Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik wil NIET trouwen..

Pagina's : [1] 2

T-ManiaC
25-05-2003, 17:45

Voor wat is dat goed? Alleen maar koppijn van je man, eten maken, huisvrouw worden, huur betalen, naar je schoonfamilie gaan!! :kwaad: Hell no.... laat mij nog maar lekker genieten van me leventje met me ouders.. :D Geef me een of twee :rolleyes: goeie redenen waarom je zo snel mogelijk moet trouwen?!

PerfectTangawia
25-05-2003, 17:46
Origineel gepost door T-ManiaC Voor wat is dat goed? Alleen maar koppijn van je man, eten maken, huisvrouw worden, huur betalen, naar je schoonfamilie gaan!! :kwaad: Hell no.... laat mij nog maar lekker genieten van me leventje met me ouders.. :D Geef me een of twee :rolleyes: goeie redenen waarom je zo snel mogelijk moet trouwen?! nee die geef ik je niet, want je hebt gelijk. bij je ouders blijven heb je ook geen verantwoordelijkheid.. is beter.. TANGAWIA

Shining_Star
25-05-2003, 17:47
Ik ben het helemaal met je eens!! :bril:

Miss_Glitter
25-05-2003, 17:48
Origineel gepost door T-ManiaC Voor wat is dat goed? Alleen maar koppijn van je man, eten maken, huisvrouw worden, huur betalen, naar je schoonfamilie gaan!! :kwaad: Hell no.... laat mij nog maar lekker genieten van me leventje met me ouders.. :D Geef me een of twee :rolleyes: goeie redenen waarom je zo snel mogelijk moet trouwen?! bedoel je dat je helemaal niet wilt trouwen?? :confused: daar geloof ik NIXXXXXXXXXX van :D

PerfectTangawia
25-05-2003, 17:49

Origineel gepost door Miss_Glitter bedoel je dat je helemaal niet wilt trouwen?? :confused: daar geloof ik NIXXXXXXXXXX van :D ik denk niet dat ze dat bedoeld, want als dat wel zo is dan geloof ik er ook niets van.. maar ik denk dat ze op dit moment bedoeld... TCOH..? TANGAWIA

T-ManiaC
25-05-2003, 17:51
Ja toch damens.. :bril: Maar geloof me ik hoor genoeg ander meiden zeuren dat ze zsm willen trouwen. En miss_grioua :hihi: Tuurlijk wil ik wel trouwen maar voorlopig niet... en al helemaal niet op zo´n jonge leeftijd (19)

_h4T3d_sE7eN
25-05-2003, 17:51
Origineel gepost door T-ManiaC Voor wat is dat goed? Alleen maar koppijn van je man, eten maken, huisvrouw worden, huur betalen, naar je schoonfamilie gaan!! :kwaad: Hell no.... laat mij nog maar lekker genieten van me leventje met me ouders.. :D Geef me een of twee :rolleyes: goeie redenen waarom je zo snel mogelijk moet trouwen?! de 1e reden is dat je al bijna 20 jaar op droog staat :rolleyes: de 2e reden is dat je op droog staat ... :maf3:

Miss_Glitter
25-05-2003, 17:52
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN de 1e reden is dat je al bijna 20 jaar op droog staat :rolleyes: de 2e reden is dat je op droog staat ... :maf3: jah ik ben overtuigd...wil jij dan met me trouwen hated seven :Iluvu:

Lady_moi
25-05-2003, 17:53
ik wil nog niet trouwen voorlopig :D met mij wete nooit :engel:

Liloesh
het is de helft van je geloof ;)

_h4T3d_sE7eN
Origineel gepost door Miss_Glitter jah ik ben overtuigd...wil jij dan met me trouwen hated seven :Iluvu: met mij wil je niet trouwen :o I'm a real-life natural disaster-zone :maf3:

T-ManiaC
25-05-2003, 17:54
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN de 1e reden is dat je al bijna 20 jaar op droog staat :rolleyes: de 2e reden is dat je op droog staat ... :maf3: Wat je niet kent kan je ook niet missen... :D Tenzij JIJ om me hand komt vragen dan is het gelijk JA IK WIL :rolleyes: :hihi:

PerfectTangawia
25-05-2003, 17:55
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN met mij wil je niet trouwen :o I'm a real-life natural disaster-zone :maf3: dat geloof ik graag........ TANGAWIA

Miss_Glitter
25-05-2003, 17:56
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN met mij wil je niet trouwen :o I'm a real-life natural disaster-zone :maf3: ok thanks....wel jammer......maar bedankt dat je zo eerlijk bent :D

_h4T3d_sE7eN
25-05-2003, 17:56

Origineel gepost door T-ManiaC Wat je niet kent kan je ook niet missen... :D Tenzij JIJ om me hand komt vragen dan is het gelijk JA IK WIL :rolleyes: :hihi: ik zat eigenlijk te wachten totdat jij me kwam vragen :rolleyes:

Pagina's : [1] 2