Bekijk originele versie : Wat moet ik aan?!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
SweetCheeks
04-05-2006, 10:19
Vanmorgen stond ik voor mijn kledingkast en ik had gewoon geen kleren! OMG, da's echt fakked up, daar alleen om kan ik al chagerijnig van worden. Dus ik een half uur zoeken (was gewoon drie kwartier telaat, but who gives a ratsass), en uiteindelijk heb ik gewoon een droge spijkerbroek met poloshirt aangedaan.
:moe: :moe:
Conclusie: Ik haat de zomer.
Oh ik heb daar geen last van. Ik heb mijn kast nl. van het weekend zomerklaar gemaakt.
Alleen dingen die ik echt aan ga doen.
Ik heb vandaag jeans, paars blousje en sneakers aan.
Vertel mij wat...
Dat is mijn dagelijks ritueel..
(Hoe gaat het trouwens met je Prodent-smile..? )
Ik heb wel laatst mijn favoriete jeans, Levi, gescheurd..Echt klote, dat was mijn zomerjeans, heel dun materiaal.
SweetCheeks
04-05-2006, 10:28
Vertel mij wat...
Dat is mijn dagelijks ritueel..
(Hoe gaat het trouwens met je Prodent-smile..? )
Ja goed hoor, ze glimmen vooral bij mijn zomerse getinte huid (zonnebank):hihi:
Eh hoe wist je dat ik het had gebleekt, didn't tell you?
nou_ssaiba
04-05-2006, 10:31
ik heb daar geen last van hoor ik draag en jalaba en en grote hooffdoek en daaronder gewoon pyama of zo en ik kombinee het ook in de zomer en heb allen kleuren jalabar meer en simpel jurk
en ook allen kleuren hooffdoeken en kombineer het met bronsjes oogschaduw en zo en heb ook alenrij schoentjes dus dat is niet zo en probleem
SweetCheeks
04-05-2006, 10:32
Ik doe dat dus nooit mijn kast "zomer-klaar-maken". Ik heb gewoon verschillende planken in mijn kast (boven is winter, onder is zomer), maar sommige dingen draag je gewoon niet meer, vandaar mijn frustratie:maf:
Ik heb gisteren wel al mijn havaianas slippertjes tevoorschijn getoverd.
Moet weer eens nodig inslaan.
Oh nee, slippertjes ed vind ik soms wel eens eng, ik draag meestal schoenen en dan neem ik in mijn tas slippertjes sandalen mee en dan draag ik die op mijn werk en dan gaan mijn anderen schoenen in de tas.
Vind het nooit fijn lopen, echte afstanden dan, en meestal loop ik zo'n 20 min best ver.
SweetCheeks
04-05-2006, 10:39
Oh nee, slippertjes ed vind ik soms wel eens eng, ik draag meestal schoenen en dan neem ik in mijn tas slippertjes sandalen mee en dan draag ik die op mijn werk en dan gaan mijn anderen schoenen in de tas.
Vind het nooit fijn lopen, echte afstanden dan, en meestal loop ik zo'n 20 min best ver.
Kind, dan moet jij eens nodig HAVAIANAS aanschaffen. Once you go HAVAIANAS, dan eumh wil je niks anders meer;)
lipglossy
04-05-2006, 10:41
jaaaa ik heb ook mijn havainas slippers uit de kast gehaaaaaaaaaald:D:D ahhahaha en ik ga ze dnek ik ook vandaag aantrekken:D
is er al iemand naar buiten geweest? is et koud buiten?
Zijn toch teenslippers? Nee dat doet pijn bij mijn grote teen.
Ja goed hoor, ze glimmen vooral bij mijn zomerse getinte huid (zonnebank):hihi:
Eh hoe wist je dat ik het had gebleekt, didn't tell you?
:love:....
Vertel, hoe ging het..Deed het pijn, hoe veel lichter is je portomonnee..? Last van etc etc...
Ik weet alles....:o
SweetCheeks
04-05-2006, 10:44
Zijn toch teenslippers? Nee dat doet pijn bij mijn grote teen.
Nee ze doen geen pijn. Trust me, ik droeg vroeger ook nooit teenslippers, maar sinds ik havaianas heb ontdekt, draag ik niets anders. Ik heb ze in alle kleuren van de regenboog:D
crazyassia
04-05-2006, 10:44
ik heb mijn kast ook al zomer-klaar gemaakt ... al het onnodige eruit en de nieuwe zomerse kleren erin. wat ik elke ochtend moet aan trekken is ook voor mij een probleem ... terwijl ik genoeg kleren heb
crazyassia
04-05-2006, 10:45
jaaaa ik heb ook mijn havainas slippers uit de kast gehaaaaaaaaaald:D:D ahhahaha en ik ga ze dnek ik ook vandaag aantrekken:D
is er al iemand naar buiten geweest? is et koud buiten?
het is lekker warm ... tenimiste waar ik woon :kweetnie:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.