz die een villa heeft daar!! :haha: waar woon jij ergens? woon je dichtbij el7ad?? bij ons is het 10 minuutjes rijden ongeveer met de autoo..of minder.. :maf: :gniffel: Ik ken daar ook niemand, trok veel met mijn nicht op, maar op een gegeven moment gaat dat vervelen en al helemaal als je alles voor haar moet betalen..:moe: Ik woon in de wijk Hay Salaam, veel Hollanders en Fransen wonen daar...:maf: Ga je dit jaar? Of blijf je alleen bij het rifgebergte...:jammer: :hihi:

latifa_soussia
06-05-2006, 10:44
']niet veel aan :hihi: alleen zwarte zakken die je overal ziet.. :D POSITIEF!!!!! :kwaad:

Souraida
06-05-2006, 10:46
:goedzo: En niet te vergeten, als je daar bent vergeet je al je kopzorgen van NL...:moe: Oh ja dat is t belangrijkste. GEen rekeningen krijgen:D

Inerzaf
06-05-2006, 10:46

Meisjes die bij elk stoplicht jou nr vragen :wijs:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16