Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat doe je???

PerfectTangawia
25-05-2003, 18:12

je bent gek op een jongen.. en jullie willen graag trouwen., maar er is een probleem hij is te streng.. je mag zoveel dingen niet zoals: geen contact meer met je vriendinnen hoofddoek dragen nergens alleen heen gaan. ect.. trouw je toch met hem of doe je het niet??? TANGAWIA

Fous
25-05-2003, 18:13
Waar moet je gek op zijn als hij je zoveel verbiedt :rolleyes:

chamalgirl
25-05-2003, 18:15
he gek wijf...................waar komt opeens die vraag vandaan? :D

PerfectTangawia
25-05-2003, 18:15
Origineel gepost door flour Waar moet je gek op zijn als hij je zoveel verbiedt :rolleyes: geloof me dat dat kan.. mijn vriendin is dat overkomen. eerst was het gewoon leren kennen en ja ze begon verlief te worden en ineens zei hij ja als we gaan trouwen dan wil ik dat je dit niet en dat niet doen.. begrijp je..? TANGAWIA WAT ZOU JIJ DOEN?

chamalgirl
25-05-2003, 18:16

oh vertel eens? en waarom ga je telkens offline? en nee natuurlijk niet.............watvoor leven heb je dan?

Fous
25-05-2003, 18:17
Origineel gepost door PerfectTangawia geloof me dat dat kan.. mijn vriendin is dat overkomen. eerst was het gewoon leren kennen en ja ze begon verlief te worden en ineens zei hij ja als we gaan trouwen dan wil ik dat je dit niet en dat niet doen.. begrijp je..? TANGAWIA WAT ZOU JIJ DOEN? Ik zou toch niet met 'm trouwen. Iemand moet me geheel accepteren, dus met de pro's en de con's... :)

PerfectTangawia
25-05-2003, 18:18
Origineel gepost door chamalgirl oh vertel eens? en waarom ga je telkens offline? en nee natuurlijk niet.............watvoor leven heb je dan? goed zo meid... he ik kom zo langs he.. het is dan maar dat je het weet en zijn je beide zussen thuis..? TANGAWIA

PerfectTangawia
25-05-2003, 18:19
Origineel gepost door flour Ik zou toch niet met 'm trouwen. Iemand moet me geheel accepteren, dus met de pro's en de con's... :) daar geef ik je gelijk in ja.. TANGAWIA

Shining_Star
Nee ik zou die gast dumpen :ego:

Miss_mandalinna
Wow, Ligt eraan probeer te begrijpen waarom hij al die dingen verbied. Als het voor je best wil is ja dan zou ik het misschien wel doen als hij er een goede reden voor heeft maar de vraag is zou jij het kunnen ondaks de positieve en negatieve reacties op dit bericht. Ga maar eens na bij je zelf, ] Als iemand van je houd, wil hij dan iets voor jou wat slecht voor je is ! ! ! I dont think so. Ik zou zeggen praat er goed over met je partner. -Al zou je slechte vrienden hebben (wat jij misschien NOG niet inziet) dan zou ik het begrijpen. -Een hoofddoek dragen is al helemaal niet verkeerd anders zou het niet in de Qoor-aan el Kareem staan - Het niet alleen naar buiten gaan , Daar weet ik nix op dus praat er over zou ik zeggen. I wish u all the luck Liefs Mandalinna

chamalgirl
25-05-2003, 18:20
Origineel gepost door PerfectTangawia goed zo meid... he ik kom zo langs he.. het is dan maar dat je het weet en zijn je beide zussen thuis..? TANGAWIA neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee blijf thuis :haha: nee alleen sam, hoezo?

PerfectTangawia
25-05-2003, 18:22
Origineel gepost door chamalgirl neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee blijf thuis :haha: nee alleen sam, hoezo? hahahahah troet.. heb je pecg gehad ik kom toch.. ik heb die andere zus nodig.. maar ik kom.. geloof me.. thee wil ik .. en koekjes.. TANGAWIA

PerfectTangawia
25-05-2003, 18:25
Origineel gepost door Miss_mandalinna Wow, Ligt eraan probeer te begrijpen waarom hij al die dingen verbied. Als het voor je best wil is ja dan zou ik het misschien wel doen als hij er een goede reden voor heeft maar de vraag is zou jij het kunnen ondaks de positieve en negatieve reacties op dit bericht. Ga maar eens na bij je zelf, ] Als iemand van je houd, wil hij dan iets voor jou wat slecht voor je is ! ! ! I dont think so. Ik zou zeggen praat er goed over met je partner. -Al zou je slechte vrienden hebben (wat jij misschien NOG niet inziet) dan zou ik het begrijpen. -Een hoofddoek dragen is al helemaal niet verkeerd anders zou het niet in de Qoor-aan el Kareem staan - Het niet alleen naar buiten gaan , Daar weet ik nix op dus praat er over zou ik zeggen. I wish u all the luck Liefs Mandalinna ik begrijp wel wat je bedoeld.. maar hij verbiedt het gewoon, omdat hij een strenge fam heeft dus die vriendin van mij moet zich daan aan houden.. TANGAWIA

Miss_mandalinna
25-05-2003, 20:12
Iwwa ja denk er goed over na of je daar mee kan leven en of je het wel voor hem over hebt. Het enige wat ik kan zeggen is ALLAH hie 3awnek en ook bij het maken van een beslissing hierover. Liefs Mandalinna