Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wonder straigt

Bib27
30-04-2006, 20:00

Hallo lieve dames.. ik heb een klein vraagje wat voor mij ergggg belangrijk is.. ik wil heel graag de wonderstraight laten doen in amsterdam..volgens mij kan dat alleen in amsterdam namelijk.. dat is dus een volgens mij een japanse gezonde wijze waar ze je haar mee stijlen voor een lange tijd..ik ben alleen een beetje bang voor de gevolgen.. heeft iemand misschien ervaring hiermee en kan iemand mij meer info geven .. alvast bedankt dames.. groetjes sara

Bib27
01-05-2006, 08:28
Dames reageer nou even...

banban
01-05-2006, 13:36
hallo meid deze topic over wonderstraight was al een keer hier en iemand had het ook gedaan die japanse wonderstraight en ze heeft enorme spijt gehad en raad het iedereen af. Haar haar begon af te breken enz. Ik wil het effe doorgeven voordat je je haar verpest. Denk er goed over na.

Bib27
01-05-2006, 14:20
dank je meid voor je reactie...maar zijn er ook mensen met een tevreden gevoel hier over...??

moheida
01-05-2006, 16:55

ik heb ik heb geen wonderstraight laten doen gewoon me haar laten straighten .... spul is agresiever dan verf.... ik heb het al shin 9maanden geleden laten doen mijn haar is nog altijd hezelfde alleen is het nzo dat mijn puntjes snel dood zijn.. voor de rest nben ik er blij mee....