Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mannen en hun..

Pagina's : [1] 2 3

Endless
24-05-2003, 15:02

Trots.. :kwaad: Zeg nou eens eerlijk jullie trots ligt wel erg hoog.. :kwaad: :) :)

salouanadoria
24-05-2003, 15:07
ZEKERS......

Endless
24-05-2003, 15:10
Een paar punten.. - Kunnen niet tegen hun verlies - Als iemand hun uitscheld, gelijk een vechtpartij.. - Als hun vrouw zegt, zo hij is wel knap..Zie je hem gelijk..:kwaad: - Ze willen graag het zwakkere beschermen.. :):)

Endless
24-05-2003, 15:13
Origineel gepost door 7akam Hmmm dat 3e ik bedoel spreekt vanzelf ze wil niet dat haar partner zegt Jeetje Fatima ziet er goed uit.. dus waarom zou zij het doen .. Ja oke dat wel maar bijvoorbeeld.. Een filmster..zo van hij is wel knap.. En dan denken ze echt van wat heeft hij wat ik niet heb :confused: :kwaad: Maar goed bij vrouwen is dat ook zo.. En mannen worden sneller jaloers dan vrouwen..is ook zoiets.. :)

chamalgirl
24-05-2003, 15:15

hahahaha hoezo hebben wij vrouwen dan geen trots :confused:

Chaimaa
24-05-2003, 15:15
:hihi: l7a9 3endek el3eyla

Endless
24-05-2003, 15:17
Origineel gepost door 7akam Het is meer van wat kijkt zij naar hem ben ik met haar getrouwd of zij met hem, en nee vrouwen worden sneller jaloers alleen mannen laten het eerder blijken :) Jep inderdaad..Mannen gelijk boos etc..:kwaad: Vrouwen..meer.. :( Hmm ook zoiets bij gemeenschap..Vrouwen meer ik hou van je etc.. Mannen willen weten hoe goed ze zijn.. En als de vrouw weigerd, dan kijken naar zichzelf zo van ben ik niet goed genoeg :confused: Vrouwen, die denken dan weer ''hij vindt me onaantrekelijk'' :)

Endless
24-05-2003, 15:18
Origineel gepost door chamalgirl hahahaha hoezo hebben wij vrouwen dan geen trots :confused: Wij hebben een ander soort trots..:hihi:

chamalgirl
24-05-2003, 15:20
Origineel gepost door SarahCi Wij hebben een ander soort trots..:hihi: :D

Endless
24-05-2003, 15:21
Origineel gepost door 7akam Vrouwen willen aand8 en mannen willen het gevoel dat ze onmisbaar zijn.. Hmm jep.. Klinkt als muziek in hun oren..Ik heb je nodig.. En ja, zoals ik al zei ze willen graag horen dat hun THE MAN zijn.. :) Vrouwen willen graag het ''ik hou van je'' zinnetje horen.. En je bent mooi etc.. Zo zie je maar weer..:)

Endless
24-05-2003, 15:23
Origineel gepost door Chaimaa :hihi: l7a9 3endek el3eyla :bril:

chamalgirl
24-05-2003, 15:25
Origineel gepost door SarahCi Jep inderdaad..Mannen gelijk boos etc..:kwaad: Vrouwen..meer.. :( Hmm ook zoiets bij gemeenschap..Vrouwen meer ik hou van je etc.. Mannen willen weten hoe goed ze zijn.. En als de vrouw weigerd, dan kijken naar zichzelf zo van ben ik niet goed genoeg :confused: Vrouwen, die denken dan weer ''hij vindt me onaantrekelijk'' :) yep das waar

Endless
24-05-2003, 15:27
Origineel gepost door 7akam Vrouw: Ik kan niet zonder je, ik kan geen leven voorstellen zonder jou... ik dank Allah elke dag dat ik jou heb gekregen man als resultaat = :p Joepie Man: Ik hou van je, jouw schoonheid moet wel zo groot zijn sinds mijn ogen je altijd weten te bereiken... ik heb zo'n geluk dat ik zo'n schoonheid mag bezitten en van te houden.. vrouw als resultaat = :p Joepie Sjo iets:D :hihi: Juist..

Endless
24-05-2003, 15:32
Vrouw: Lieverd ik krijg de augurkenpot niet open, wil je open doen?..:D.. Man: (Denkt :bril: ), tuurlijk schat..en ja hoor het lukt prima.. Vrouw: Liefje *zucht* je bent echt een schat van een man en nog sterk ook.. Man: ..:bril:.. :D:D

Endless
24-05-2003, 15:34

Origineel gepost door 7akam Jij begrijpt het :D.. Ik begrijp..:bril:

Pagina's : [1] 2 3