Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wasmachine gebruik wanneer voordelig?

Pagina's : [1] 2

sohaiyla1983
04-05-2006, 12:35

ik hoorde dat in het weekend en doordeweeks tussen 24 uur en 6 uur minder energie wordt verbruikt en dat het goedkoper is.. maar hoe is dat dan in verhouding met de andere tijden (bijv. middag doordeweeks) scheelt het voor de helft of een derde off??? wie kan mij een indicatie over geven...

noona
04-05-2006, 12:41
je moet het wel eerst op die manier hebben ingesteld bij je energieprovider. ik draai na 21 u de was en die is dan een derde goedkoper

sohaiyla1983
04-05-2006, 12:49
o ok... 1 derde maar .. ik heb niets ingesteld eerlijk gezegd.. dus als ik niet laat doen is het standaard in de nacht goedkoper toch?

Safia21
04-05-2006, 12:51
Als je maar 1 meter hebt... betaal je altijd het zelfde... of je nu snachts of overdag wast....

sohaiyla1983
04-05-2006, 12:53

o ok.. ik moet dan maar gaan informeren

noona
04-05-2006, 13:31
o ok... 1 derde maar .. ik heb niets ingesteld eerlijk gezegd.. dus als ik niet laat doen is het standaard in de nacht goedkoper toch? ik bedoel in de verhouding van 3:1, dus als het overdag 3 cent kost dan kost het 's avonds 1 cent:goedzo:

dolfijn1977
04-05-2006, 13:36
in het weekend Na 8uur S avonds is het goedkoper

Magrebia
04-05-2006, 14:23
ja je moet een aparte dag- en nachtmeter hebben en dan is het goedkoper

sohaiyla1983
04-05-2006, 14:25
in het weekend Na 8uur S avonds is het goedkoper \ je bedoelt nog goedkopen toch want in het weekend is ie zowiezo goedkoper dan andere dagen (ochtend middag) normaal gesproken ?

UndercoverAngel
04-05-2006, 14:29
Als je maar 1 meter hebt... betaal je altijd het zelfde... of je nu snachts of overdag wast.... Safia heeft zoals je hierboven ziet een duidelijk antwoord op je vraag gegeven en nog begrijp je het niet? Als je maar 1 meter in huis hebt dan maakt het niet uit wanneer je de was draait, je betaald gewoon hetzelfde. Heb je 2 meters in huis dan kun je beter in de avond de was draaien want dan is het goedkoper. ;) .:UcA:.

sohaiyla1983
04-05-2006, 14:30
ik heb het in dit geval ook over 2 meters goedlezen :bril: no hard feelings

UndercoverAngel
04-05-2006, 14:36
ik heb het in dit geval ook over 2 meters goedlezen :bril: no hard feelings Het maakt niet uit of je het over 1 of 2 meters hebt, het antwoordt heb je voor beide en nog blijf je doorvragen. Dus misschien kun jij beter wat aan je begrijpend lezen gaan doen. No Hard Feelings hoor.. :moe: ja je moet een aparte dag- en nachtmeter hebben en dan is het goedkoper Als je maar 1 meter hebt... betaal je altijd het zelfde... of je nu snachts of overdag wast.... .:UcA:.

sohaiyla1983
04-05-2006, 14:54
ahhahahahahah de een heeft na 8 uur dus dat is weer wat anders. houd je bezig met nuttige dingen ahahh dont stress is niet goed voor je zwangerschap...

boug85
04-05-2006, 15:20
Sjonge jonge als je niet wilt reageren dan moet je niet reageren, jullie irriteren zich aan iemand die zegt dat ze het niet begrijpt.. blijf dan gewoon uit de topic.. Hoe behulpzaam kun je zijn, en geduld is een schone zaak;) sohaily.. als je 2 meters heb in je meterkast dan kun je bij essent ofzo doorgeven dat je liever nachtstroom wilt hebben.. Als je maar 1 meter hebt dan kan dat helaas niet.. Nachtstroom is een term die gebruikt wordt bij de levering van elektriciteit. Sommige elektriciteitsmeters hebben twee meterstanden, een voor de gewone stroom, ook wel dagstroom genoemd, en een voor de nachtstroom. Voor het gebruik van nachtstroom wordt een hoger vastrecht betaald, maar de prijs per kWh is lager, zodat het bij voldoende gebruik toch voordeliger is. Het nachtstroomtarief geldt niet alleen 's-nachts, maar doorgaans ook in het weekend. Dit is aan het elektriciteitsbedrijf om dit te beslissen http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/thumb/e/e5/Kilowattuurmeter_dubbel_tarief.jpg/200px-Kilowattuurmeter_dubbel_tarief.jpg Hier zie je een dubbele, dus dag en nacht.. deze persoon kan dus beter nachtstroom aanvragen dan betaald hij niet zoveel in bepaalde uren Snap je het?

sohaiyla1983
04-05-2006, 15:32

Het is heel duidelijk uitgelegd hoor!! Kwestie van begrijpen;) ik zeg ook niet duidelijk is... ik stel een heel andere vraag jij ook niet stressen he :(

Pagina's : [1] 2