Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help!!!!!!!!!!!!!

zaiomeid
25-05-2003, 14:26

IK HEB EEN VRAAG IK HEB LAATST EEN LEUKE BROEK GEZIEN MAAR PRECIES OP JE ACHTERWERK STAAT EEN TEKST IS DIT HARAM ALS JE DIE AAN DOET HIJ IS HEEL LEUK MAAR IK WEER NIET OF HET HARAM IS OF NIET HARAM DUS ALSJEBLIEFT HELP ME ALVAST BEDANKT xxx-JES ZAIOMEID :Iluvu:

tangawiaaaaaah
25-05-2003, 17:27
Salaam 3aleikoem het is denk ik wel haram. Als je logisch nadenkt dan weet je dat doordat er een tekst staat op bij het achterwerk er juist mensen naar je achterwerk gaan kijken. En dat is niet de bedoeling..... die tekst is er dus de aanleiding voor dat er naar je achterwerk wordt gekeken....net als het dragen van een strakke broek en daaronder een string..... Je kan zo'n broek toch ook thuis dragen... Salaam 3aleikoem Dima thalla frasek

zaiomeid
26-05-2003, 17:20
tnx meid maar ik neem hem niet kheb een veel mooiere gezien zonder tekst :D:D:D:D:D maar toch bedankt voor je reactie!!! beslema xx-jes doenja

mimia
26-05-2003, 17:31
het is haram als je zo met die broek op straat gaat lopen, zonder iets langs eroverheen dat je **** bedenkt, of er nou wel of gen tekst bij is. je hoort normaal lange kleren over je ass te dragen....dan kan je natuurlijk altijd die broek dragen zonder verdere probs :zwaai:

zaiomeid
27-05-2003, 21:08

oke tnx maar kga die broek al niet halen:D:D:D bye

zaiomeid
28-05-2003, 14:31
:D:D:D:D:D:D

al_tetouania
20-06-2003, 12:26
salaam, mijn tip is niet aan trekken! want er staat wat op je achterwerk geschreven en dat gaat natuurlijk iedereen lezen! thalla meid