Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : stelling !!!

Pagina's : [1] 2

_h4T3d_sE7eN
25-05-2003, 21:53

Objectief bekeken, pareer ik met veel bravoure iedere aanname jegens mijn persoon en/of uitspraken, daar er in een dialoog altijd onbewust wordt uitgegaan van een monoloog en wordt zodoende de boodschap die een stelling is, omgedraaid naar het zijn van een verbale bedreiging of uiting van een opgekropte frustratie die in de werkelijkheid niet meer is dan een gevoel dat in wat voor vorm dan ook geen meerwaarde is aan de vooraf genomen intentie om de dialoog zodanig te voeren dat er geen vorm van monoloog ontstaat. Op een forum, zit de kunst 'm niet in het lezen, maar in de interpretatie. :rolleyes: :rolleyes:

saidaaatje
25-05-2003, 22:41
mooie oog:D

_h4T3d_sE7eN
25-05-2003, 22:42
yeh domme mensen hier ... :kwaad: Origineel gepost door saidaaatje mooie oog:D :o

TwinkleEye_19
25-05-2003, 22:49
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN Objectief bekeken, pareer ik met veel bravoure iedere aanname jegens mijn persoon en/of uitspraken, daar er in een dialoog altijd onbewust wordt uitgegaan van een monoloog en wordt zodoende de boodschap die een stelling is, omgedraaid naar het zijn van een verbale bedreiging of uiting van een opgekropte frustratie die in de werkelijkheid niet meer is dan een gevoel dat in wat voor vorm dan ook geen meerwaarde is aan de vooraf genomen intentie om de dialoog zodanig te voeren dat er geen vorm van monoloog ontstaat. Op een forum, zit de kunst 'm niet in het lezen, maar in de interpretatie. :rolleyes: :rolleyes: Helemaal mee eens, maar dit is dan ook objectief bekeken, wat blijkbaar maar weinige hier doen ;) Een dialoog houden op het forum zou alleen mogelijk zijn indien m'n zich bij het woord van de ander hield en puur daarop reageert en niet met wanhopige emoties vermengd :) :D

sherine
25-05-2003, 22:54

tzzzzz ahliek] klaar nu weet ik genoeg

_h4T3d_sE7eN
25-05-2003, 23:06
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Helemaal mee eens, maar dit is dan ook objectief bekeken, wat blijkbaar maar weinige hier doen ;) Een dialoog houden op het forum zou alleen mogelijk zijn indien m'n zich bij het woord van de ander hield en puur daarop reageert en niet met wanhopige emoties vermengd :) :D :goedzo: jij snapt em ...

Missy20
25-05-2003, 23:13
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN Objectief bekeken, pareer ik met veel bravoure iedere aanname jegens mijn persoon en/of uitspraken, daar er in een dialoog altijd onbewust wordt uitgegaan van een monoloog en wordt zodoende de boodschap die een stelling is, omgedraaid naar het zijn van een verbale bedreiging of uiting van een opgekropte frustratie die in de werkelijkheid niet meer is dan een gevoel dat in wat voor vorm dan ook geen meerwaarde is aan de vooraf genomen intentie om de dialoog zodanig te voeren dat er geen vorm van monoloog ontstaat. Op een forum, zit de kunst 'm niet in het lezen, maar in de interpretatie. :rolleyes: :rolleyes: is ook zo, dit is een feit!!

appelsap
25-05-2003, 23:19
:) iedereen interperteerd het op een andere manier..de een voelt zich door bepaalde onderwerpen of reacties meer aangesproken dan een ander en kan daar dan emotioneler op reageren..maar dat maakt het leuk..naast de bedreigingen en scheldpartijen dan :rolleyes: .. ik voer graag een dialoog met bepaalde mensen hier op het forum zonder bemoeiendis van andere monologen ..bedoel mongolen:hihi:

_h4T3d_sE7eN
25-05-2003, 23:22
Origineel gepost door appelsap :) iedereen interperteerd het op een andere manier..de een voelt zich door bepaalde onderwerpen of reacties meer aangesproken dan een ander en kan daar dan emotioneler op reageren..maar dat maakt het leuk..naast de bedreigingen en scheldpartijen dan :rolleyes: .. ik voer graag een dialoog met bepaalde mensen hier op het forum zonder bemoeiendis van andere monologen ..bedoel mongolen:hihi: mongolen ... :hihi:

appelsap
25-05-2003, 23:24
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN mongolen ... :hihi: en dat is objectief gezien he:hihi:

rnbgirl2002
25-05-2003, 23:26
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN Objectief bekeken, pareer ik met veel bravoure iedere aanname jegens mijn persoon en/of uitspraken, daar er in een dialoog altijd onbewust wordt uitgegaan van een monoloog en wordt zodoende de boodschap die een stelling is, omgedraaid naar het zijn van een verbale bedreiging of uiting van een opgekropte frustratie die in de werkelijkheid niet meer is dan een gevoel dat in wat voor vorm dan ook geen meerwaarde is aan de vooraf genomen intentie om de dialoog zodanig te voeren dat er geen vorm van monoloog ontstaat. Op een forum, zit de kunst 'm niet in het lezen, maar in de interpretatie. :rolleyes: :rolleyes: dit heb je vast uit een of ander filosofische commune overgenomen :lol:

yasminne
25-05-2003, 23:26
Hoe kan het objectief gezien zijn, als dat jou mening is.

appelsap
25-05-2003, 23:36
Origineel gepost door yasminne Hoe kan het objectief gezien zijn, als dat jou mening is. :) omdat ik alle feiten naast elkaar heb gelegd ..en tot de conclusie ben gekomen dat het mongolen zijn..dus met andere woorden heb het objectief bekeken..maar zeker ben ik er niet van :) ..want het zijn geen ECHTE mongolen..

_h4T3d_sE7eN
25-05-2003, 23:36
Origineel gepost door rnbgirl2002 dit heb je vast uit een of ander filosofische commune overgenomen :lol: :rolleyes: tis helemaal van mij ... hard to believe, ain't it ...

rnbgirl2002
25-05-2003, 23:40

zeker ik ben hoogst verbasd dat iemand het kan uitvindingen je lijkt op mijn prof van filosofie :nerd: toen ik dit las hoorde ik als het ware hempraten ik denk dat ik jou laat gaan in mijn plaats op examens

Pagina's : [1] 2