Bekijk originele versie : Is dit de reden waarom Nederlanders beter zijn dan Marokkanen???
Imenrotterdam
25-05-2003, 12:33
Is dit de reden waarom Nederlanders beter zijn dan Marokkanen?
Je ziet het steeds vaker en vaker. We zijn heel slecht bezig. En natuurlijk ga ik niet generaliseren, maar we houden ons steeds vaker bezig met alles wat Allah(swt) ons verboden heeft.
Marokkanen hebben totaal geen respect voor elkaar en je ziet steeds vaker dat mensen jaloers op elkaar zijn, roddelen over elkaar, genadeloos zijn tegenover elkaar, liegen tegenover elkaar en elkaar niet meer helpen. Het is ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
Ik word echt kostmisselijk als ik Marokkanen zie die van het rechte pad af zijn verdwaald. Nederlanders zijn veel betere mensen dan wij en dat is iets wat ik nooit zal begrijpen.
Een tijdje geleden legde iemand mij uit waarom wij moslims 10x erger zijn dan Nederlanders. Dit is wat diegene zei:
“De duivel gaat alleen maar naar de mensen die in Allah(swt) geloven, want het is zijn doel om alle moslims de hel in te krijgen. De duivel gaat niet zo vaak naar de Nederlanders, want die gaan toch al naar de hel, omdat ze niet geloven. Daarom zijn Nederlanders over het algemeen beter dan Marokkanen”
Maar is het niet onze taak om sterker te zijn dan de duivel? En is het niet onze taak om onze verantwoordelijkheid te nemen en goede moslims te zijn, zodat de ongelovigen zien hoe mooi ons geloof is? Wie weet gaan de ongelovigen zich bekeren tot de islam!
ten eerste het feit is dat nederlanders niet beter zijn.
En het klopt over dat duivel gedoe.
En het klopt ook dat veel marokkanen elkaar haten enz.
maar gelukkig ben ik niet zo, ik bestrijd dat juist.
als bv marokkaanse jongens zeggen dat marokkaanse meisjes hoeren zijn enz, dan ben ik degene die ze ompraat.
ZOdra ik iemand zo zie doen tegen zijn landgenoot spreek ik hem aan, en na dat gesprek is diegen het meestal met me eens.
dus ik zou zeggen, als je je eigen broeder slcht ziet praten over je andere broeder, praat diegen dan om.
groetjes
Het begon met Marokkanen en eindigt met 'wij moslims' :confused:
salimma19
25-05-2003, 15:05
Sorry hoor maar wat jij zegt slaat nergens op. Nederlanders zijn absoluut niet beter dan ons ten eerste. Wij hebben onze mindere kanten en zo hebben Nederlanders dat ook. En hoezo 'wij moslims'??????? Ik vat jou niet hoor.
Shiet ...:jammer:
Kheb et niet gelzen, maar de titel slaat al nergens op..:)
omdat we allen gelijk zijn....EEN MENS:kwaad:
STOP ET IN JE OOFD MENSEN !:huil:
Dank u...:)
Miss_Arabia
25-05-2003, 23:44
Nederlanders geloven niet?? Das bullshit.. Ken genoeg nederlanders die wel geloven... En k ken ook aantal marokkanen die gewoon eten tijdens de Ramadan etc. Wat is dat dan?? :confused:
Sorry hoor... Kijk gewoon liever naar jezelf (dit geldt voor iedereen, anders maak je jezelf helemaal gek...!)
Brownsugar
26-05-2003, 01:41
BOEIEND. het gaat er toch om of jij een goed persoon bent.
nicechik
26-05-2003, 14:12
Origineel gepost door Brownsugar
BOEIEND. het gaat er toch om of jij een goed persoon bent.
Maarruh een moslim broeder of zuster zien op het slechte pad is ook niet goed de isam houd in je moet om je naaste geven en op het goeie pad te zetten of blijven. JE hebt ook gelijk dat je zelf een goed persoon bent maar je broeders en zusters meenemen op het rechtre pad is okay.
MAar het doet mij pijn in mijn hart om mijn moslim broeders en zusters in de heilige maand zien eten of roken echt waar. Het kan toch niet zo doorgaan maar onthou dit " Deze wereld is maar een test voor de moslims en een paradijs voor de ongelovigen het echte leven begint pas in het in hiernamaals voor de moslims ". Hoeveel heb jij voor je geloof over. ????? Ik heel veel.
MEnsen haast u naar het gebed oftewel voldoe aan de 5 zuilen die ALLAH je heeft voorgeschreven. JE LEEFT MAAR 1 KEER. je wenst op dat moment de "dag des oordeels' dat je de tijd kon stil zetten of terugdraaien maar dan is het te laat. je hebt je kans verspeeld de kans is eenmalig net als je leven.
STA HIER A.U.B. BIJSTIL PLZ PLZ PLZ HET DOET MIJ ECHT PIJN OM MIJN "MOSLIM" BROEDERS OF ZUSTERS ZO TE ZIEN
BEKEER JULLIE TOT DE ECHTE EN HET BESTE PAD
DE WEG VAN ALLAH. jE WORDT ER VOOR BELOOND IN HET HIERNAMAALS.
BESLAMMMA
Chaimaatje
26-05-2003, 14:23
Origineel gepost door Miss_Arabia
Nederlanders geloven niet?? Das bullshit.. Ken genoeg nederlanders die wel geloven... En k ken ook aantal marokkanen die gewoon eten tijdens de Ramadan etc. Wat is dat dan?? :confused:
Sorry hoor... Kijk gewoon liever naar jezelf (dit geldt voor iedereen, anders maak je jezelf helemaal gek...!)
INDERDAAAAAAAAD!
:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.