Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Brief van Platform Islamitische Organisaties Haaglanden

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Jabel
05-05-2006, 01:21

http://www.al-yaqeen.com/nieuwsrubriek/PIO_brief.gif

RzPkT
05-05-2006, 01:29
Netjes.

led_zeppelin
05-05-2006, 01:36
Hulde! Een nette brief!

misti
05-05-2006, 01:49
netjes geschreven maar de boodschap is smerig als je grappen over mohammed maakt worden moslims boos en kunnen eventueel geweld gaan gebruiken en als dat gebeurd is dat je eigen schuld kunnen wij niks aandoen fokking chantage

misti
05-05-2006, 01:52

vooral de vraag om preventieve maatregelen (censcuur) kots kots kots

led_zeppelin
05-05-2006, 01:59
netjes geschreven maar de boodschap is smerig als je grappen over mohammed maakt worden moslims boos en kunnen eventueel geweld gaan gebruiken en als dat gebeurd is dat je eigen schuld kunnen wij niks aandoen fokking chantage Ach, ze vragen aandacht voor het feit dat een grote groep mensen gekwetst wordt. Moet kunnen wat mij betreft. Waarschijnlijk krijgen ze toch 0 op het rekest. Je moet wel héél ver gaan om van de buis gehaald te worden in Nederland. Ik ben al lang blij dat ze de normale wegen bewandelen en niet en masse op straat gaan staan schreeuwen.

misti
05-05-2006, 02:05
Chantage, dat was ook het eerste woord wat mij te binnen schoot... Bovendien: "Wij eisen dat er preventieve en correctieve maatregelen worden genomen? Wat hadden ze voor preventieve maatregelen in gedachten? Staatscontrole vooraf op alle media-uitingen? En 100 zweepslagen als correctieve maatregel? Als ik de teksten van Kannibalen zou schrijven, dan zou het zeker even over het "Platform Islamitische Organisaties Haaglanden in oprichting" gaan... natuurlijk is wel heeeeeeeeeeeeeel netjes van ze dat nog geen tapje naar saudie arabie hebben gestuurd of zouden ze dat stiekum toch gedaan hebben

misti
05-05-2006, 02:07
Ach, ze vragen aandacht voor het feit dat een grote groep mensen gekwetst wordt. Moet kunnen wat mij betreft. Waarschijnlijk krijgen ze toch 0 op het rekest. Je moet wel héél ver gaan om van de buis gehaald te worden in Nederland. Ik ben al lang blij dat ze de normale wegen bewandelen en niet en masse op straat gaan staan schreeuwen. hoeveel vrome moslims zouden er naar dat programma kijken 1 of 2 ?

Laszlo
05-05-2006, 02:09
Ach, ze vragen aandacht voor het feit dat een grote groep mensen gekwetst wordt. Moet kunnen wat mij betreft. Waarschijnlijk krijgen ze toch 0 op het rekest. Je moet wel héél ver gaan om van de buis gehaald te worden in Nederland. Ik ben al lang blij dat ze de normale wegen bewandelen en niet en masse op straat gaan staan schreeuwen. Ach, zolang het nog islamitische digibeten betreft is het nog wel plesant om ze een pootje te geven. Wacht maar tot op iedere digi zender een imam verschijnt die roept dat de holocaust een leugen is, joden moeten worden vergast, vrouwen gestenigd bij overspel, en homoos van flatgebouwen afgegooid dienen te worden. En dan sla ik voor het gemak de straffen voor de afvalligen en kaffirs ff over. Lekker linx ben jij.:hihi: Hou je vooral bezig met de grammatica der neerlandse taal, blondje.

misti
05-05-2006, 02:23
Tja, dat er dus door zo'n uitzending geradicaliseerd zou worden daar waar de moskeeën dat zouden hebben kunnen voorkomen, lijk mij op z'n minst twijfelachtig. als pleuris uitbreekt hoeft men zich niet te verontschuldigen want welke moslim kijkt nou naar een programma, waarvan bekend is dat woorden als ****** kut lul poep ect worden gebruikt ?

Bilal79
05-05-2006, 08:32
netjes geschreven maar de boodschap is smerig als je grappen over mohammed maakt worden moslims boos en kunnen eventueel geweld gaan gebruiken en als dat gebeurd is dat je eigen schuld kunnen wij niks aandoen fokking chantage Chantage of Belediging en discriminatie. "De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet!" Ben je Denemarken vergeten? De pio chanteert niet, zij geeft een duidelijke waarschuwing naar de Nederlandse overheid. Stel regels aan de vrijheid van meningsuiting. Net als minister Kamp al aangaf: Vrijheid van meningsuiting heeft grenzen. Die grenzen kunnen nu nog door de overheid worden gesteld. Als dat niet gebeurt kan het zijn dat er Deense taferelen ontstaan in Nederland. Alleen maar omdat een stel gekken bij een televisieomroep hun kijkcijfertjes willen halen. Dat is het niet waard!

AbulKasem
05-05-2006, 08:41
Chantage of Belediging en discriminatie. "De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet!" Ben je Denemarken vergeten? De pio chanteert niet, zij geeft een duidelijke waarschuwing naar de Nederlandse overheid. Stel regels aan de vrijheid van meningsuiting. Net als minister Kamp al aangaf: Vrijheid van meningsuiting heeft grenzen. Die grenzen kunnen nu nog door de overheid worden gesteld. Als dat niet gebeurt kan het zijn dat er Deense taferelen ontstaan in Nederland. Alleen maar omdat een stel gekken bij een televisieomroep hun kijkcijfertjes willen halen. Dat is het niet waard! Als elementen van islam belachelijke en gewelddadige trekjes hebben moet dat hardop gezegd kunnen worden. In dit idiote land dat zich over islam laat informeren door gesjeesde nonnen als karen armstrong en taqiyya moslimgeestelijken in plaats van de werkelijke bronnen van islam te bestuderen (koran/hadith/sira) is het een ziekte aan het worden overdreven voorzichtig te zijn met kritiek. Dat komt puur door angst voor repressailles van islamisten. Columnistes worden afgetuigd en kamerleden worden bedreigd. Gaan we dat normaal vinden?

AbulKasem
05-05-2006, 08:43
Mensen als Hafid Bouaza en Afshin ellian hebben volkomen gelijk.

Peej
05-05-2006, 08:51
Het is een nette brief en de organisaties mogen natuurlijk klagen als hen niet bevalt. Dat is hun goede recht. Maar het is ronduit onbeschoft als deze mensen vragen om censuur van een satirisch programma. Satire is in Nederland een toegestane vorm van humor. In Kannibalen wordt alles en iedereen op de hak genomen en worden er geintjes gemaakt. Dat moet kunnen en dat mag nooit verboden worden. Juist om dat soort verboden te voorkomen vieren wij vandaag bevrijdingsdag. De strekking van het programma Kannibalen (een satirisch programma waarin het actuele nieuws op de hak wordt genomen) is bekend omdat het vermeld wordt in de TV-gidsen. Als je geen gevoel voor humor hebt of niet tegen satire kunt moet je dus ook niet naar dat soort programma's kijken. Ik heb ik Kannibalen nooit enige vorm van moslimhaat of racisme kunnen herkennen en het is zeker geen programma wat structureel moslims op de hak neemt. In mijn ogen loopt deze brief over van kleinburgerlijkheid en misplaatste gevoelens van achtergesteldheid. De schrijvers maken zichzelf belachelijk door te klagen dat er humor gemaakt wordt. Eigenlijk te kinderachtig voor woorden. Ik ga er vanuit dat de klacht dan ook afgewezen zal worden.

Peej
05-05-2006, 08:55

Ach, ze vragen aandacht voor het feit dat een grote groep mensen gekwetst wordt. Moet kunnen wat mij betreft. Waarschijnlijk krijgen ze toch 0 op het rekest. Je moet wel héél ver gaan om van de buis gehaald te worden in Nederland. Ik ben al lang blij dat ze de normale wegen bewandelen en niet en masse op straat gaan staan schreeuwen. Ze staan niet en masse op straat te schreeuwen. Maar ze lokken een dergelijke actie wel uit met deze brief. Ik heb de betreffende uitzending van Kannibalen ook gezien. Dat was drie weken geleden. En tot nu toe heb ik NERGENS kritiek gezien op deze uitzending. Als deze brief niet geschreven was had er geen haan naar gekraaid en had waarschijnlijk ook niemand zich meer druk gemaakt om dit programma. Deze brief lijkt meer een provocatie om het provoceren. Een beetje gevaarlijk en vooral erg kinderachtig.

Pagina's : [1] 2 3 4 5