Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Amsterdam

Pagina's : [1] 2

t0ensi
03-05-2006, 00:26

heeeeej meiden, wajouu wollah ik hoor altijd zo'n leuke dingen amsterdam dit amsterdam dat.. kapotttttttttttttttt saai die stad.. awilieee..die mensen daar zijn kapot arrogantt wollah denken datt ze alles zijn... geen fatsoeen.. veel mensen dan.. allemaal kk ingewikkeld en verwarrend als je daar niet vandaan komtt.. de winkels wel leukk, maar er is echt geen leuke sfeerr !! :moe: NIET AANGESPROKEN VOELEN, hahaha IK HEB HET 0VER HET ALGEMEEN :o Wat vinden jullie? :confused:

fadoua001
03-05-2006, 00:29
ik vind het een egte leuuke stad gewoon maar ja kan ook messchien komen omdat ik daar woon :P

t0ensi
03-05-2006, 00:31
ik vind het een egte leuuke stad gewoon maar ja kan ook messchien komen omdat ik daar woon :P Ewa ja wel leuke winkels hoor daar niet van !! En misschien omdatt ik het daar niet gewend ben..kom zelf uit Eindhoven awieliee die f0kkin drukte en de smalle straatjes met die teringstenen waar me schoene tusse blijven en al die chinezen,duitsers hahaha :hihi:

lalaasma
03-05-2006, 11:43
Dat noemen ze toeristen schat haha, daar zla je aan moeten wennen, we hebben zo een leuke stad dat ze zelfs uit china voor amsterdam komen haha,de sfeer is gewoon perfect hier...xx

t0ensi
03-05-2006, 11:45

Dat noemen ze toeristen schat haha, daar zla je aan moeten wennen, we hebben zo een leuke stad dat ze zelfs uit china voor amsterdam komen haha,de sfeer is gewoon perfect hier...xx haha ja dat weet ik ook meid, maarr niet alleen dat, ik vind de sfeer daar echt klote.. maarja iedereen zn mening :goedzo:

Miryam17
03-05-2006, 11:54
Jah dat kan omdat je misschien andere sfeer gewend bent? Ik vind het wel leuk hier:p Ieder zijn mening:D

love and believ
03-05-2006, 11:55
de sfeer in amsterdam rocks...k zou eerlijk gezegt niet in een andere stad willen wonen...en jaaah die steentjes op de dam daar erger ik me ook aan!!!!

t0ensi
03-05-2006, 17:40
de sfeer in amsterdam rocks...k zou eerlijk gezegt niet in een andere stad willen wonen...en jaaah die steentjes op de dam daar erger ik me ook aan!!!! haha ja zullewe ze samen gaan vervangen.. wejouu me hakkenn a sahbi haahah ze bleve hele tijd vastzitte ik werd gek met die sgoene aan :moe:

amiraatje20
03-05-2006, 18:37
ik vind het wel leuk.het is maar waar jezelf gewend bent

sherine00
03-05-2006, 19:38
amsterdam he drukte, in eindhoven is het zo saai, valt al helemaal niets te doen. Adam blijft toch nummero 1

t0ensi
03-05-2006, 21:24
amsterdam he drukte, in eindhoven is het zo saai, valt al helemaal niets te doen. Adam blijft toch nummero 1 ewa ja j0u mening, wollah k woon hier al heel me leven en k voel me hier echt thuiss.. beter dan in wahed stad w0ne waarr ik 3kwart niet ken.. maarr het winkelen daar blijft en is leuk :D :goedzo:

t0ensi
04-05-2006, 22:18
Amsterdam is de plek om te halen wat je moet hebben, bijv stof, marokkaans eten jammmmmmmmmmmmmmmmmmmmi zitoun enz maar adam om er te wonen? neee dan toch maar niet, was er vandaag trouwens met mn mams jaaa winkelen enzo voor een dagje/weekendje..kapot leuk..maar w0nen..N0WAY!!

tempted_2_touch
05-05-2006, 01:09
AMSTERDAM IS THE BEST SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO FUCK THE REST :D beter als alle andere steden :lekkerpuh:

Rachid_adam
05-05-2006, 03:44
Kijk hoe je praat.. Je bent zelf arrogant... :o Het is een kei-gezellige stad.. :p

lipglossy
05-05-2006, 10:54

Amsterdam is een hele leuke stad ik woon er zel fook en over arrogantie ik ben het helemaaal met je eens hoor niet dat het altijd zo is maar er zitten er van die arrogante types tussen maar laten we eerlijk zijn dat hebben we in elke stad zelfs als je naar verweggistan gaat kom je nog zulke mensen tegen maar voor de rest vind ik Amsterdam wel een leuke stad:D

Pagina's : [1] 2