Bekijk originele versie : waar koop je je marokkaanse kleding/kendora's
missriffia03
02-06-2002, 16:36
waar ik benieuwd naar ben is waar je je marokkaanse kleding haalt, is het standaard beverwijk, of haal je het ergens ander vertel meteen welke winkel, ik wil dat graag weten.
thanks
ps. dit is een wat andere topic dan standaard.
missriffia03
02-06-2002, 16:40
http://www.nejma.nl/fotos/gelegenheidskleding2.jpg
tangia19
02-06-2002, 16:43
je kan naar brussel gaan...daar heb je echt mooie kleding of standaar amsterdam en den haag....rotterdam...en o ja...in antwerpen heb je ze ook van alles en nog wat.
missriffia03
02-06-2002, 16:56
thankzz als je adressen heb is ook welkom
zinalady
02-06-2002, 17:28
heyyyy.....nou ik haal mijn marokkaanse kleding eigelijk nooit hiervandaan..maar altijd uit marokko!!!! waarom weet ik eigelijk niet omdat ik laatst in brussel ben geweest en zag daar ook hele mooie dingen!! maar ik laat ze meestal in marokko maken, ik heb een nicht daar die zelf een winkel heeft met marokkaanse jurken dus die weet altijd wel de nieuwste trends en mode enz....
maar nu we het toch over marokkaanse jurken hebben.... ik heb daar eigelijk wat op aan temerken en ben beniewd naar hoe jullie er over denken, kijk ik moet altijd voor elke nieuw feest en bruiloft weer een andere jurk hebben....dat is niet omdat ik dat zelf wil maar voor mijn ouders is het gewoon de normaalste zaak dat ik dat moet hebben.....is dat bij jullie ook zo???? echt ik draag zo'n jurk meestal maar 1 keer en that's it ik heb ondertusse echt al een hele collectie jurken in alle kleuren :D
zelf vind ik het een beetje te overdreven maar jah het schijnt heel normaal te zijn!!
is dat bij jullie ook zo?!!!!!!!
bye bye :zwaai:
missriffia03
02-06-2002, 17:30
ik vind het niet normaal, sorry dat ik het zeg, je kunt een jurk best een 2e keer aandoen, doe je er iets anders bij als accesoire en het ziet er anders uit. maar ja wie ben ik om dat te zeggen.
zinalady
02-06-2002, 17:40
hey miss riffia zo denk ik er nou ook over......je hebt helemaal gelijk!!! maar echt elke keer als ik iets heb dan gaat mijn ma alweer er vanuit dat ik iets nieuws moet hebben en ik vind dat ook nergens op slaan.......
en dan zegt mijn ma altijd jah maar waarom wil je wel gewone dagelijkse kleren wel zo veel mogelijk enz maar jah dat komt omdat ik dat ook veel vaker aan heb.... maar jah ik weet niet hoe het komt en in mijn omgeving is het ook normaal!!!! dus daarom vraag ik me af of het bij meerdere ook zo is.....
maar jah ik zelf vind die jurken heel erg mooi enz maar het is nietdat ik echt de mode opdat gebied volg! als ik op vakantie ben dan vind ik het wel leuk om ze te chekken enz maar that's it
bye :zwaai:
missriffia03
02-06-2002, 17:42
ik snap wat je bedoeld, het is bij meerdeere niet "normaal" om het vaker te dragen, ik zie het zelf ook in mijn omgeving, maar als ik erover nadenk vindt ik het raar, maarja meid wat doe je eraan beslamma he
zinalady
02-06-2002, 17:48
jahh......en op zo'n bruiloft ofzo loopt echt iedereen met elkaar te concurreren..maar jah dat vind ik echt typische marokkaans heheh!!! :p
maar jah die jurken blijven mooi, maar soms zijn die wel heel erg hot vooral als je de hele avond aan het dansen bent!!!!!
beslama
nou nou een jurk 1x dragen en 'm dan weer in de kast gooien dat si zonde je doet je broek toch ook niet maar 1x aan!!!
=emsoem=
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.