Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kritische geluiden hoort men hier niet graag...als ze richting moslims gaan

LZN
24-05-2003, 12:01

Terroristen zijn meestal moslims (Bericht #) Ge zult moeten toegeven dat de meerderheid van de terroristen terug te vinden is onder de moslims. En niet alleen dat, er zijn ook vele moslims die het terrorisme aanmoedigen en toejuichen. Dus..terrorisme is schijnbaar ingebakken in de cultuur van moslims. Ik vemoed dat zulks komt door onmacht, de onmacht zich om zich net als de rest van de wereld te ontwikkelen tot normale mensen die niet al klagend het door leven hoeven te gaan. De onmacht zichzelf te ontplooien tot een volwaardig burger (waar dan ook) bezorgt hen zoveel frustraties dat terrorisme de enige uitweg is om hun gefrustreerde brein enigzins wat te ontlasten. En dan onstaat bij hen het plan mensen te doden die onschuldig zijn, omdat ze (alweer door hun frustaties) de echte schuldigen niet kunnen benaderen. De gemakkelijkste weg dus, kunnen we de schuldigen niet doden, dan doden we de onschuldigen maar en zeggen we dat ze even schuldig zijn als de ware schuldigen. Ja hoor, geef maar toe....de meeste terrorristen zijn moslims. Nog maar eens, na de zoveelste ban........ Kritische geluiden zijn niet wat zgz beheer, graag hoort.... Maar dit wel.. Nederlandse mannen neigen naar pedofilie Pedofielen zijn meestal blanke mannen van middelbare leeftijd De kern van het probleem der schijnheilige hollanders. Mvg Pista.

klonbyz
24-05-2003, 15:04
Verdiep je eens in de nederlandse en belgische geschiedenis.En zie hoeveel bloed aan die handen kleeft.Maar zelfkritiek is ver te zoeken als het om 1 van deze onderwerpen gaat

nadiaaa
24-05-2003, 19:36
Ik ben eff aan het trivianten dus mijn vraagje is: Hoe heet die Italiaans/ierse top dubbelterrorist nu van de IRA die voor de regering werkte?............ Andoain, Iruña, Bilbo en Gasteiz zijn van de Baskische terroristentak dus hij moet anders heten :p Ik wacht met smart op jullie antwoord. Ondertussen ga ik nog een steengoed nummertje van U2 downloaden op Kazaa. Sunday Bloody Sundayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy How looooooooong.

House
24-05-2003, 20:38
Origineel gepost door vikker Terroristen zijn meestal moslims (Bericht #) Ge zult moeten toegeven dat de meerderheid van de terroristen terug te vinden is onder de moslims. En niet alleen dat, er zijn ook vele moslims die het terrorisme aanmoedigen en toejuichen. Dus..terrorisme is schijnbaar ingebakken in de cultuur van moslims. Ik vemoed dat zulks komt door onmacht, de onmacht zich om zich net als de rest van de wereld te ontwikkelen tot normale mensen die niet al klagend het door leven hoeven te gaan. De onmacht zichzelf te ontplooien tot een volwaardig burger (waar dan ook) bezorgt hen zoveel frustraties dat terrorisme de enige uitweg is om hun gefrustreerde brein enigzins wat te ontlasten. En dan onstaat bij hen het plan mensen te doden die onschuldig zijn, omdat ze (alweer door hun frustaties) de echte schuldigen niet kunnen benaderen. De gemakkelijkste weg dus, kunnen we de schuldigen niet doden, dan doden we de onschuldigen maar en zeggen we dat ze even schuldig zijn als de ware schuldigen. Ja hoor, geef maar toe....de meeste terrorristen zijn moslims. Nog maar eens, na de zoveelste ban........ Kritische geluiden zijn niet wat zgz beheer, graag hoort.... Maar dit wel.. Nederlandse mannen neigen naar pedofilie Pedofielen zijn meestal blanke mannen van middelbare leeftijd De kern van het probleem der schijnheilige hollanders. Mvg Pista Haha, je wilt maar niet opgeven he? Ik mag jou wel, ik houd namelijk van doorzetters, er zouden meer Nederlanders van jouw soort moeten zijn :D

tinghir2001
25-05-2003, 11:33

Origineel gepost door vikker Terroristen zijn meestal moslims (Bericht #) Ge zult moeten toegeven dat de meerderheid van de terroristen terug te vinden is onder de moslims. En niet alleen dat, er zijn ook vele moslims die het terrorisme aanmoedigen en toejuichen. Dus..terrorisme is schijnbaar ingebakken in de cultuur van moslims. Ik vemoed dat zulks komt door onmacht, de onmacht zich om zich net als de rest van de wereld te ontwikkelen tot normale mensen die niet al klagend het door leven hoeven te gaan. De onmacht zichzelf te ontplooien tot een volwaardig burger (waar dan ook) bezorgt hen zoveel frustraties dat terrorisme de enige uitweg is om hun gefrustreerde brein enigzins wat te ontlasten. En dan onstaat bij hen het plan mensen te doden die onschuldig zijn, omdat ze (alweer door hun frustaties) de echte schuldigen niet kunnen benaderen. De gemakkelijkste weg dus, kunnen we de schuldigen niet doden, dan doden we de onschuldigen maar en zeggen we dat ze even schuldig zijn als de ware schuldigen. Ja hoor, geef maar toe....de meeste terrorristen zijn moslims. Nog maar eens, na de zoveelste ban........ Kritische geluiden zijn niet wat zgz beheer, graag hoort.... Maar dit wel.. Nederlandse mannen neigen naar pedofilie Pedofielen zijn meestal blanke mannen van middelbare leeftijd De kern van het probleem der schijnheilige hollanders. Mvg Pista Jou bijdrage tot dit forum beperkt zich tot het stoken en het zaaien van onrust. en je grijpt elke gelegenheid aan om je afkeer tegen moslims kenbaar te maken. dat die haat en nijd zo diep zit .....echt triest !!ik heb medelijden met je, je zou er mee moeten leven. Ik vind het niet gek dat je elke keer gebanned wordt. want vertel mee eens ,wat voor intellect schuilt er achter deze topic van jou ....en waarom reageer je niet op nadiaa, die een hele gepaste antwoord op je topic heeft, dat is voor mij een teken dat je niet op discusie uit bent !! Maar zoals je misschien zelf toegeeft ,omdat er ook laster topics over Nederlanders geopent worden ,voel jij je genoodzaakt het zelfde te doen!! ik vind dat niet kritisch zijn !! maar meer KINDERACHTIG!! gedraag je een beetje naar je leeftijd !!

tinghir2001
25-05-2003, 13:28
Origineel gepost door vikker Vertel me eens welk intellect er schuilt achter deze bijdragen! Nederlandse mannen neigen naar pedofilie Pedofielen zijn meestal blanke mannen van middelbare leeftijd De kern van het probleem der schijnheilige hollanders Dez zijn van hetzelfde niveau als dat wat ik hier post, beschouw het maar als een spiegel die wordt voorgehouden. :D at Van die topics die je noemt heb ik alleen " de kern van het probleem van der schijnheilige hollanders" gelezen. en bij deze zou ik zeggen ga je gang ,je bent uitgenodigt om er op te reageren....beste interessante discusie ,de titel van de topic is alleen een beetje ongelukkig gekozen !! en de rest van die topics die noemt ,die open ik niet !! ik zie ze niet eens staan ,ik weet dat het onzin is en dat die topics provocerend bedoelt zijn !! je laat je makkelijk uit je tent lokken. best jammer.

newkid
25-05-2003, 14:17
Origineel gepost door tinghir2001 at Van die topics die je noemt heb ik alleen " de kern van het probleem van der schijnheilige hollanders" gelezen. en bij deze zou ik zeggen ga je gang ,je bent uitgenodigt om er op te reageren....beste interessante discusie ,de titel van de topic is alleen een beetje ongelukkig gekozen !! en de rest van die topics die noemt ,die open ik niet !! ik zie ze niet eens staan ,ik weet dat het onzin is en dat die topics provocerend bedoelt zijn !! je laat je makkelijk uit je tent lokken. best jammer. Hmm, als ik zo door deze topic blader dan kom ik toch ergens wel kernen van waarheden tegen. Niet alles klopt er wat geschreven staat maar als alles zou kloppen dan is een discussie niet nodig. Het hot Item tegenwoordig is de terrorisme uit het midden oosten. Iedere cultuur heeft helaas zulke extreme groeperingen die onschuldigen aanvalt. Als je in dat licht de topic leest is het eigenlijk een spiegel voor ons allemaal. Jammer alleen dat de moslims worden afgeschilderd als achterstands cultuur van barbaren die alleen maar denken met het wapen. Maar er wordt wel een goed punt aangekaart. Er worden wel vaak kritische zaken over die hollanders op dit forum geplaatst. Zo krijg je mijn inziens wel een eenzijdig beeld en kan leiden tot haat en het over 1 kam scheren van zaken. Het gebeurd overal, dat weet ik wel maar dat maakt nog niet dat het juist is. De goeden lijden onder de slechten????? Laten we gewoon discusieren over zaken en geen verwijten maken.

abdoel6666
25-05-2003, 14:47
Origineel gepost door vikker Terroristen zijn meestal moslims (Bericht #) Ge zult moeten toegeven dat de meerderheid van de terroristen terug te vinden is onder de moslims. En niet alleen dat, er zijn ook vele moslims die het terrorisme aanmoedigen en toejuichen. Dus..terrorisme is schijnbaar ingebakken in de cultuur van moslims. Ik vemoed dat zulks komt door onmacht, de onmacht zich om zich net als de rest van de wereld te ontwikkelen tot normale mensen die niet al klagend het door leven hoeven te gaan. De onmacht zichzelf te ontplooien tot een volwaardig burger (waar dan ook) bezorgt hen zoveel frustraties dat terrorisme de enige uitweg is om hun gefrustreerde brein enigzins wat te ontlasten. En dan onstaat bij hen het plan mensen te doden die onschuldig zijn, omdat ze (alweer door hun frustaties) de echte schuldigen niet kunnen benaderen. De gemakkelijkste weg dus, kunnen we de schuldigen niet doden, dan doden we de onschuldigen maar en zeggen we dat ze even schuldig zijn als de ware schuldigen. Ja hoor, geef maar toe....de meeste terrorristen zijn moslims. Nog maar eens, na de zoveelste ban........ Kritische geluiden zijn niet wat zgz beheer, graag hoort.... Maar dit wel.. Nederlandse mannen neigen naar pedofilie Pedofielen zijn meestal blanke mannen van middelbare leeftijd De kern van het probleem der schijnheilige hollanders. Mvg Pista hahahahahahah gefrustreerd ventje....jij bent pas echt zielig...