Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik zoek gekken voor een onderzoek

Pagina's : [1] 2

Atlasleeuw
25-05-2003, 17:50

Zijn er vrijwilligers, die zich willen laten onderzoeken op gekheid?? Want ik krijg hier de indruk dat ik midden in een gekkenhuis ben beland :D

PerfectTangawia
25-05-2003, 17:51
Origineel gepost door Atlasleeuw Zijn er vrijwilligers, die zich willen laten onderzoeken op gekheid?? Want ik krijg hier de indruk dat ik midden in een gekkenhuis ben beland :D ik wil me niet laten onderzoeken.. , maar bedankt voor het aanbod.. TANGAWIA

Fous
25-05-2003, 17:51
Gek? wie? Nee..Ik ben niet gek :)

Lady_moi
25-05-2003, 17:54
waar moet ik me aanmelden :maf: nee gek! ik ben nie gek! :D

Atlasleeuw
25-05-2003, 17:55

Gekken stuur een PM dan worden jullie morgen opgehaald en naar mijn privé-gesticht gebracht :D

PerfectTangawia
25-05-2003, 17:56
Origineel gepost door Atlasleeuw Gekken stuur een PM dan worden jullie morgen opgehaald en naar mijn privé-gesticht gebracht :D HAHAHAH .leuk.. en wat is er dan allemaal te doen in de bus.. TANGAWIA

Atlasleeuw
25-05-2003, 17:57
Origineel gepost door PerfectTangawia HAHAHAH .leuk.. en wat is er dan allemaal te doen in de bus.. TANGAWIA niks jullie krijgen kalmeringsmiddelen en jullie krijgen een oormerk :D

Atlasleeuw
25-05-2003, 17:58
Origineel gepost door Ashanty kardash goei morgent , ik bedoel goeie wattata ik ben ni gek je3la gekke :regie: ik ben NI gek :stout: ik laat mij onderzoeken voor die test als er Cash mee gemoeid is :bril: 2 euro per week. dat lijkt me genoeg voor een illegale turk

Lady_moi
25-05-2003, 17:59
wat worden ze schapen?

mocro_souhaila
HmM wil me wel graag aanmelden :maf: alleen schrik niet van mijn ERNSTIGE gekheid.....zeer zeldzaam

PerfectTangawia
Origineel gepost door Atlasleeuw niks jullie krijgen kalmeringsmiddelen en jullie krijgen een oormerk :D nou dan doe ik maar niet mee.. ik dacht dat we leuke dingen gingen doen.. TANGAWIA

Atlasleeuw
25-05-2003, 18:00
Origineel gepost door lady_moi wat worden ze schapen? Als het hopenloze gevallen zijn dan ken ik nog een boer, genaamd HARRY, die kan nog wel wat graaskoeien gebruiken :D

Atlasleeuw
25-05-2003, 18:01
Origineel gepost door mocro_souhaila HmM wil me wel graag aanmelden :maf: alleen schrik niet van mijn ERNSTIGE gekheid.....zeer zeldzaam Aanmelden kan als volgt: stuur een PM met naam leeftijd en geboorteplaats (misschien ligt het daaraan) en laat je cv ook achter

Atlasleeuw
25-05-2003, 18:03
Origineel gepost door PerfectTangawia nou dan doe ik maar niet mee.. ik dacht dat we leuke dingen gingen doen.. TANGAWIA gaan we ook doen, we gaan op schoolreis naar het Pieterbaan centrum daar is de gelegenheid om andere gekken te bekijken, als we geluk hebben is Volkert van der G. daar nog :D

Atlasleeuw
25-05-2003, 18:05

Origineel gepost door Ashanty :regie: ik ben GEEN ajuin ok en 2 euro ??/ iwasafie mijn vader heeft gezegd dat ik mijn bod moet verhogen anders krijg ik :zweep: laat ons onderhandelen ok wat zeg je van 200 euro per dag ? afgewezen ik heb een heel bataljon zielige studenten liggen, die willen al voor 1 euro per dag proefkonijn zijn.

Pagina's : [1] 2