Bekijk originele versie : goedkoopste manier naar marokko bellen
Ik wil van mobiel naar mobiel bellen...wat is het goedkoopste :D
Welke kaart bijvoorbeeld.....
Felicity
04-05-2006, 17:02
waarom probeer je niet telestunt.nl moet je wel een huistelefoon voor hebben :maf:
Felicity
04-05-2006, 17:03
Of Lebara schijnt ook goed te zijn. Dat is wel van mobiel naar mobiel. Maar ik heb daar geen ervaring mee
Goodwife
04-05-2006, 17:05
jaah lebara is goed die gebruiken mijn ouders ook
boessa
Wat is dat lebara is dat een kaart??
Sammargirl
04-05-2006, 17:07
Yep lebera kun je gewoon overal kopen, je koopt dan een starters pakket met sim voor hetzelde geld als waarvoor je een gewone belkaart koopt... Is goedkoper..
Yep lebera kun je gewoon overal kopen, je koopt dan een starters pakket met sim voor hetzelde geld als waarvoor je een gewone belkaart koopt... Is goedkoper..
Okeee...hoeveel kost dat dan???
Sammargirl
04-05-2006, 17:13
Okeee...hoeveel kost dat dan???
Volgens mij 10 of 12 euro.. In iedergeval nooit meer dan 15..
ellouisa
04-05-2006, 17:14
ik bel meestal zo´n 0900 nummer maar moet wel vanaf je vaste telefoon.
Felicity
04-05-2006, 17:14
Een starterspakket is overal anders :rolleyes: Mijn pa had 'm voor €7,50 maar ik heb 'm ook voor €10 gezien.
Je koopt beltegoed netzoals bij een gewone simkaart
Felicity
04-05-2006, 17:16
ik bel meestal zo´n 0900 nummer maar moet wel vanaf je vaste telefoon.
0900 nummers zijn wel goedkoop maar het nadeel is dat er BTW bij komt (ligt er eraan hoeveel het totaalbedrag is..maar hoe meer je belt hoe meer BTW)
Je kan gewoon van die belkaarten kopen ...kom je goedkoper uit en heb je de kosten in de hand :goedzo:
Een starterspakket is overal anders :rolleyes: Mijn pa had 'm voor €7,50 maar ik heb 'm ook voor €10 gezien.
Je koopt beltegoed netzoals bij een gewone simkaart
Oke dan ga ik ff kijken waar die goedkoop is...ik denk bij Ortel telecom...
ellouisa
04-05-2006, 17:17
0900 nummers zijn wel goedkoop maar het nadeel is dat er BTW bij komt