Bekijk originele versie : Welke Schoenen & Hoofddoek Bij Deze Takshita??
Letchienatjuh
04-05-2006, 18:31
Ik heb dus een takshita na laten maken alleen heb ik een probleempje..Ik wil er pumps onder aantrekken..Alleen welke kleur:confused: & Ik weet ook niet welke kleur hoofddoek ik moet doen..Wie kan me eventjes helpen?!
Dit is dus de takshita :goedzo:
http://img318.imageshack.us/img318/9472/chinesejurk3ua1qc6cl.jpg
Alvast bedankt
:zwaai: Letchienatjuh!
Goodwife
04-05-2006, 18:39
heey sgat
mijn beeldscherm doet een beetje raar dusz ik zie alles bijna roze en groen maar volgens is de onderste groen tog?? dusz ik d8 aan een groene hoofdoek en pumps maakt niet uiit groen of die andere kleur van de taksita en veel plezier op je bruiloft als je die hebt tenminste
boessa kbira
Rode of groen pumps.. Met een groen of rode kapje en dan een sjaal in het rood of groen..:p
Ps; Mooie takchita :love: !
miss_casanova
04-05-2006, 18:42
zwarte pumps!
Letchienatjuh
04-05-2006, 18:42
heey sgat
mijn beeldscherm doet een beetje raar dusz ik zie alles bijna roze en groen maar volgens is de onderste groen tog?? dusz ik d8 aan een groene hoofdoek en pumps maakt niet uiit groen of die andere kleur van de taksita en veel plezier op je bruiloft als je die hebt tenminste
boessa kbira
Heey meid..
Neej je ziet t dus net verkeerd..De bovenkant is groen en de onderkant bordeaux..& thnx..Mn broer trouwt deze zomer dus daarom moet k er natuurlijk flitsend uitzien :hihi:
:zwaai: Letchienatjuh
Goodwife
04-05-2006, 18:44
okeej mabrouk alvast sgat
boessa
Letchienatjuh
04-05-2006, 18:46
Rode of groen pumps.. Met een groen of rode kapje en dan een sjaal in het rood of groen..:p
Ps; Mooie takchita :love: !
Heey meid..
Ik dacht dus juist dat ik niet teveel bordeaux/groen moet dragen..Zien de mensen me denken ze daar loopt weer zo'n marokkaanse vlag :maf:
Maar waar kan ik pumps vinden in allerlei kleuren? :confused:
& moet ik nou hoofddoek of sjaal doen :( Ik weet t allemaal niet!
Enne dank je wel voor je complimentje :goedzo:
Goodwife
04-05-2006, 19:05
heey sgat
je vroeg het eigenlijk niet aan mij ,maar jaa ik persoonlijk zou een sjaal doen
en ken je de TAFT is een schoenenwinkel daar verkopen ze pumps in alle kleuren bijna
kuszz
miss_casanova
04-05-2006, 20:33
heey sgat
en ken je de TAFT is een schoenenwinkel daar verkopen ze pumps in alle kleuren bijna
kuszz
ik wil ook nieuwe pumps,
waar is die taft?
ik ken het niet hier in Rdam:(
Gremling
04-05-2006, 20:35
Doe lekker simpel.
Zwarte pumps..Bordorode of groene sjaaltje. Je bent toch met alleen vrouwen ..:p
miss_sissy
04-05-2006, 20:39
Ik heb dus een takshita na laten maken alleen heb ik een probleempje..Ik wil er pumps onder aantrekken..Alleen welke kleur:confused: & Ik weet ook niet welke kleur hoofddoek ik moet doen..Wie kan me eventjes helpen?!
Dit is dus de takshita :goedzo:
http://img318.imageshack.us/img318/9472/chinesejurk3ua1qc6cl.jpg
Alvast bedankt
:zwaai: Letchienatjuh!
in je takshita zit veel groen en weinig bordeaux...dus kan je beter een bordeaux sjaal aan doen en bordeaux schoenen of zwarte..maakt eigenlijk niets uit...
trouwens kapot mooie jurk..je gaat er vast beautifull uitzien...:love:
veel succes nog op het bruiloft...:goedzo:
Letchienatjuh
04-05-2006, 20:46
heey sgat
kuszz
TAFT? Komt me bekend voor..Waar ligt t ergens? Ik woon zelf in Rotterdam..
& jah ik zit ook te twijvelen tussen sjaal en hoofddoek :confused:
Alvast bedankt :kus:
Letchienatjuh
04-05-2006, 20:48
Doe lekker simpel.
Zwarte pumps..Bordorode of groene sjaaltje. Je bent toch met alleen vrouwen ..:p
Zwart gaat denk ik niet staan met deze takshita:confused:
& het is een gemengde bruiloft :kweetnie:
Maar tog bedankt ;)
Letchienatjuh
04-05-2006, 20:50
in je takshita zit veel groen en weinig bordeaux...dus kan je beter een bordeaux sjaal aan doen en bordeaux schoenen of zwarte..maakt eigenlijk niets uit...
trouwens kapot mooie jurk..je gaat er vast beautifull uitzien...:love:
veel succes nog op het bruiloft...:goedzo:
Heey meid :)
Ik dacht eerlijk ook aan iets bordeaux op mn hoofd..met een groen kapje eronder ofso :confused: & jah zwarte schoenen staan niet echt..maar mss dat ik voor groene schoentjes kan gaan :kweetnie:
bedankt voor je complimentje :kus:
Gremling
04-05-2006, 21:16
Zwart gaat denk ik niet staan met deze takshita:confused:
& het is een gemengde bruiloft :kweetnie:
Maar tog bedankt ;)
Misschien is de jurk een beetje langer..dan zie je de schoenen niet..En ja, als 't gemengd is..doe dan maar gewoon hoofddoek..groen kapje en bordo boven! Have fun meid:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.