Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : welke meiden van berbers afkomst zijn met een arabische jongen getrouwd???

soraya23
04-05-2006, 23:43

Lieve dames ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,pas geleden heeft een arabische jongen mijn hand gevraagd ,ik hebm gezien en met m gesproken het is een leuke jongen het klikt meteen, moehim nu zit ik met 1 probleempje hij is arabisch en ik ben berbers,ik weet dat dat niet uitmaakt we zijnbeide marokaans en moslim maar mijn grootste probleem is dat ik geen arabisch kan en hij geen berbers,ik versta het wel maar kan het niet goed spreken,ik twijfel heel erg of ik het wel moet doen ik zit mezelf af te vragen hoe ik met zn ouders moetgaan praten????en met zn famillie???hij zegt dat het geen probleem is en dat ik het heel snel zal leren,maartoch zit ik ermee nou vraag ik me af of hier ook meiden zijn met een berberse afkomst en zijn getrouwd met een arabische jongen??zouden jullie mij willen helpen door te vertellen hoe het bij jullie ging,vonden jullie het ook moeilijk?enz.enz,ik hoop dat jullie je ervaringen met mij willen delen zodat ik de juiste beslissing neem, alvast bedankt damesss

Maghrebia
05-05-2006, 00:34
Salaam, Ik ben een berberse en mijn man arabisch. Het maakt inderdaad niks uit, marokkaan is marokkaan. Ik kan me wel voorstellen dat je het moeilijk vind om te communiceren. Maar gaat liefde dan niet voorop? zolang jij maar met je mannetje kan communiceren dan zal de rest inshallah wel komen. (Ik praat zelf wel vloeiend arabisch) We zijn heel gelukkig samen en houden elke dag meer van elkaar :), die liefde kunnen we weer delen met onze prachtdochtertje. El gair inshalah, ....zolang je hart ook wil.... ma3a salaampjes

TAMSOEMT
05-05-2006, 00:49
mijn zus is ook met een arabische jongen getrouwt en zij kon ook geen woord arabisch. zodra je getrouwt bent en je komt in aanmerking met personnen die arabisch spreken, zal jij dat ook gauw leren. Ik zal gewoon voor die jongen kiezen, want arabisch praten valt te leren. begin er maar alvast mee! succes!!!!!!! kiss