Bekijk originele versie : Hoe ziet jullie droomvrouw eruit??????
HEY , HOE ZIET JOU DROOMVROUW ERUIT?????
;)
missHamka
01-06-2002, 22:26
hai!!!!!!!!!!
en mogen wij de vrouwen niet vertellen hoe ons droomman eruit moet zien?
als het niet mag ik doe het toch. :p
hij moet getint zijn
lang (langer dan 1.80)
een lekker figuur hebben (breed) en (een kontje hebben)
zwarte ogen
zwart haar
in ieder geval een echte marokkaan :duim:
beslama :zwaai: :zwaai:
liefs al kamka djel maghreb
tuurlijk mogen jullie meiden ook zeggen hoe je droomjongen eruit ziet!!!
tijgerin
03-06-2002, 10:11
droom jongen?????????????
hahahahahaha bestaan die dan?
ik ben al blij als ik een normale jongen zou tegen komen.
beslama..............
Nou ik zal jullie vertellen dat iedereen wel een droomvrouw heeft maar of die echt bestaat dat zou ik niet weten en dat is best wel lastig want zoals iedereen weet zijn dromen alleen maar bedrog........Dromen zijn alleen maar mooi voor eventjes maar dat ze uit komen is bij mij nog nooit overkomen dus we kunnen wel leuk vertellen hoe onze droom vrouw of droom man er uitziet maar daar hebben we toch niks aan want het komt toch nooit uit.
marocprinses20
03-06-2002, 13:04
Mijn antwoord op deze vraag is:
een goede moslim, dat is wat ik wil. Het is mooi meegenomen als ie er ook nog leuk uitziet, maar dat is niet het belangrijkste voor mij.
Ik wil een man die respect voor mij heeft en die ook nog wat zinnigs te vertellen heeft. Dus niet een knap koppie zonder inhoud.
he maroc prinses,
ik ben het echt helemaal mee eens.....jouw bericht kon zo van mijn zijn want zo denk ik er ook over.
Hij hoeft niet superknap te zijn maar als diegene inhoud heeft dan ben ik superblij......
Je zult meer knappe mannen vinden maar geen een die iets van de islam,echte liefde ofzo weet..geen opleiding en dat soort dingen maar goed...inhoud daar zijn we op zoek naar!!
marocprinses20
03-06-2002, 14:55
Hoi Nadine,
leuk dat je het met mij eens bent. Tegenwoordig zijn er zoveel meisjes die op van die rare types vallen. Zolang ie maar knap is en veel geld heeft...................dat snap ik dus echt niet.
Geef mij maar een serieuze jongen met hersens ( hij hoeft niet op de universiteit te zitten ) waar ik normaal mee kan communiceren
Salaaam Salaaaam allemaal,
Ok hier ff een reactie : Droomvrouw
- een zacht karakter ( dit ontbreekt vaak bij de hedendaagse meiden;))
- eerlijk
- een goed hart
- marokaanse
- zelfstandig (hiermee bedoel ik dat ze een beetje pit moet hebben)
- een lief koppie
- mooie ogen
- lekker figuurtje
- oja was ik bijna spontaniteit en humor vergeten (is heeeel belangrijk)
* iwa de vrouw die ik hierboven beschreven heb dat is mijn vriendin :)
Alez beslama allemaal
p.s. Blijf lachen in het leven :):)
Origineel gepost door missHamka
hai!!!!!!!!!!
en mogen wij de vrouwen niet vertellen hoe ons droomman eruit moet zien?
als het niet mag ik doe het toch. :p
hij moet getint zijn
lang (langer dan 1.80)
een lekker figuur hebben (breed) en (een kontje hebben)
zwarte ogen
zwart haar
in ieder geval een echte marokkaan :duim:
beslama :zwaai: :zwaai:
liefs al kamka djel maghreb
HEE HAMKA...JE BENT HEM DAN MISGELOPEN...WANT IK BEN MET JE DROOMMAN VERLOOFD...ALEEN IS HIJ IN REALITY VEEL LEUKER....EN HIJ IS OOK NOG ATTENT/LIEF/BEGRIPVOL/EMOTIONEEL....EHHHMOET IK NOG DOORGAAN......
Pinokkio
04-06-2002, 23:27
hahahaha ouidadi gefeliciteerd .Je bent heus niet de enige.
Echt tzzzzzzzzzzzzzzzzz nepheid
shahzade
04-06-2002, 23:49
De mooiste meiden komen echt wel uit Centraal-Azie: Iran, Pakistan, Kashmir. Een prinses uit 1001 nacht. Ik weet het wel...
Origineel gepost door Pinokkio
hahahaha ouidadi gefeliciteerd .Je bent heus niet de enige.
Echt tzzzzzzzzzzzzzzzzz nepheid
call me stupid...maar ikke nie snap!!!!
missHamka
05-06-2002, 11:36
hai iedereen,
he Ouidad 1 GEFELICITEERD met je verloving. he vraag eens aan je verloofde of hij niet een leuke vriend heeft die aan mijn eisen voldoet. ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
en nee je hoeft niet verder te gaan om te vertellen hoe goed hij wel niet is anders wordt ik jaloers ja ha ha ha. :koppel:
he Mojahied een jongen moet een kontje hebben anders, heeft een jongen geen figuur. en wat ik ermee ga doen gaat je lekker helemaal niets aan he? :giechel:
beslama,
liefs al hamka djel maghreb :zwaai: :zwaai:
Billalthefirst
06-06-2002, 15:05
ze hoeft er alleen maar heel erg goed uit te zien en als je iemand anders tegenkomt die er beter uitziet kun je toch gewoon even inwisselen. Begin op 0, kom je vanzelf bij de 10.
Was getekend,
prins op het witte paard
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.