Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Echt leuke lebsa te koop!!!

Pagina's : [1] 2

BugaBoo
04-05-2006, 19:10

Salam meiden, Ben je op zoek naar een leuke lebsa die zonder te veel toeters en bellen toch opvalt?Ik heb een tip:D Ik had vandaag afgesproken met Layla86 voor haar rode lebsa en ik vond em in het echt zelfs mooier dan op de foto!!!Hij is rood met zwarte kraaltjes aan de mouwen die wijd lopen, van boven strak met mooie opvallende riem.. Ik wilde hem echt hebben, alleen helaaaas was ie echt te lang, ik ben gewoon te klein:traan1: Maar dus tip, als je op zoek bent naar een leuke mooie lebsa zou ik zeker een date met haar maken, ze gaat zelfs mee winkelen in Den Haag ahahah:hihi: Groetjes Bug. p.s.: De jurk is hier ergens geplaatst , als je het niet kan vinden help ik wel even meezoeken...

najima_ben
04-05-2006, 19:24
Ik zou m graag wel willen zien...alleen weet niet waar te zoeken ;)

BugaBoo
04-05-2006, 19:55
Ik zou m graag wel willen zien...alleen weet niet waar te zoeken ;) Hij staat ergens op deze rubriek, onder rode lebsa te koop ofzo..wacht ik ga even zoeken...;)

BugaBoo
04-05-2006, 19:59
Deze bedoel ik dus.. http://img477.imageshack.us/img477/3079/modemeid9yh4ah.th.jpg (http://img477.imageshack.us/my.php?image=modemeid9yh4ah.jpg)

layla86
04-05-2006, 20:04

Salam meiden, Ben je op zoek naar een leuke lebsa die zonder te veel toeters en bellen toch opvalt?Ik heb een tip:D Ik had vandaag afgesproken met Layla86 voor haar rode lebsa en ik vond em in het echt zelfs mooier dan op de foto!!!Hij is rood met zwarte kraaltjes aan de mouwen die wijd lopen, van boven strak met mooie opvallende riem.. Ik wilde hem echt hebben, alleen helaaaas was ie echt te lang, ik ben gewoon te klein:traan1: Maar dus tip, als je op zoek bent naar een leuke mooie lebsa zou ik zeker een date met haar maken, ze gaat zelfs mee winkelen in Den Haag ahahah:hihi: Groetjes Bug. p.s.: De jurk is hier ergens geplaatst , als je het niet kan vinden help ik wel even meezoeken... En bedankt dat je en topic hebt geopend Esalaam aliekoem Bugaboo en ben je thuis aangekomen?? Het was leukk middagje Jammer dat je die jurk niet paste makteb shie En ben je nog steeds verliefd op die verlofings jurk Groetjes leila

Zinna_Sena
04-05-2006, 20:05
Leuk .! Voor Hoeveel is hij te koop of te huur ..?? En welke maat Ongveer..? xx Sena

layla86
04-05-2006, 20:07
Leuk .! Voor Hoeveel is hij te koop of te huur ..?? En welke maat Ongveer..? xx Sena Ik verkoop em voor 125 euro de maat is 34/36 de lengte 1,69 het valt groot in de lengte groetjes leila

BugaBoo
04-05-2006, 20:14
En bedankt dat je en topic hebt geopend Esalaam aliekoem Bugaboo en ben je thuis aangekomen?? Het was leukk middagje Jammer dat je die jurk niet paste makteb shie En ben je nog steeds verliefd op die verlofings jurk Groetjes leila Ja was wel lange reis voor mijn doen :D Maar was gezellig en nogmaals bedankt voor je moeite:kus: En voor die verlovingsjurk, we hebben nog tijd inshallah, even verder kijken, ik hoop niet dat ze in alle winkels zo gaan plakken als die ene pff zeg ahhaha Groetjes!!!!

Zinna_Sena
04-05-2006, 20:17
Oh jammer ik ben wat aangekomen ik heb nu een maatje 38 Helaas.! :-(

BugaBoo
04-05-2006, 20:27
Oh jammer ik ben wat aangekomen ik heb nu een maatje 38 Helaas.! :-( Ik heb maatje 34-36 en hij was niet strak, ik denk dat 38/40 ook kan eigelijk.. Ik wil die jurk:moe:

Zinna_Sena
04-05-2006, 20:29
Ik denk dat het niet past ... maar eey ff ene Vraagje waar kun je nog meer topics vinden met lebsat xx alvast bedankt sena

layla86
04-05-2006, 20:44
Ik heb maatje 34-36 en hij was niet strak, ik denk dat 38/40 ook kan eigelijk.. Ik wil die jurk:moe: Ja dat klopt hij was nog en beetje wijd bij jou

layla86
04-05-2006, 20:47
Klik ik verkoop al deze lebsa't http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=924493

layla86
04-05-2006, 20:48
Ja was wel lange reis voor mijn doen :D Maar was gezellig en nogmaals bedankt voor je moeite:kus: En voor die verlovingsjurk, we hebben nog tijd inshallah, even verder kijken, ik hoop niet dat ze in alle winkels zo gaan plakken als die ene pff zeg ahhaha Groetjes!!!! Graag gedaan zuster als je en keer naar den haag komt bel me dan kan ik je mischien helpen met jurk zoeken als je wil groetjes leila

Meknes_rat
04-05-2006, 21:17

check

Pagina's : [1] 2