Bekijk originele versie : HELP!!!!!!!!!!!!!! ik moet trouwen
ze3maze3ma
25-05-2003, 17:06
ik ben een marokkaans meisje van 19 jaar
en ik heb een probleem
vorig jaar zijn we naar marokkko gegaan toen heb ik iets doms gedaan
ik ben namelijk getrouwd met een hele lelijke man die helemaal niet mijn type is. ik weet niet waarom ik het heb gedaan misschien vond ik het gewoon zielig voor hem hij is namelijk 31 en hij wil graag trouwen
toen hebben me ouders gezegd tegen hem dat ik misschien met hem kan gaan trouwen en ik zei gewoon JA.....we hebben nog geen trouwfeest gehad dat gebeurt dit jaar...ik ben nog maar 19 geworden!!!!!!!!!!!!!! ik ben niet eens klaar met me studie hij wilt ook gelijk kinderen...en met me ouders valt er helemaal niets mee te praten want ze zeggen dat het mijn eigen keuze is
ik heb er zo spijt van wat ik heb gedaan.....
WAT KAN IK NOG DOEN!!!!!!!
ze3maze3ma
25-05-2003, 17:08
p.s ik ben zegmazegma niet ik ben haar vriendin.......
Lady_moi
25-05-2003, 17:08
scheiden?
Shining_Star
25-05-2003, 17:09
http://www.click-smilie.de/sammlung/mittelgrosse/medium-smiley-012.gif
ze3maze3ma
25-05-2003, 17:09
Origineel gepost door lady_moi
scheiden?
was dat maar zo makkelijk.......hij wil mij geen scheiding geven
(heb ik al gevraagd)
Je hebt jezelf nogal in de nesten gebracht meid. Maar vertel..denk is na..waarom zei je ja?? Er moet toch een reden zijn??
En als je de reden hebt gevonden, vergeet je zijn uiterlijk en moet je je hart volgen. ;)
Lady_moi
25-05-2003, 17:13
dan gewoon nie trouwen ze kunnen je nie dwingen!
:jammer: als je nix voor m voelt...scheiden.....met m praten...bij je ouders blijven.....maar wat je ook doet.......
HEB EEN GOEDE REDEN.....
ze3maze3ma
25-05-2003, 17:14
Origineel gepost door Liloesh
Je hebt jezelf nogal in de nesten gebracht meid. Maar vertel..denk is na..waarom zei je ja?? Er moet toch een reden zijn??
En als je de reden hebt gevonden, vergeet je zijn uiterlijk en moet je je hart volgen. ;)
er is iets wat jullie moeten weten hij heeft mij een paar keer al bedreigd door de telefoon hij zij als je niet met mij trouwt dan zul je nooit met iemand trouwen hij geeft mij die scheiding nooit.
weet iemand hoe ik dan toch aan ee scheiding kan komen of moet ik toch gewoon trouwen met hem
abdel_nador
25-05-2003, 17:15
Heb je al papiertjes voor hem gemaakt of ben je alleen getrouwd.
:jammer: als je nix voor m voelt...scheiden.....met m praten...bij je ouders blijven.....maar wat je ook doet.......
HEB EEN GOEDE REDEN.....en dus niet zomaar omdat de buurjongen ook wel 'lekker' is .......snappie?? :D
ze3maze3ma
25-05-2003, 17:16
Origineel gepost door abdel_nador
Heb je al papiertjes voor hem gemaakt of ben je alleen getrouwd.
hij kan al over twee maanden al naar Nederland komen :(
MocroPrinsesje
25-05-2003, 17:17
Lastig.......Als je het EGT niet wilt....Dan Doe Je Het Niet........Dus dit Jaar Dan Ook Geen Feest Geven.......
Insallah Komt Alles Goed Meid
Origineel gepost door zegmazegma
hij kan al over twee maanden al naar Nederland komen :(
hoe kan dat nou zo snelllll....je zit nog op school zei je :confused:
Origineel gepost door zegmazegma
er is iets wat jullie moeten weten hij heeft mij een paar keer al bedreigd door de telefoon hij zij als je niet met mij trouwt dan zul je nooit met iemand trouwen hij geeft mij die scheiding nooit.
weet iemand hoe ik dan toch aan ee scheiding kan komen of moet ik toch gewoon trouwen met hem
Bedreigd of niet...Er zullen heus nog partijen zijn ;)...Je moet hier echt je hart volgen...laat je niet beinvloeden door hem of derden...It's your choice...Je kan toch steeds op tijd weigeren...Of staat echt alles vast?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.