Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zielig omdat je niet getrouwd bent?!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

TwinkleEye_19
25-05-2003, 17:51

Damnz, wat heb ik er een hekel aan, als ik met iemand in gesprek ben en diegene opeens gaat vragen of je verloofd of getrouwd bent... En wanneer je gewoon zegt, 'nee' geen van beide, altijd zeggen van: "Meskiena, incha allah meid, 3ie sber, de ware komt nog wel" :wat?!: What the fak! denk ik dan, damnz, alsof het geluk van een vrouw afhankelijk is van een man :kwaad: Shiet, liever gelukkig alleenstaand dan ongelukkig getrouwd :ego: Wat zeggen jullie eigenlijk als van die vrouwen zo reageren :confused:

omaymaa
25-05-2003, 17:52
Ik ben het helemaal met j eeens!!!!!!!!!!!

_h4T3d_sE7eN
25-05-2003, 17:55
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Damnz, wat heb ik er een hekel aan, als ik met iemand in gesprek ben en diegene opeens gaat vragen of je verloofd of getrouwd bent... En wanneer je gewoon zegt, 'nee' geen van beide, altijd zeggen van: "Meskiena, incha allah meid, 3ie sber, de ware komt nog wel" :wat?!: What the fak! denk ik dan, damnz, alsof het geluk van een vrouw afhankelijk is van een man :kwaad: Shiet, liever gelukkig alleenstaand dan ongelukkig getrouwd :ego: Wat zeggen jullie eigenlijk als van die vrouwen zo reageren :confused: dan zeg je dat jij op jezelf woont en zij lekker niet :p :hihi: :hihi:

Fous
25-05-2003, 17:57
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Damnz, wat heb ik er een hekel aan, als ik met iemand in gesprek ben en diegene opeens gaat vragen of je verloofd of getrouwd bent... En wanneer je gewoon zegt, 'nee' geen van beide, altijd zeggen van: "Meskiena, incha allah meid, 3ie sber, de ware komt nog wel" :wat?!: What the fak! denk ik dan, damnz, alsof het geluk van een vrouw afhankelijk is van een man :kwaad: Shiet, liever gelukkig alleenstaand dan ongelukkig getrouwd :ego: Wat zeggen jullie eigenlijk als van die vrouwen zo reageren :confused: Ik zeg gewoon inscha'allah en begin dan snel over iets anders :)

PerfectTangawia
25-05-2003, 17:58

Origineel gepost door omaymaa Ik ben het helemaal met j eeens!!!!!!!!!!! ik ben het ook met je eens.. ik zeg dan meestal nee hoor ik ben nog maar 19. en dan kijken ze me vreemd aan van.. zei spoort echt niet.. TANGAWIA

TwinkleEye_19
25-05-2003, 17:58
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN dan zeg je dat jij op jezelf woont en zij lekker niet :p :hihi: :hihi: :haha: :haha: Dan zeggen ze zo van: 'Ewa lbentie, wat heb je als je alleen bent, walloe, d'r gaat niets boven dan een man in huis hebben, meiden moeten trouwen, sharaf hebben en bla bla ' :wat?!: Vervolgens krijg ik een opsomming van namen van broers, neven, broertje van zwager, buurjongen of ik interesse heb in 1 van hun :confused: 3la sneakyheid van vrouwen :jammer:

Shining_Star
25-05-2003, 18:04
Ja t foeeeeeeeeeeeee dat haat ik ook als ik wou trouwen dan was ik allang getrouwd echt het zijn echt van die wijven die niks te doen hebben tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee i dont wanna marry !!!!!!!! http://www.smilies-world.de/Smilies/Smilies_boese_1/bash.gif zo dat moest er effe uit :)

_h4T3d_sE7eN
25-05-2003, 18:05
Origineel gepost door TwinkleEye_19 :haha: :haha: Dan zeggen ze zo van: 'Ewa lbentie, wat heb je als je alleen bent, walloe, d'r gaat niets boven dan een man in huis hebben, meiden moeten trouwen, sharaf hebben en bla bla ' :wat?!: Vervolgens krijg ik een opsomming van namen van broers, neven, broertje van zwager, buurjongen of ik interesse heb in 1 van hun :confused: 3la sneakyheid van vrouwen :jammer: dont let the devil make you do it keep away from the hate that hate made © Paris 1988. :bril:

chamalgirl
25-05-2003, 18:07
als men dat zegt...............zeg ik hoezo meskiena ik wil nog niet en ben nog jong

TwinkleEye_19
25-05-2003, 22:29
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN dont let the devil make you do it keep away from the hate that hate made © Paris 1988. :bril: Prachtige uitspraak :goedzo: :bril:

saidaaatje
25-05-2003, 22:43
als ze mijn zoiets zeggen...dan doe ik gewoon:ego: en draai me om:D

Whitney
25-05-2003, 22:52
Je moet gewoon Insha allah zeggen en voor de rest er niet van aantrekken, laat ze maar doen want ze doen meestal niets anders, stel je in hun plaats (ze houden zich met niets anders bezig) Ik heb er ook last van Of ze beginnen te roddelen dat je niet wilt trouwen omdat je misschien een of andere vriend hebt (belachelijk)

TwinkleEye_19
25-05-2003, 22:58
Origineel gepost door MrCharme Kijk, er zijn vrouwen van over de 25 jaar en men is dan nog niet getrouwd omdat zij ze3ma uit haar verklaring op de ware droom wacht... eerlijk gezegd vind ik dat best zielig ja. men is op dat moment goed genoeg voor een andere ras..of teminste iemand uit Marokko.... geef mijn maar een lekkere sappige meid van rond de twintig jaar die niet hopeloos op een man staat te wachten. Waarom haal jij leeftijd erbij :confused: Kbedoel, age is nothing then a number, leeftijd mag de liefde tussen 2 mensen niet blockeren, het gaat erom dat je gaat trouwen met iemand van wie je houdt, trouwen is geen spel... Ik begrijp gewoon niet waarom ze doen alsof je zielig bent, kben pas 20 :wat?!: en dit zeiden ook al toen ik 16 was :confused:

TwinkleEye_19
25-05-2003, 23:02
Origineel gepost door Whitney Je moet gewoon Insha allah zeggen en voor de rest er niet van aantrekken, laat ze maar doen want ze doen meestal niets anders, stel je in hun plaats (ze houden zich met niets anders bezig) Ik heb er ook last van Of ze beginnen te roddelen dat je niet wilt trouwen omdat je misschien een of andere vriend hebt (belachelijk) Dat zeg ik ook dan vaak.... Maar vaak denken ze al dat ik getrouwd bent, of dat m'n broertje m'n kind is :maf: Als ik met hun praat en op een gegeven moment gaan ze 't hebben over kinderen dat ze lastig zijn, of over hoe het kind 't op school doet, praat ik gewoon mee, omdat ik veel ervaring heb met kinderen...en wanneer ik zeg, ik heb geen kinderen...schrikken ze en zeggen ze van...ewillie, ik kd8 dat je al 2 kinderen had :wat?!: Maar je bent toch wel getrouwd hè, nee dat ook niet...en dan proberen ze je maar direct te koppelen en shie wa7ed familielid :confused:

babyboy
25-05-2003, 23:02

ik ben met je eens, maar als een vrouw 40 is dan heeft diegen wel gelijk, zielig dat je niet bent getrouwd

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7