Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kun je verliefd zijn op twee mannen?

KwebbelTante
24-05-2003, 12:31

Hallo allemaal Ik stel deze vraag eigenlijk voor mijn vriendin. Ze heeft een vriend waar ze gek op is en gaat volgend jaar met hem trouwen, maar onlangs is ze iemand tegengekomen en ze heeft ook gevoelens voor hem. Ze is nu helemaal in de war. Weet niet wat ze moet doen Kennen jullie dat, dat je verliefd bent op twee personen en wat vinden jullie dat ze moet doen?

Miss_Banana
24-05-2003, 12:35
Origineel gepost door KwebbelTante Hallo allemaal Ik stel deze vraag eigenlijk voor mijn vriendin. Ze heeft een vriend waar ze gek op is en gaat volgend jaar met hem trouwen, maar onlangs is ze iemand tegengekomen en ze heeft ook gevoelens voor hem. Ze is nu helemaal in de war. Weet niet wat ze moet doen Kennen jullie dat, dat je verliefd bent op twee personen en wat vinden jullie dat ze moet doen? Je hebt houden van en een crush. Die crush gaat wel over, zeg dat maar tegen je vriendin.

marocgirl18
24-05-2003, 13:09
jah ik heb dat ook ik ga deze jaar trouwen met me vriend maar ik hou nog steeds van me ex maar toch ga ik verder met me echte vriend ik probeer hem uit me hoofd te halen xx

KwebbelTante
24-05-2003, 13:12
Origineel gepost door marocgirl18 jah ik heb dat ook ik ga deze jaar trouwen met me vriend maar ik hou nog steeds van me ex maar toch ga ik verder met me echte vriend ik probeer hem uit me hoofd te halen xx Maar is dat niet heel moeilijk, het lijkt me vreselijk te trouwen met een man en er later achter te komen dat je eigenlijk bij die ander wou zijn. Of de hele tijd denken hoe het zou zijn als je met die andere man zou leven.

marocgirl18
24-05-2003, 13:20

jah dat is het zeker maar ik kan niet anders dan met me vriend trouwen ik ga 17 juli trouwen ik kan moeilijk tegen hem zeggen sorry ik hou van me ex doeg dat wil ik niet doen ik hou ook van hem eerst had ik er heel moeilijk mee en me ex wou met me trouwen ik ging heel diep nadenken wat ik ga doen en toch heb ik voor me verloofde gekozen xx

KwebbelTante
24-05-2003, 13:22
Origineel gepost door marocgirl18 [B]jah dat is het zeker maar ik kan niet anders dan met me vriend trouwen ik ga 17 juli trouwen ik kan moeilijk tegen hem zeggen sorry ik hou van me ex doeg dat wil ik niet doen ik hou ook van hem eerst had ik er heel moeilijk mee en me ex wou met me trouwen ik ging heel diep nadenken wat ik ga doen en toch heb ik voor me verloofde gekozen xx [ /B] Nou meid ik hoop dat je de juiste beslissing neemt, en wens je veel geluk met je verloofde :)

Chaimaa
24-05-2003, 13:24
tell me about it........ :(

marocgirl18
24-05-2003, 13:26
jah dank je wel schat ik hoop het ook dat ik de juiste beslissing heb genomen niet dat op een dag me ex terug wil en dat wil ik ook niet ik ga verder met me verloofde maar je vriendin moet kijken tussen die 2 jongens van wie ze het meest houd en de innerlijk , uiterlijk en hoe die gene is en dan die de beste punten heeft die neemt ze xxx

chicamaroquia
24-05-2003, 14:04
Kan wel, maar is niet echt handig... :p

Endless
24-05-2003, 14:18
Tja een moeilijke en inderdaad er is houden van en een crush..:) P.s. Zeg nooit ik hou van je tegen een persoon als je er niet zeker van bent, je moet echt 100% van diegene houden..als je dat wil zeggen.. :):)

Damaghrabi
24-05-2003, 14:24
Origineel gepost door KwebbelTante Hallo allemaal Ik stel deze vraag eigenlijk voor mijn vriendin. Ze heeft een vriend waar ze gek op is en gaat volgend jaar met hem trouwen, maar onlangs is ze iemand tegengekomen en ze heeft ook gevoelens voor hem. Ze is nu helemaal in de war. Weet niet wat ze moet doen Kennen jullie dat, dat je verliefd bent op twee personen en wat vinden jullie dat ze moet doen? trouw met ze allebei :D probleem opgelost

chamalgirl
24-05-2003, 15:13
Origineel gepost door D********* trouw met ze allebei :D probleem opgelost haha als dat nou eens kon :hih:

Guadaloupe
24-05-2003, 15:56
Origineel gepost door marocgirl18 jah dank je wel schat ik hoop het ook dat ik de juiste beslissing heb genomen niet dat op een dag me ex terug wil en dat wil ik ook niet ik ga verder met me verloofde maar je vriendin moet kijken tussen die 2 jongens van wie ze het meest houd en de innerlijk , uiterlijk en hoe die gene is en dan die de beste punten heeft die neemt ze xxx hij is toch niet voor niets je EX, drabti 3lih X basta tis over finito blijf bij je vriend en vergeet je EX