Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat voor type was op ben jij.....

Pagina's : [1] 2 3

LZN
24-05-2003, 13:48

op school??? vertel ons wat voor typje was je :rolleyes: :D.

chicamaroquia
24-05-2003, 13:59
Ik domineerde de school... :bril: :rolleyes: Naar horen zeggen was ik best wel een tiran, maar ik kan me er vrij weinig van herinneren, heb namelijk therapie gehad omdat ik recordhoudster nablijven was... :maf:

Hanaetje
24-05-2003, 14:04
Ik ben gewoon.... Ik heb veel vrienden iedereen kent me iedereen vind me aardig heb men vijanden ben een mengeling van normaal en nerd, haal goeie punten en heb men imago:D

DonnaBella
24-05-2003, 14:09
ik ben altijd populair iedereen kent mij en iedereen mag mij... :bril:

Endless
24-05-2003, 14:21

Een kruising tussen populair en normaal..:bril: :):)

C_warrior
24-05-2003, 14:35
Origineel gepost door Farfallina ik ben altijd populair iedereen kent mij en iedereen mag mij... :bril: Ruik ik hier kapsones Ik was die derde A lonely worrior didn't Care what anybody said...

appelsap
24-05-2003, 14:36
i am a super****ing :nerd:

babyboy
24-05-2003, 15:13
ik werd altijd gepest en niemand wilde met me omgaan

babyboy
24-05-2003, 15:21
ik werd in de wc opgesloten, me boterham werd altijd afgepakt. ik moest voor 2 jongens een pakje wicky meenemen, anders gingen ze me slaan. en dan zegt me moeder nog, nou sweet_boyy, jij drinkt wel veel he. jij bent echt verwend mijn lieve kindje (niet wetend dat die drinken werden afgepakt) ik mocht nooit meedoen met spelletjes, moet ik nog door gaan, of is dit genoeg

babyboy
24-05-2003, 15:28
is goed, mijn bril werd altijd scheef gebogen. en dan ging mij vader me slaan, en hij zegt dan, waarom heb je dat gedaan, maar ik kon niet zeggen dat andere jongens het deden. bij gym werd mijn broek met water natgemaaqkt, en toen ging iedereen me uitlachen, en ze zeiden dat ik in mijn broek heb gepi,st. mijn schoenen werden volgegiet met water, dan werd ik wel blij, want soms werden ze verstopt, en moest ik naar huis bellen om andere schoenen te vragen om terug naar huis te kunnen gaan. als iemand wat in de klas kapot maakt, moets ik van de stoere boys zeggen dat ik het was, anders werd ik in elkaar geslagen, moet ik nog doorgaan

babyboy
24-05-2003, 15:38
ok dan ga ik weer verder, de stoere jongens(genaamd als turtals in die tijd) zeiden tegen mij dat ik elke dag expres te laat moet komen, en dan kreeg ik straf voor niets. als er iemand jarig was, en hij ging uitdelen, werd ik altijd overgeslagen. ik kreeg nix. ik heb drie jassen gehad, en elke keer als ik ze ophing werden die jassen verstopt, en als ik naar huis ging kreeg ik klappen, omdat ik zonder jas aankwam. dit gebeurde 3 keer, en daarna werden me ouders boos, en kochten nooit meer een jas voor me, dus ik heb meer dan 10 winters zonder jas meegemaakt. verder kan ik je niet vertellen, want dat is te erruuuuug,

babyboy
24-05-2003, 15:40
ashanty, stouterd

Chaimaa
24-05-2003, 15:40
Origineel gepost door sweet_boyyy ok dan ga ik weer verder, de stoere jongens(genaamd als turtals in die tijd) zeiden tegen mij dat ik elke dag expres te laat moet komen, en dan kreeg ik straf voor niets. als er iemand jarig was, en hij ging uitdelen, werd ik altijd overgeslagen. ik kreeg nix. ik heb drie jassen gehad, en elke keer als ik ze ophing werden die jassen verstopt, en als ik naar huis ging kreeg ik klappen, omdat ik zonder jas aankwam. dit gebeurde 3 keer, en daarna werden me ouders boos, en kochten nooit meer een jas voor me, dus ik heb meer dan 10 winters zonder jas meegemaakt. verder kan ik je niet vertellen, want dat is te erruuuuug, yeah..volgens mij heb jij echt lol achter je pc daar :nerd: :rolleyes:

-Reda-
24-05-2003, 15:45
deze hele topic is fake, niemand gaat de vraag naar waarheid beantwoorden...:rolleyes::hihi:

bint_duh_bledie
24-05-2003, 18:25

Origineel gepost door sweet_boyyy ok dan ga ik weer verder, de stoere jongens(genaamd als turtals in die tijd) zeiden tegen mij dat ik elke dag expres te laat moet komen, en dan kreeg ik straf voor niets. als er iemand jarig was, en hij ging uitdelen, werd ik altijd overgeslagen. ik kreeg nix. ik heb drie jassen gehad, en elke keer als ik ze ophing werden die jassen verstopt, en als ik naar huis ging kreeg ik klappen, omdat ik zonder jas aankwam. dit gebeurde 3 keer, en daarna werden me ouders boos, en kochten nooit meer een jas voor me, dus ik heb meer dan 10 winters zonder jas meegemaakt. verder kan ik je niet vertellen, want dat is te erruuuuug, meskien yek pispaaltje

Pagina's : [1] 2 3