Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Temptation Test hehehe

Pagina's : [1] 2

SweetRose
25-05-2003, 16:54

Leef ff :kwaad: thx :engel: Ik moet dit even kwijt, ik was gelukkig! Ik had al bijna een jaar een > > geweldige vriendin, en we besloten te gaan trouwen want onze relatie was > > geweldig, ze was lief en sexy. Alles wat een man maar wenst. > > Er was slechts een ding wat mij dwars zat, ...haar zus..., welke zelf > > ook niet mis was, maakte steeds avances en niet zo onopvallend ook! > > Ik voelde mij er soms ongemakkelijk bij. Op een dag riep ze mij bij zich > om > > de bruiloft goed door te nemen. Ze was immers Ceremoniemeester. Dus ik > ging > > er heen. Ze was alleen thuis, luchtig gekleed en fluisterde in mijn oor > dat > > ik > > binnenkort getrouwd zou zijn, en dat ze gevoelens had die ze niet langer > > meer kon controleren. Binnenkort zou ik mijn hart aan haar zus geven, > > dus wilde ze voor de bruiloft de liefde met mij bedrijven. Wat kon ik > > zeggen, ik > > was geschokt! Ze liep de trap op en zei: "Ik ga nu naar de slaapkamer en > > wacht op je." Even stond ik onderaan de trap, ik draaide me om en liep > naar > > de > > voordeur...ik opende hem en liep richting mijn auto, en daar stond haar > > vader. > > Met tranen in zijn ogen zei hij: "Je hebt de laatste test doorstaan, mijn > > jongen. > > Je bent de ideale man voor mijn dochter. Welkom in de familie." > > > > > > Moraal van het verhaal: LAAT JE CONDOOMS ALTIJD IN DE AUTO LIGGEN!!!!!

Atlasleeuw
25-05-2003, 17:02
ben je weer eens bezig :zwaai:

Liloesh
25-05-2003, 17:03
:lol: zintje je weet er wat van hoor ;) :D :lol: :lol:

SweetRose
25-05-2003, 17:13
Kvond 'm zelf goed :D:D en ja kben weer bezig :D:D (met wat in feite? :maf2: ) :zwaai:

MocroPrinsesje
25-05-2003, 17:29

Hahahahhha Die Is Goed Man!!!!!!

Miss_mandalinna
25-05-2003, 20:24
Gigigigigigiigigig that sure was funny :D

Whitney
25-05-2003, 20:30
very funny, maar jah dat is weer iets typisch mannen he!

salina83
25-05-2003, 20:33
:giechel: . maar had hem al eerder gelezen. hij is hier een paar dagen geleden geplaatst :zwaai:

salimma19
25-05-2003, 20:39
typisch jij weer he hahaha.......hij is wel goed hoor. :zwaai:

PerfectTangawia
25-05-2003, 21:52
Origineel gepost door zin 'n midar Leef ff :kwaad: thx :engel: Ik moet dit even kwijt, ik was gelukkig! Ik had al bijna een jaar een > > geweldige vriendin, en we besloten te gaan trouwen want onze relatie was > > geweldig, ze was lief en sexy. Alles wat een man maar wenst. > > Er was slechts een ding wat mij dwars zat, ...haar zus..., welke zelf > > ook niet mis was, maakte steeds avances en niet zo onopvallend ook! > > Ik voelde mij er soms ongemakkelijk bij. Op een dag riep ze mij bij zich > om > > de bruiloft goed door te nemen. Ze was immers Ceremoniemeester. Dus ik > ging > > er heen. Ze was alleen thuis, luchtig gekleed en fluisterde in mijn oor > dat > > ik > > binnenkort getrouwd zou zijn, en dat ze gevoelens had die ze niet langer > > meer kon controleren. Binnenkort zou ik mijn hart aan haar zus geven, > > dus wilde ze voor de bruiloft de liefde met mij bedrijven. Wat kon ik > > zeggen, ik > > was geschokt! Ze liep de trap op en zei: "Ik ga nu naar de slaapkamer en > > wacht op je." Even stond ik onderaan de trap, ik draaide me om en liep > naar > > de > > voordeur...ik opende hem en liep richting mijn auto, en daar stond haar > > vader. > > Met tranen in zijn ogen zei hij: "Je hebt de laatste test doorstaan, mijn > > jongen. > > Je bent de ideale man voor mijn dochter. Welkom in de familie." > > > > > > Moraal van het verhaal: LAAT JE CONDOOMS ALTIJD IN DE AUTO LIGGEN!!!!! DAMM.. Wat een goeie zeg... TANGAWIA

SweetRose
25-05-2003, 23:57
Origineel gepost door salimma19 typisch jij weer he hahaha.......hij is wel goed hoor. :zwaai: Typisch ikke? :D Kwist ni da mensen hier al een beeld van me hadden :stoned: :zwaai:

Cannavaro
25-05-2003, 23:59
haha hoe kom je er op?

SweetRose
26-05-2003, 00:06
Origineel gepost door Cannavaro haha hoe kom je er op? :melig: Tja, aan wie vraag je het ? :maf2:

SweetRose
26-05-2003, 00:07
Origineel gepost door MoCrO_ZiNa :hihi: :maf3: :hihi: :maf2: In de positieve zin toch? :D

SweetRose
26-05-2003, 00:14

Origineel gepost door MoCrO_ZiNa :maf: I Think Soow :D :zwaai: :maf3: Das lief van je...toch iemand die me zot in de positieve zin vind :D jij bent super :maf2::stoned:

Pagina's : [1] 2