Bekijk originele versie : Wat vinden jullie van sista's die elkaar zwart maken
SweetyJeblia
24-05-2003, 19:04
ik vraag me af wat jullie vinden van volbloed zussen die elkaar zwart lopen te maken bij andere mensen ???? :zwaai:
tfoeeeeeee, daar kan ik niet tegen.
ik kom juist altijd op voor onze marokkaanse jongeren.
ik kom vooral op als marokkaanse jongens gaan zeggen dat marokkaanse meisjes hoe.ren zijn, en dat ze met negers gaan enz.
ik hou juist van me eigen volk, en ik meen het
praatjes
24-05-2003, 19:08
Ik val niet op zwart, maak mekaar astublieft niet zwart. Dat is verloren schoonheid.
SweetyJeblia
24-05-2003, 19:10
Origineel gepost door sweet_boyyy
tfoeeeeeee, daar kan ik niet tegen.
ik kom juist altijd op voor onze marokkaanse jongeren.
ik kom vooral op als marokkaanse jongens gaan zeggen dat marokkaanse meisjes hoe.ren zijn, en dat ze met negers gaan enz.
ik hou juist van me eigen volk, en ik meen het
:goedzo: maar eigenlijk had ik het over echte zussen van elkaar
:zwaai:
Chaimaatje
24-05-2003, 19:22
ach ze doen het allemaal, er valt niets tegen tedoen..veel meiden denken : " ooh laat ik hun maar ho*er noemen, dan gaan ze nooooit denken dat ik misschien een dikke sn*ol ben" snappievouzzz.
Backstabbers die "zusters" van ons...gelukkig ben ik niet zo...
Maaar helaaaaas niemand kan er iets aan veranderen...alleen ja..gewoon zelf goed zijn etc. etc..(blahblah)
ik ben een troste marokkaanse meid...ik steun mijn broeders en zusters...
ik zal nooit kwaad spreken over hun..
ZO HOOOORT HET MENSEN!
Chaimae
Allah zal hen de verdiende straf geven.
Lady_moi
25-05-2003, 17:11
thuis doe ik da wel :D
ma nie op straat joh! :jammer: serieus?
Shining_Star
25-05-2003, 17:14
Damn dat is echt triest :jammer: http://www.click-smilie.de/sammlung/aktion/action-smiley-002.gif
chamalgirl
25-05-2003, 18:33
so he hoe laag kan je gaan om je eigen zus zwart te maken :verdriet:
nicechik
26-05-2003, 14:42
Als ik ergens niet tegen kan is dat 1 van de redenen.
damm je bent toch zussies je leeft toch met elkaar 24 uur per dag.
Ik kan heel goed met mijn 1 zus en 2 jongere zusjes heel goed opschieten en mijn 3 jongere broertjes. Wij zijn gelukkig niet jarlours op elkaar wij zetten mekaar ook niet voor schut waar mensen bij zijn wij hebben wel eens ruzie die hoog uit 5 min duurt (dan zijn we uitgewaaid en afgekoeld en dan schieten we in de lach echt een domme act van net denken we dan ) maar die komt zelden voor. we hebben geen geheimen we vertellen mekaar alles ook tegen jemma. We gunnen mekaar echt alles van harte gelukkig.
De meeste horen zo met elkaar omtegaan vind ik????????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.