Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat was er vorige maand in Irak gebeurt?

Pagina's : [1] 2

TheReporter
01-05-2006, 16:28

Hoveel sodaten zijn er gesneuveld in de vorige maand? Zie de antwoord: Maand: April Dagen: 30 Amerikaanse soldaten: 72 Engelse soldaten: 1 Anderen: 5 Gemiddelde: 2.6 Totaal: 78 Dat was van de vorige maand, ik zal jullie elke maand op de hoogte proberen te houden. PEACE

Hazouz_55
01-05-2006, 16:42
Hoveel sodaten zijn er gesneuveld in de vorige maand? Zie de antwoord: Maand: April Dagen: 30 Amerikaanse soldaten: 72 Engelse soldaten: 1 Anderen: 5 Gemiddelde: 2.6 Totaal: 78 Dat was van de vorige maand, ik zal jullie elke maand op de hoogte proberen te houden. PEACE De maand april was weer een vruchtbare maand.:banana:

TurK__
01-05-2006, 16:57
Hoeveel is het tot nu toe???

Sugah_
01-05-2006, 17:03
Hoveel sodaten zijn er gesneuveld in de vorige maand? Zie de antwoord: Maand: April Dagen: 30 Amerikaanse soldaten: 72 Engelse soldaten: 1 Anderen: 5 Gemiddelde: 2.6 Totaal: 78 Dat was van de vorige maand, ik zal jullie elke maand op de hoogte proberen te houden. PEACE Da's niet niks :stoned:

ElAlamein
01-05-2006, 17:04

De maand april was weer een vruchtbare maand.:banana: ik denk dat ik deze opmerking ga melden bij Allah, Hasoes........ Militair gezien zijn deze cijfers minimaal, gezien de grootte van het betrokken leger, en de zware condities waaronder het zich bevindt( almost burgeroorlog). Wat véél belangrijker is, dan het aantal militaire slachtoffers is natuurlijk de enorme slachting die zélfbenoemde handlangers van "allah" en doorgedraaide reli-fascisten als jij, veroorzaken onder de gewone Iraakse bevolking. Het enorme( íslamitische') "medelijden", over de "verdrukking", en "verkrachting van onze broeders in palestina" door "zionisten" staat in schril kontrast tot de vrolijkheid waarmee jullie soort idioten de islamitische slachters rond Al Zarkawi en Al Quada toejuichen, waarbij je geheel en al voorbijgaat aan de honderden, zoniet duizenden moslim- Irakies die elke maand door hen afgeslacht worden. Het is idd weer een vruchtbare maand voor mensen die weinig vertrouwen hebben in de Islam; gezien jullie inkonsekwenties!

Hazouz_55
01-05-2006, 17:07
ik denk dat ik deze opmerking ga melden bij Allah, Hasoes........ Militair gezien zijn deze cijfers minimaal, gezien de grootte van het betrokken leger, en de zware condities waaronder het zich bevindt( almost burgeroorlog). Wat véél belangrijker is, dan het aantal militaire slachtoffers is natuurlijk de enorme slachting die zélfbenoemde handlangers van "allah" en doorgedraaide reli-fascisten als jij, veroorzaken onder de gewone Iraakse bevolking. Het enorme "medelijden", over de "verdrukking", en "verkrachting van onze broeders in palestina" door "zionisten" staat in schril kontrast tot de vrolijkheid waarmee jullie soort idioten de islamitische slachters rond Al Zarkawi en Al Quada toejuichen, waarbij je geheel en al voorbijgaat aan de honderden, zoniet duizenden Irakies die elke maand door hen afgeslacht worden. Het is vooral grappig omdat al die doden vallen, nadat Bush jr de overwinning had uitgeroepen.

ElAlamein
01-05-2006, 17:14
Wanneer in een westers land een president wordt gekozen, welke gek zal dan, om hem te dwingen tot aftreden, zijn ZUSTER gaan vermoorden? Terwijl al eerder zijn BROER werd vermoordt! Dit kan alleen in een land gebeuren, waar de duivel regeert. In de naam van Allah, klaarblijkelijk. En maar juichen.....Allah Akbar...elke juichkreet is een eerste klas bezoedeling van al het heilige wat die naam ooit heeft voorgesteld!

TheReporter
01-05-2006, 17:16
ik denk dat ik deze opmerking ga melden bij Allah, Hasoes........ Militair gezien zijn deze cijfers minimaal, gezien de grootte van het betrokken leger, en de zware condities waaronder het zich bevindt( almost burgeroorlog). Wat véél belangrijker is, dan het aantal militaire slachtoffers is natuurlijk de enorme slachting die zélfbenoemde handlangers van "allah" en doorgedraaide reli-fascisten als jij, veroorzaken onder de gewone Iraakse bevolking. Het enorme( íslamitische') "medelijden", over de "verdrukking", en "verkrachting van onze broeders in palestina" door "zionisten" staat in schril kontrast tot de vrolijkheid waarmee jullie soort idioten de islamitische slachters rond Al Zarkawi en Al Quada toejuichen, waarbij je geheel en al voorbijgaat aan de honderden, zoniet duizenden moslim- Irakies die elke maand door hen afgeslacht worden. Het is idd weer een vruchtbare maand voor mensen die weinig vertrouwen hebben in de Islam; gezien jullie inkonsekwenties! Gedeeltelijk geef ik je gelijk maar we moeten ook rekening houden met wat er een maand voor April gebeurt was, toen was de dodental 33 en nu 78, meer dan verdubbeld! Weet je, in deze 4 maanden van deze jaar zijn er 1127 Amerikaanse soldaten gewond geraakt, dat is zeker geen katten pis! Volgens mij word het steeds heftiger voor de jongens daar.

ElAlamein
01-05-2006, 17:17
Het is vooral grappig omdat al die doden vallen, nadat Bush jr de overwinning had uitgeropen. goh, wat is het "grappig" dat er door Al Quada en Al zarkawi al ongeveer 30.000 Irakezen zijn afgeslacht, bij het uitgaan van moskeeen, bij busstations, op groentenmarkten, of zomaar op straat...... Maar ja, dat is dus het bekende islamities gehalte van zo'n figuur als jij! Goed doorgaan zo.......wordt iedereen wakker! Moet je jezelf niet even melden bij beheer, en je goede vrienden daar, om je wegens belediging van de Islam, en je Allah, een ban te laten geven?

Abu_Charafedine
01-05-2006, 17:19
Het is vooral grappig omdat al die doden vallen, nadat Bush jr de overwinning had uitgeropen.Mission Accomplished, Oeps toch maar niet! :haha:

appie_riffie19
01-05-2006, 17:24
-------------------------------------------------------------------------------- Hoveel sodaten zijn er gesneuveld in de vorige maand? Zie de antwoord: Maand: April Dagen: 30 Amerikaanse soldaten: 72 Engelse soldaten: 1 Anderen: 5 Gemiddelde: 2.6 Totaal: 78 Dat was van de vorige maand, ik zal jullie elke maand op de hoogte proberen te houden. PEACE :hihi: het ligt nu al op 2400 maar ik heb liever dat iemand gewond raakt(benen der af of handen of ernstige psygishe klachten) dan dat ie dood gaat :banana:

ElAlamein
01-05-2006, 17:24
Gedeeltelijk geef ik je gelijk maar we moeten ook rekening houden met wat er een maand voor April gebeurt was, toen was de dodental 33 en nu 78, meer dan verdubbeld! Weet je, in deze 4 maanden van deze jaar zijn er 1127 Amerikaanse soldaten gewond geraakt, dat is zeker geen katten pis! Volgens mij word het steeds heftiger voor de jongens daar. Het betekent dat de Amerikanen alleen maar oogluikend, en noodgedwongen, méér faciliteiten zullen kreeren voor shietische milities, die de "tegenpartij" lik op stuk geven.....dus nóg meer burgerslachtoffers erbij, ditmaal soennitische! Het is gewoon de katholieken tegen de protestanten, op een wijze waarbij de Ira nog lieve jongens waren! En de kaders zijn tig keer groter! Allemaal aangesparkt door Al Zarkawi! Wat zal die man branden in de Hel!

Hazouz_55
01-05-2006, 17:25
Mission Accomplished, Oeps toch maar niet! :haha: :hihi:

Abu_Charafedine
01-05-2006, 17:57
:hihi: het ligt nu al op 2400 maar ik heb liever dat iemand gewond raakt(benen der af of handen of ernstige psygishe klachten) dan dat ie dood gaat :banana:Ja Toch! :) :goedzo: http://www.spokesmanreview.com/stories/2004/Feb/13/a1487144.jpg http://www.mondodisotto.it/imageiraq/platt-edward.jpg http://www.mondodisotto.it/imageiraq/blakely.jpg http://www.mondodisotto.it/imageiraq/tristan%20wyatt_21%20anni_FallujahAGOSTO03.jpg

Mo_di_Nero
01-05-2006, 18:30

Dat is maar een fractie van de echte waarheid

Pagina's : [1] 2