Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : is er niemand te veertrouwen?

daudia
01-06-2002, 21:12

ik heb een tijdje geleden een verhaal gehoord over een vrouw die buikpijn had de pijn werd zo heftig dat ze naar de dokter na allemaal onderzoeken bleek dat ze in haar baarmoeder allemaal beestjes had zitten die alleen bij dode dieren en lijken voorkomen de dokter vond het dus raar dat zij het in haar baarmoeder had zitten de vrouw schrok er ook van maar thuis aangekomen en erover te hebben nagedacht kwam ze tot de conclusie zij heeft iets in haar zitten wat alleen maar in lijken en dode dieren voorkomt en haar man werkt in een lijkenhuis 1+1=!!!!!

younesel18
01-06-2002, 21:17
Tfoe, gaat die man dode bejaarde vrouwtjes pompen??? Tfoeee...Of is dat het niet? Hoe doet hij dat > Met glij middel?

daudia
01-06-2002, 21:19
Origineel gepost door younesel18 Tfoe, gaat die man dode bejaarde vrouwtjes pompen??? Tfoeee...Of is dat het niet? Hoe doet hij dat > Met glij middel? ik probeer er liever niet aan te denken maar dat is wat hij heeft gedaan gehokt met dode mensen ziek man

moidiana
01-06-2002, 21:20
zo'n raar en vies verhaal heb ik nog noooooit gehoord!!!!

younesel18
01-06-2002, 21:23

Ichh TFOE!!! aaaahh Vies man, dat komt niet eens in mijn fantasiewereld voor. Uuuaaagh

Dida
01-06-2002, 21:23
dat zou een leuke film worden.... Ciao Baby ;)

tha_lady
01-06-2002, 21:32
ja dat had ik ook gehoord pas geleden!! vies man wat mensen wel niet allemaal doen. laterZ :blauwkus:

Cici
01-06-2002, 22:08
Zal wel weer een broodje aap verhaal zijn.

ffeiza
01-06-2002, 22:11
aaaaaaahhhhhhhh iggggg ik moet er bijna van overgeven.... daammmmedd tfoeee... 3la elbasharr.. dat sommige zooo hopeloos zijn.. aaaahhh igg.. ik ga bijna over mn nek.. aaaaahhhhhhhh zielig hoor meskienaaa... tfoeee aaahh hget wordt steeds erger..op de wereld... igggg

zinalady
01-06-2002, 22:13
ohhh my god!!!!! ik ga hier ff over mijn nek!!!! en jah er word tegenwoordig zoveel onzin verteld maar gebeuren ook echt zulke rare dingen joh!!!!!!! dusss ik sta er niet van tekijken als het ook echt is gebeurd ......a willie schandalig......soooo damm als ik die vrouw was wajoooo ik zou niet weten wat ik zou doen maar 1 ding is die man flink PAKKEN.....EN NIET OP DIE MANIER MAAR OP EEN WREDE MANIER dan gaat ie zien die gozer..... meskien hoe haal je zoiets in je hoofd!! ziek ben je dan....echt gewoon ziek! beslama :zwaai:

touraya
02-06-2002, 00:49
.......oh my god!!!!!!!!!

remii
02-06-2002, 01:03
wat een bizarre verhaal is dit zeg ..maar helaas er zijn wel degelijk psycho-neurotisch gestoorde mannen die sex zouden hebben met lijken .......volgens mij heeft het zelfs een naam ....necrofilie

touraya
02-06-2002, 01:24
maarre kan het nog steeds niet geloven!!! bestaat het echt????......ik snap niet dat ze het met lijken doen, want wat voor plezier hebben ze eraan....het is dan net een gat waar je bij wijze van spreken in en uit gaat toch?????.....je voelt er dan toch nixx van..of zijn die mensen echt zooooooo gestooord.........???????????

daudia
02-06-2002, 12:38
Origineel gepost door touraya maarre kan het nog steeds niet geloven!!! bestaat het echt????......ik snap niet dat ze het met lijken doen, want wat voor plezier hebben ze eraan....het is dan net een gat waar je bij wijze van spreken in en uit gaat toch?????.....je voelt er dan toch nixx van..of zijn die mensen echt zooooooo gestooord.........??????????? je hebt gelijk het gaat hun alleen om het gat dat is toch bij opblaasbare poppen ook

Selmaatje
02-06-2002, 12:40

waaaaaaaaaaaaaaaaaa MY GOD....mensen flippen em, waarom gaat ie gewoon niet naar de ho's....? Daamnnnnn Ciaaaaaaaaaokes :zwaai: