Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Relatie!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

The_Eyes
25-05-2003, 20:32

DAMN wat wordt ik er moe van zeg!!! ik lees alleen maar Relatie is HARAM!!! Relatie is HARAM!!! Relatie is HARAM!!! Relatie is HARAM!!! Relatie is HARAM!!!Relatie is HARAM!!! Relatie is HARAM!!! Relatie is HARAM!!! Relatie is HARAM!!! Ik weet niet wie van jullie BIMBO`s met iemand gaat trouwen die langs je duur komt. damn man. je Moet tegenwoordig wel!! is geen andere oplossing!!!

salina83
25-05-2003, 20:34
deze bimbo :p

K_Prone
25-05-2003, 20:34
Origineel gepost door The_Eyes DAMN wat wordt ik er moe van zeg!!! ik lees alleen maar Relatie is HARAM!!! Relatie is HARAM!!! Relatie is HARAM!!! Relatie is HARAM!!! Relatie is HARAM!!!Relatie is HARAM!!! Relatie is HARAM!!! Relatie is HARAM!!! Relatie is HARAM!!! Ik weet niet wie van jullie BIMBO`s met iemand gaat trouwen die langs je duur komt. damn man. je Moet tegenwoordig wel!! is geen andere oplossing!!! o ja en je ouders hebben een jarenlange relatie van te voren gehad en zijn zeker heel erg ongelukkig. ;)

chamalgirl
25-05-2003, 20:36
het begint weer hoor dan doe je dat toch lekker

The_Eyes
25-05-2003, 20:37

Je kan hun tijd Onmogelijk met de onze vergelijken!! en kom op nou je gaat me niet zeggen dat je een meisje ziet lopen haar gaat stalken naar haar huis en t weekend er-op bij haar thuis bent om haar hand te vragen want ze zag er zo mooi UIT!!! doe normaal. en de meeste mensen die hier ronddwarrelen hebben GEHEID een relatie of relatie gehad. er zijn uitzonderingen maar zeker 90% heeft wel eens wat gehad. en niet schijnheilig gaan doen t is zo

salina83
25-05-2003, 20:41
Origineel gepost door The_Eyes Je kan hun tijd Onmogelijk met de onze vergelijken!! en kom op nou je gaat me niet zeggen dat je een meisje ziet lopen haar gaat stalken naar haar huis en t weekend er-op bij haar thuis bent om haar hand te vragen want ze zag er zo mooi UIT!!! doe normaal. en de meeste mensen die hier ronddwarrelen hebben GEHEID een relatie of relatie gehad. er zijn uitzonderingen maar zeker 90% heeft wel eens wat gehad. en niet schijnheilig gaan doen t is zo ik weet niet wat voor meiden jij kent. maar we zijn niet allemaal hetzelfde. dus houd op met ons over een kam te scheren. van mijn vriendinnen is er maar een die ooit een vriend heeft gehad. dat zegt genoeg neem ik aan. :zwaai:

The_Eyes
25-05-2003, 20:43
Origineel gepost door salina83 ik weet niet wat voor meiden jij kent. maar we zijn niet allemaal hetzelfde. dus houd op met ons over een kam te scheren. van mijn vriendinnen is er maar een die ooit een vriend heeft gehad. dat zegt genoeg neem ik aan. :zwaai: jullie doen alsof je een moord gepleegd hebt ofzo!!! dus jij blijft lekker thuis wachten tot 1 of ander snuiter langs komt om je hand te vragen? Wens je veel suc6!! en zo niet vertel ff wat je dan van plan bent

Lady_moi
25-05-2003, 20:45
een relatie blijft haram of ge da nu wilt aanvaarden of nie het is haram

K_Prone
Origineel gepost door The_Eyes Je kan hun tijd Onmogelijk met de onze vergelijken!! en kom op nou je gaat me niet zeggen dat je een meisje ziet lopen haar gaat stalken naar haar huis en t weekend er-op bij haar thuis bent om haar hand te vragen want ze zag er zo mooi UIT!!! doe normaal. en de meeste mensen die hier ronddwarrelen hebben GEHEID een relatie of relatie gehad. er zijn uitzonderingen maar zeker 90% heeft wel eens wat gehad. en niet schijnheilig gaan doen t is zo hoezo, kan je hun tijd niet vergelijken met de onze, waren ze dommer wat. het gaat er niet om of je haar mooi vind, maar alleen al jou bekrompen visie over hoe men te werk gaat als men elkaar hand vraagt. Je mag elkaar zien mits er een derde persoon bij is. Als het niet klikt jammer dan. ik ken heel veel jongens en meisjes die nooit wat hebben gehad, so who are really the bimbo's

The_Eyes
Origineel gepost door latifaaa Ik zou zeggen ga je zusjes adviseren dat ze vooral niet zomaar met iemand moeten trouwen voordat ze hem door en door kennen door een relatie met hem aan te gaan. Ik zeg niet dat je iemand door en door moet kennen voor je ermee trouwt!!! ik zeg dat jullie doen alsof niemand van jullie een relatie heeft gehad. en als er een topic wordt geopend over iemands relatie problemen. er meteen gereageerd wordt met Relatie is HARAM!!! Relatie is HARAM!!! Relatie is HARAM!!! Relatie is HARAM!!! Relatie is HARAM!!! en nog wat ga jij thuis wachten!!!??? zo niet wat ben je dan van plan!!!

salina83
25-05-2003, 20:46
Origineel gepost door The_Eyes jullie doen alsof je een moord gepleegd hebt ofzo!!! dus jij blijft lekker thuis wachten tot 1 of ander snuiter langs komt om je hand te vragen? Wens je veel suc6!! en zo niet vertel ff wat je dan van plan bent jij doet alsof als iemand je hand komt vragen dat je dan getrouwd ben safi. ik zie wel. als een jongen me hand komt vragen en hij staat me aan, dan zeg ik dat tegen mijn ouders en dan krijg je de tijd om elkaar te leren kennen. klikt het niet pech, dan trouw je niet. :zwaai:

The_Eyes
25-05-2003, 20:47
Origineel gepost door lady_moi een relatie blijft haram of ge da nu wilt aanvaarden of nie het is haram ik weet t!! maar ja jullie willen niet aanvaarden dat je in deze tijd helaas niet anders kan. ook al beweren jullie allemaal wat anders!!! je komt er wel achter. wanneer je hartje gestolen wordt kijken wat GE dan gaat doen. liefde maakt blind

Lady_moi
25-05-2003, 20:48
wachten?hmm omgaan met een jongen als vrienden vind ik nog kunnen maar een relatie echt niet

K_Prone
ik snap je niet, ben je wel moslim anders zou je gewoon de regels naleven lijkt mij.

salina83

shaitan maakt blind :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5