Bekijk originele versie : Het is over.
dag allemaal,
het is vandaag definitief over na 2,5 jaar met mijn relatie.
He hadden al plannen, we zouden volgend jaar gaan verloven.
maar haar 2 broers moesten alles verpesten. ( lang verhaal?
We konden echt niet zonder elkaar, we hielden zo veel van elkaar,
en nu in een klap over.
dit waren haar laaste woorden.
.... je houdt een speciale plek in mijn hart
.... ik hou van je, tuut tuut
Heb jij dit ook mee gemaakt?
Hoelang duurde het bij jou voor dat je hem/haar vergat?
nooit meegemaakt...maar succes jongen...je zult het nodig hebben
chebhassan
25-05-2003, 22:45
IK heb het nooit mee gemaakt maar zelf heb ik in een kniperlicht relatie gezeten
je komt er snel over heen maak je maar geen zorgen ik zeg je overmorgen ga je je anders voelen
maar tot dan succes
Meryam20
25-05-2003, 22:58
Probeer het nog goed te laten komen, en als dat niet lukt geeft het een plekje in je hart en ga door met je leven hoe hard het ook klinkt!!!!
Succes!! :(
Bario_Woman
25-05-2003, 23:13
Ik heb t niet op die manier meegemaakt (broers/zussen die dwarsliggen)
Maar ik heb wel een relatie van 2 jaar gehad, die tot grote spijt ten einde kwam.
Hoe ik erover heen kwam?
Mezelf bezighouden met werk,familie,uitjes....zolang ik maar niet aan m dacht (wat bijna onmogelijk was)
Succes....hoop dat je er gauw bovenop komt.
Thalla
GC
Miss_Arabia
25-05-2003, 23:18
Jeetje wel erg.... Maar probeer gewoonn sterk in je schoenen te staan en dan kom je er wel overheen, hoe moeilijk het ook is na 2,5 jaar!
Sterkte!!!
Beslama
ik heb nog nooit een relatie gehad, dus ik kan niks zeggen :stout:
ga nuin je dagboek liegen, dan zit je er later niet mee als je oud bent, wanneer je je dagboek terug leest
Het zal in ieder geval niet makkelijk zijn, zeker en vast niet ( 2,5 jaar is echt wel lang jong, stukje van je leven!)
tip: probeer het goed te maken
Laat je niet door haar broers tegenhouden (laat hun de reden niet zijn dat je haar opgeeft!)
Voor elk probleem is er een wel een uitweg, je moet nu gewoon de beste weg zien te vinden
Doe dit eens voor jezelf: Waarom gaat het niet meer? Wat kan IK eraan doen? veel of niet, zo kom je dichter bij de oplossing
Geliefdes vinden elkaar meestal wel terug (echte liefde dan wel)
groetjes
good luck
SweetRose
25-05-2003, 23:59
Kben relatievrij :rolleyes:
speedygirl
26-05-2003, 00:22
hmmmmmm wel erg en erg passioneel dat wel broers verpestten nu eenmaal alles niks aan te doen inshallah zal allah je erdooheen helpen!
ilyas_22
26-05-2003, 00:25
Ja ik percies net als jou . :kwaad:
na 26 maanden is het uit gegaan nu 2 mnd geleden ik ben er al overheen was een serieuse relatie maar ondanks alles toch niks geworden . jammer :jammer: maar het leven gaat door inchallah zul je er snel overheen komen jongen . ;)
SweetRose
26-05-2003, 00:27
Origineel gepost door ilyas_22
Ja ik percies net als jou . :kwaad:
na 26 maanden is het uit gegaan nu 2 mnd geleden ik ben er al overheen was een serieuse relatie maar ondanks alles toch niks geworden . jammer :jammer: maar het leven gaat door inchallah zul je er snel overheen komen jongen . ;)
hellow....:D:D
ilyas_22
26-05-2003, 00:41
Origineel gepost door zin 'n midar
hellow....:D:D
Hoi :Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.