Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : soms heb je van die momenten

Pagina's : [1] 2

LZN
24-05-2003, 18:08

dat het even niet meer gaat.... :( wat doe je dan op zulke momenten behalve heeeel veeeeeeeel eten :(.

praatjes
24-05-2003, 18:09
Ik ga altijd even met iemand praten, dat helpt echt.

saidaaatje
24-05-2003, 18:10
je beste vriendin bellen:)

bint_duh_bledie
24-05-2003, 18:11
Origineel gepost door ouiam_tet1 dat het even niet meer gaat.... :( wat doe je dan op zulke momenten behalve heeeel veeeeeeeel eten :( winkelen winkelen winkelen winkelen

xberbersroosjex
24-05-2003, 18:15

Origineel gepost door saidaaatje je beste vriendin bellen:) ja ga met je beste vriendin praten, waarvoor zijn beste vriendinnen. toch ook om elkaar te steunen in moeilijke tijden. ;)

Miss_mandalinna
24-05-2003, 18:15
Nou toevallig had ik net ook zo'n moment ik deed de pc aan en drukte op internet. Op een gegeven moment krijg ik www.imaan.nl op men scherm (deze site heeft mijn zus als startpagina in gesteld) ik keek er na en zag er staan Smeekbeden ik drukte er op en kwam tegen wat ik wilde hebben (normaal bekijk ik nooit die site en ja hoor vandaag kwam hij prima te pas en mijn huil bui was meteen weg en voel em nu een stuk beter el 7amdoe ALLAH. Dus try it zou ik zeggen en anders ga je lekker bidden joh ;) Good luck Liefs Mandalinna

Miss_mandalinna
24-05-2003, 18:37
Gigigigigigi ohw poor girl :)

babyboy
24-05-2003, 18:41
als het niet gaaat zou ik naar buiten gaan en tellen hoeveel tegels de straat heeft :hihi:

Chaimaatje
24-05-2003, 19:10
1. Je kussen in elkaar slaan.(werkt persoonlijk bij mij erg goed) 2. superrrrr hard gaan lopen zingen, schreeuwwen, gillen whatever makes u feel better. 3. gewoon een vriendin of familielid bellen en flink gaan roddelen..ff iets anders aan je hoofd. Maar wanneer het echt te erg is...wanneer je gewoon zo diep zit....ga met je moeder praten..dat helpt bij mij echt super. Op een of andere manier weten moeders precies wat ze moeten zeggen... ewa hou je goed..dont worrie so much ;) :zwaai: take care! Chaimae

Ghizlanetje
25-05-2003, 08:40
Origineel gepost door ouiam_tet1 dat het even niet meer gaat.... :( En zelfs als de zon stopt met schijnen, alsof me geluk me hart verlaat.... :huil: :huil:

Pagina's : [1] 2