Bekijk originele versie : heren!!! wat doe je als....
we zien vaak topics over wat een vrouw/meisje zal doen als haar man/vriend vreemdgaat.... oki heren wat doe je als jij op een dag thuis komt van je werk en leuk je vrouw wil verassen... je loopt langzaam en rustig met een bos rozen naar de slaapkamer en daar zie je tot je grote schrik je vrouw in bed liggen met .................ja een andere man!!!! :kwaad:
zo wat doe je dan???? :rolleyes:.
die derde optie :giechel: :giechel: :giechel: is echt grappig
ik spring op dat bed geef die man een kopstoot en daarna kijk ik haar aan en schud mijn hoofd en loop weg...
chamalgirl
25-05-2003, 20:51
ahahhaa cheima...........hmmmmmmm als ik ene man was zou ik kiezen voor nr 1 en 4 maar ik ben geen man dus kan het niet weten,
want hun zijn nogal anders als ons :D
Cannavaro
25-05-2003, 20:52
Ik zal letterlijk haar benen breken. Dat zal haar leren dat ze naar een andere man toeloopt. en daarna kan ze opdonderen :)
chamalgirl
25-05-2003, 20:52
Origineel gepost door House
ik spring op dat bed geef die man een kopstoot en daarna kijk ik haar aan en schud mijn hoofd en loop weg...
:haha: dat kan ook
Origineel gepost door chamalgirl
ahahhaa cheima...........hmmmmmmm als ik ene man was zou ik kiezen voor nr 1 en 4 maar ik ben geen man dus kan het niet weten,
want hun zijn nogal anders als ons :D
:hihi: :hihi: :bril:
Ik zou ook gelijk scheiden
chamalgirl
25-05-2003, 20:54
Origineel gepost door Cannavaro
Ik zal letterlijk haar benen breken. Dat zal haar leren dat ze naar een andere man toeloopt. en daarna kan ze opdonderen :)
:eek: dit is weer wat minder
Origineel gepost door ouiam_tet1
:lol: ja dit lijkt me het perfecte antwoord :rolleyes: :D
Je weet toch, mannen horen die stoot te krijgen niet de vrouwen :cool:
hahahah zou je haar dan gewoon laten?? :stout: dan wil ik best wel met jou trouwen :D als ik geeneens klappen ga vangen :rolleyes: :D
Zij is mijn klappen dan niet eens meer waard. :)
:rolleyes: een man naar m'n hart :D zou je wel scheiden offe is ze dat ook niet waard???
Ewa trouw dan met mij :)
Tuurlijk zou ik dan van haar scheiden, zij is mij niet meer waard ;)
chamalgirl
25-05-2003, 21:07
goed gezegd HOUSE :)
Cannavaro
25-05-2003, 21:10
Origineel gepost door chamalgirl
:eek: dit is weer wat minder
Wat is er minder aan dan?
Ze moet voelen wat ze heeft gedaan en zo'n situatie is eigenlijk onwaarschijnlijk, maar mocht die mogelijkheid zich voordoen dan twijfel ik echt niet.
Trouwens die gozer blijft ook niets van over :)
we zien vaak topics over wat een vrouw/meisje zal doen als haar man/vriend vreemdgaat.... oki heren wat doe je als jij op een dag thuis komt van je werk en leuk je vrouw wil verassen... je loopt langzaam en rustig met een bos rozen naar de slaapkamer en daar zie je tot je grote schrik je vrouw in bed liggen met .................ja een andere man!!!! :kwaad:
zo wat doe je dan???? :rolleyes:
Ejemaaaaaaaaaaa................ ik hang ze allebei op midden op straat voor iedereen........... maar gelukkig weet ik dat mijn schatje dat noooooooooooit zou doen :Iluvu:
:zwaai:
chamalgirl
25-05-2003, 21:16
Origineel gepost door Cannavaro
Wat is er minder aan dan?
Ze moet voelen wat ze heeft gedaan en zo'n situatie is eigenlijk onwaarschijnlijk, maar mocht die mogelijkheid zich voordoen dan twijfel ik echt niet.
Trouwens die gozer blijft ook niets van over :)
wat er minder aan is hahaha dat ze dan gebroken benen heeft :D
maar juist niet, als je haar hoekt dan denkt van oh zo, ewa maakt niet uit dat ik het heb gedaan, maar juist als je er niets aandoet en haar vuil aankijkt of je zegt iets gevoeleigs tegen haar dan beseft ze wat ze heeft gedaan en ja natuurlijk scheiden
maar zoals house zei ze is je dan niet meer waard om maar iets aan haar vuil te maken :ego:
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.